Pov Flora
Ponownie otworzyłam drzwi. Byłam trochę wkurzona bo Pablo wzbudził mnie z tego cudownego transu. Przed drzwiami zobaczyłam. Bukiet białych róż , moje ulubione żeli arbuzowe i spinacz z narysowaną kopertą. Otworzyłam go i zobaczyłam wiadomość. Te quiero Flora.Dłużej nie wytrzymałam pobiegłam do jego pokoju. Zobaczyłam ze siedzi trochę załamany na fotelu i naw e nie zauważył ze weszlam. Usiadłam na jego kolana i wtuliłam się w niego. Nie umiem się na niego gniewać. Chłopak lekko zaskoczony ale zadowolony przytulił mnie.
Po dłuższej chwili zaczęłam ruszać biodrami zachaczająć o krocze Bruneta. Nie musiałam długo czekać aby poczuć jego stojącego członka między nogami.
Pablo natychmiast zaczął mnie całować i rozbierać. Sam zDją koszulkę i zrzucił swoje spodnie przez co jeszcze bardziej widziałam że chłopak się podniecił.
Położył mnie na łóżko tak abym leżała pod nim w samej bieliźnie. Pablo zaczął całować mnie zaczynając od ust do ud. Specjalnie omijał moje miejsce intymne.
Pov Pedri
Plany sie troche zmieniły i wróciłem do domu trochę przed północą. Chciałem iść na górę ale usłyszałem jęki dochodzące z pokoju pabla. No to nie źle się bawili.Nie chcąc im przeszkadzać poszedłem spać na kanapę. To znaczy chciałem spać ale ktoś z góry nie pozwolił mi tgeo zrobić az do 3 w nocy. Japierdole aż tak musiała być na niego wkurzona?
CZYTASZ
¿Cómo pasó esto? || Pablo Gavi
FanfictionZwykła piętnastolatka która przeprowadza sie do swojego starszego brata nie wie że spotka tam kogoś kto odmieni jej życie na zawsze