«6»

1.4K 43 61
                                    

No chyba kurwa sie przesłyszałam. Jak ona podjebie mi Pabla to ja obiecuje że prześpie się z jej bratem. Tylko skąd on ją zna? I mówił przecież że jest wolny

-Jak wy sie w ogóle poznaliście?

-Wbił na imprezę Archera najebał się i wykorzystałam okazje. Przespaliśmy się- wzruszyła ramionami.

Jak na zawołnie zadzwonił Pablo. Od początku go lubiłam tak.

-Florcia o której wracasz do domu?

-Nie wiem a co?

-Bo pedro pojechał z Gabi gdzieś wiem tyle za na trzy dni i gdzieś daleko poza Katalonie i mogw po ciebie przyjechać więc jak coś to dzwoń

-Pabluś mówiłam już że jesteś moim ulubionym współlokatorem?

-Nie ale sie domyślam- zasmiał się

-Za jakąś godzinę. Wyśle cie adres

Skip time
Przez cały czas Madison trąbiła o tym jak bardzo idelany i w ogóle jest Pablo. Ja to wiem okej? Mieszkam z nim.

Do pokoju w końcu wszedł Archer

-Gonzalez. Gavira po ciebie- powiedział

-Czemu nic nie mówiłaś?!- spytała zawiedziona

-Bo nie- wzruszyłam ramionami i wyszłam.

Opuściłam dom Rodriguezów i weszłam do Czarnego BMW. Przywitałam się z Pablem i chłopak ruszył.  Zadzwonił do mnie Archer. Archer Rodriguez zadzwonił do mnie.

-Archerku dopiero wyszłam z Twojego domu a ty już tęsknisz?

-Chciałem się spytać czy chcesz wyjść przejść się na plażę wieczorem

-No okej i tak nie mam nic do roboty.

-No to przyjadę do Ciebie

-Jesteśmy umówienie

-Tak. Pa słońce

-Pa kochanie- rozłaczyłam się.

Pov Pablo
Flora wzięła rozmowe na głośnomówiący więc całą ją słyszałem. Nie wiedziałem ze ma chłopaka. Muszę przyznać że byłem lekko rozczarowany no chciałem wykorzystać wolny dom i ogarnąć jakaś romantyczną kolację czy coś no ale chuj.

Podjechałem pod dom i weszliśmy do niego. Poszedłem w stronę kanapy i ściągnąłem koszulkę. Rzuciłem ją w kont i włączyłem fife. Odpuściłem ją sobie.

Około osiemnastej Flora powiedziała że wychodzi bo Archer na nią czeka. Była ubarana w wiązany top u krótkie jeansowe spodenki.

No nie wiem czemu ale jak wyszła to w chuj żałowałem że nie powiedziałam jej żeby została

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No nie wiem czemu ale jak wyszła to w chuj żałowałem że nie powiedziałam jej żeby została.

-Kurwa Pablo ale ty jesteś zjebany- walnąłem się w głowę.

Pov Flora
Usiedliśmy na plaży obok siebie i w  milczeniu patrzyliśmy sobie w oczy.  Nawet nie czułam jak i kiedy  nasze twarze sie do siebie zbliżyły a usta połączyły. Miałam gdzieś Pabla i Madison. Niech sobie go weźmie.

¿Cómo pasó esto? || Pablo GaviOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz