"Yolun açık olsun oğlum" Adem abimin bana sarılmasını en içten bir şekilde karşılık verdim. Ben buraya geldiğimde ilk yanımda olan kişi, Adem abimdi. Onun bende emeği çoktu."Her şey için çok teşekkür ederim abim. Sen olmasan burası benim için cehennem olurdu" abim anlayışlı bir şekilde gülümsedi ve sırtımı sıvazladı. Onun daha 1 senesi vardı. Çıkar çıkmaz yanıma alacağımı onu çok kez söylemiştim.
"Hadi git artık kara oğlan. Özgürlüğün tadını çıkar" dedi. Tekrar ona sarıldıktan sonra koğuştan çıktım. İçimde oluşan heyecan ile birlikte yeni bir hayata adım atıyordum.
İşlemleri hallettikten sonra son kez baktım benim için cehennem olan yere. Buranın bana kattığı tek şey Adem abimdi. Daha fazla beklemeyip uzaklaştım. Nereye gideceğimi bilmeden ilerledim sokaklarda. Bu şehirde kalmak istemiyordum. Burada olan anılarım ile yaşamak bana iyi gelmeyecekti. Hele ki o şerefsizin burada nefes alması,içimde ki öfkeyi yeniden alevlendirecekti.
Otogarın önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Nereye gideceğimi bilmiyordum. Ama gideceğim yer buradan daha iyi olacağını düşünüyordum.
Rastgele bir firmaya gittim ve en yakın saatte hareket eden otobüsü istedim. Yarım saat sonra hareket edecek olan Ankara otobüsüne bir bilet aldım ve perona ilerledim.Elimde ki bavulu yanıma koyup bir sigara ateşledim. Arada içen biriydim. Ki öyle olması gerekiyordu. Sigara fiyatlarını görünce bırakmak zorunda kalıyordu insan. Bir müddet sonra otobüsün gelmesi ile bavulumu muavine verdim ve koltuğuma yerleştim. Ankara'da beni neler bekliyordu bilmiyordum ama buradan daha kötüsü olamazdı. Derin düşünceler eşliğinde bilinmez yolculuğum başlamıştı.
......
"Ooo Devrim abi yakıyoruz bakıyorum" yanımda ki küçüğümün yanağından makas alıp,göz kırptım. Bugün en iyi arkadaşımın söz kesmesi vardı.
"Yakarız abicim. Bizde böyle" kıkırdayıp yanımdan ayrıldı. Bende son kez üstümü düzelttim ve odamdan çıktım. Evde koşuşturma vardı. Annem ile Sema teyzem en iyi arkadaşlardı. Öyle olunca sanki kendi oğlu sözleniyor gibi davranıyordu.
"Devrim bak bana bi oğlum" annemin seslenmesi ile mutfağa ilerledim. Halen bir şeyler ile uğraşıyordu. Gülümseyip,arkadan sarıldım ve omzuna hafif bir öpücük kondurdum. O da kıkırdayıp elinde ki işi bıraktı.
"Bu hazırlıkları bir gün senin içinde yapmak istiyorum oğlum. Yaşın 33 ama sen hiç oralı değilsin. Bak arkadaşına nasılda anasının sözünü dinledi. Şimdi yuvasını kuruyor" hüzünlü bakışlarını dayanamıyordum. Ama yapacak bir şey de yoktu. Evlenmek benim için çok uzak bir kavramdı.
"Anne Serhatta senin oğlun değil mi ? Onun için yapıyorsun işte"gözlerini devirdi. Onun yanaklarını sıkıp sulu bir öpücük kondurdum.
"Oğlum haklısın ama senin içinde istiyorum ben. Anneni bundan mahrum bırakmasan. Biliyorum o kız....."devamını getirmesine müsade etmedim.
"Anne yeter! Anma şunun adını. Kırmak istemiyorum seni ama zorlama olur mu?"üzgün bakmasına rağmen mutfaktan çıktım. Onun ismi anılınca sinir krizi geçiriyordum. Bende bıraktığı tek şey buydu. Derin bir nefes aldım ve evden çıktım. Kısa sürede Serhat'ın yanına gittim. Onlar da koyu bir sohbetin içindeydi. Biraz ilerledikten sonra konuşmalar duyulmaya başlandı. Tek duyduğum şey ise "Abi duymasın" dı. Kaşlarımı çattım ve yanlarına ilerledim. Benim geldiğimi fark etmeyen dörtlü yaklaşınca fark ettiler. Ve birden sustular. Anlamaz bakışlarımla onlara baktım.
"Neyi duymamam gerekiyor anlatın hemen" dedim en sert sesim ile. Benden bir şey saklayamayacaklarını bilmeleri gereken kişilerdi. Dörtlü birbirlerine baktılar. Gözlerinde ki korkuları görmüştüm.
"A-abi bir şey yok. Yanlış duymuşsun sen demi gençler"onlardan bir şeyler demesi için dürtüyordu ama kimseden çıt çıkmıyordu. Tam sesimi yükseltecekken birinin bağırması ile arkama döndüm. Gelen kişi Umut'tu. Soluklanıp yanıma geldi.
""Devrim abi duydun mu ? Mahalleye yeni biri gelmiş. Hapishaneden yeni çıkmış dediler ve adam katil abi" durdu Devrim ve kaşlarını çattı. Elinde ki tespihi bir iki tur döndürttükten sonra oğlana döndü. Sinirli bakışlarıyla birlikte ilerledi.
Ve o adımlarını onun hayatını değiştireceğini bilmeden ilerledi.
Yepyeni bir kurgu daha. Biri bitmeden bir başka kitap yazan ben ,delirdi. 😋😋😋
Neyse iyi okumalar hepinize. 🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Oğlan
Teen FictionTamamlandı!! Hapishaneden yeni çıkan Korkut ile mahallenin abisi olan Devrim'in hikayesi...