Kapitola první: Záhadný černovlásek

629 29 5
                                    

Ze spánku mě vzbudil zvonící mobil, chvíli jsem si myslel že je to jen budík který mě budí abych vstal do školy, ale pak mi došlo že jsou už týden prázdniny. Někdo mi volá. Začal jsem hledat mobil který furt zvonil a následně ho zvednul ,,haló? U telefonu Han Jisung" řeknu rozespale a převalím se na druhý bok ,,dobrý den pane Jisungu, jen jsem vám chtěl oznámit že jsem s Binem venku tak abyste se nedivil. Oběd máte v lednici" zachechtá se Felix a položí to debil vstanu z postele a rozhlédnu se kolem sebe, furt jsem měl otevřený okno. Včera byla bouřka stejně jako každý den a to jsem si nemohl nechat ujít tak jsem si otevřel okno a usínal za doprovodu bouřky a blesků které mi dělali v pokoji diskotéku.

Odešel jsem do koupelny kde jsem si hodil rychlou sprchu abych se trochu schladil a následně zamířil do kuchyně kde jsem se vrhnul na oběd v lednici. Felix věděl jak na mě, a to byl jeden z důvodů proč se mi líbil. Vyndal jsem z lednice nudle se vzkazem:

Nech si chutnat, a v termosce máš udělaný čaj. Ale nezvykej si! Zítra nic takovýho nebude!:)
-Lixie<3

Musel jsem se usmát nad roztomilým podpisem, takhle jsem ho jednou oslovil a od té doby se takhle všude podepisuje. Papírek jsem si strčil do kapsy a jídlo hodil do mikrovlnky. Vážně tu byla i termoska s čajem hned vedle mikrovlnky abych si jí všimnul.

S Felixem bydlím od začátku střední, takže nějaký 4 roky. Jednou jsme se poznali na akci a od té doby jsme nerozlučná dvojka. S rodiči jsem se domluvil že by jsme si s Felixem pronajímali byt poblíž školy, a jelikož oni jsou furt na cestách tak byli jen rádi. Felixe rodiče s tím také souhlasili ale jen pod podmínkou že ho budu hlídat, samozřejmě jsem souhlasil.

Říkáte si jak by si dva studenti mohli dovolit byt? Jednoduše. Moji rodiče jsou právníci takže mi často posílají peníze, a felixovi rodiče také často posílají peníze. Není to tak že by jsme nechtě do práce nebo tak, ale rodiče si stojí za tím že svým dětem poskytnou to nejlepší dokud mohou.

Také jsem se zmínil o tom že se mi Felix líbí, no to začalo začátkem druháku. Jednou jsme se opili a celkem jsme se k sobě měli ale hned druhý den ráno mi Felix jasně řekl že to bylo tím alkohole a já mu to samozřejmě odkejval. Doteď neví o tom že k němu něco cítím, i když jsou to dva roky.

Mikrovlnka začala hlásit že je jídlo hotové tak jsem ho vyndal a společně s čajem, který jsem si nalil do hrnku, jsem to odnesl k jídelnímu stolu. Poděkoval jsem za jídlo a pustil se do toho. Felix vařil skvěle (ješte aby ne když je 5 star michelin).

Po jídle jsem odnesl nádobí do dřezu a odebral se zpátky do pokoje, pršelo takže jsem nemohl ani ven. Teoreticky mohl ale proč bych to dělal. A co vlastně dělal Felix v takovém počasí venku. Tuhle myšlenku jsem hned vypustil z hlavy když jsem zaslechl hrom který se ozýval celým pokojem. Lehnul jsem si na postel, zavřel oči a poslouchal kapky deště které se začali snášet na okno. Sem tam se ozval i nějaký hrom. Ani jsem si to neuvědomil a zase jsem usnul.

Probudilo mě až hlasité prásknutí dveří a následné chichotání. To musel být Felix. Vstal jsem z postele a otevřel dveře pokoje které byly naproti obýváku. Naskytl se mi pohled na Felixe který byl přilepený na stěně nějakým chlapem, Felix se nechal obklopovat polibkama na krk který mu černovlásek věnoval a slastně u toho vydechoval. Ztuhnul jsem. S očima plných slz jsem zabouchnul dveře a skočil do postele. Před očima jsem furt měl vyobrazenej pohled na ty dva.
--------
Haha dobrý den.
Nooo už jsme tu měli hodně příběhů které jsem nakonec nedokončila a radši je schovala do soukromých.

No teď jsem tu s příběhem Minsung neboli Minho x Jisung. Jsou to proste stray kids, kdo zná, zná a kdo ne tak ne.

Myslím že dopadne stejně jako všechny ostatní ale za pokus nic nedám no.
Za týden bye!

𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat