Pov Pablo
Mówiłem że jestem najgorszym zjebem na świecie? Czemu ja wszystko robię źle? Ja się zabije jak ona mi wybaczy. Już mi nie wyznaczyła. Ja nie dam bez niej rady.Kocham ją. Kocham jej głos, słodkie usta, piękne gęste włosy, ciemne oczy Kurwa kocham ją całą. Kocham jej wady i zalety.
Siedziałem opierając się o drzwi do łazienki i zastanawiałem się jak to naprawić. A może się nie da? Może to ja jestem popsuty? Lepiej będzie jak stąd znikne.
Podeszłam do szafki i wyjąłem maszynkę do golenia Pedra bo ona leżała na wierzchu. Powoli wyciągnąłem z niej ostrza i przyciągnął po jednym a potem po drugim nadgarstku. Upadłem na ziemie i tyle co pamiętam.
Pov Flora
Po skończonym filmie wróciłam do domu. Chciałam wejść do łazienki w celu umycia się ale to widok mnie przeraził. Pablo leżał na środku w plamie krwi. Mój wzrok przeniósł sie na jego ręce.-Pablo...To moja wina- powiedziałam a moje oczy po raz kolejny tego dnia zostały napełnione łzami.
Załapałam za telefon i zadzwoniłam po karetkę. Po długich trzechs minutach ratownicy weszli do łazienki i zabrali chłopaka do szpitala. Nie pozwolili na to abym mogła jechać z nimi więc zadzwoniłam po Ansu który mnie tam zawiózł.
Siedziałam przy łóżku bruneta patrząc na jego nieprzytomne ciało. Trzymałam go za rękę starając się nie dotykać bandaży którymi były okryte.
To moja wina. To wszytko moja wina. Gdyby mnie tu nie było nie próbował by sobie odebrać życia.
CZYTASZ
¿Cómo pasó esto? || Pablo Gavi
FanfictionZwykła piętnastolatka która przeprowadza sie do swojego starszego brata nie wie że spotka tam kogoś kto odmieni jej życie na zawsze