Kapitola dvanáctá: Cíl neznámý

241 21 6
                                    

,,dělej trvá ti to strašně dlouho" Minho byl už poměrně napěněný když mi trvalo deset minut nastoupit do auta. Potřeboval jsem uklidit batoh který jsem měl naplněný věcmi, ale nevěděl jsem kam ho hodit tak jsem ho mrsknul na zadní sedadla a zabouchnul dveře. Když jsem si konečně sednul a připásal se, Minho vítězně zvednul ruce a nastartoval auto.

Ještě před tím než jsme jeli na místo které Minho vybral, tak jsme museli jet do Soulu protože Minho musel něco zařídit.
Pak jsme se vydali na cestu.

Neřekl mi kam jedeme ale pravděpodobně nikam daleko když jedeme autem. Vytáhl jsem z kapsy mobil a sluchátka a pustil si písníčky které jsem měl v plánu poslouchat celou cestu do neznáma, bylo by to celkem vzrušující kdyby to nebylo s Minhem.

Když ani po hodině jsme nebyli na místě, začínalo mi to být divný. Teď mě někde zabije a jsem v prdeli. Vyndal jsem si sluchátka z uší abych se ho zeptal kam jedeme ale Minho mě předběhl ,,ne neřeknu ti kam jedeme. Jediný co ti řeknu je že pojedeme ještě tři hodin" Minho si hodně užíval Jisunga utrpení a napětí které tahle cesta způsobovala, což nemůžeme říct o Jisungovi.

Nevěřícně jsem otevřel pusu. Borec mě prostě veze někam do neznáma. Asi bych měl napsat Felixovi aby kdyžtak věděl že když se ztratím tak za to nemůže Yakuza ale Minho.

Squirelll.ji10
Jsme na cestě ale odmítá mi říct kam jedeme. Co když mě zabije?💀

Lee.felixx111
Nepřeháněj! Je to Minho. Prý by neublížil ani mouše😋

Squirelll.ji10
Jasně, tak budu kdyžtak pohřešovanej. Minho mě jen zavře ve sklepě tak dobrý😁

Lee.felixx111
Ji, určitě si to užiješ. Nech se překvapit. Minho by ti nikdy neublížil. Jdeme s Binem na jídlo, pak napiš😝

Squirelll.ji10
Beru tvá slova na vědomí. Užijte si to. Pa❤️

Lee.felixx111
❤️

Nemůžu říct že tomu uplně věřím ale určitě mě to uklidnilo. Nasadil jsem si zpátky sluchátka a snažil se na to zapomenout. Ale ignorovat fakt, že vedle mě Minho sedí a veze mě někam kde s ním budu trávit čas, fakt nešlo.

Dvě hodiny. Už dvě hodiny sedím v autě bez jakékoliv přestávky. Minho vypadal že mu to nevadí ale u mě to byl přesný opak. Nikdy jsem nedokázal sedět dlouho na jednom místě, a aktuální situace nebyla výjimkou. Vyndal jsem si sluchátka z uší abych Minhovi řekl že mám poměrně hlad a chtěl bych se protáhnout. Ale Minho už pomalu zastavoval u kraje dálnice.

,,kousek odsud je benzínka. Koupíme si tam něco k jídlu" Minho byl taky unavený. Jen to na něm nešlo poznat, nechtěl aby se Jisung bál že se třeba vybourají. Ji jen pokýval hlavou a začal vystupovat z auta. Když vystoupil kolem bylo pusto. Nebylo to tak že by mu Jisung nevěřil, spíš se bál.

,,a co když mě tady někde zabiješ a zakopeš?" nadzvednu jedno obočí aby to nevypadalo tak vážně ,,to by se ti líbilo viď? Máš smůlu. Nejsem ani vrah a ani sadista" znechuceně se na něj podívám a zabouchnu dveře od auta. Minho vystoupil a zamknul auto.

Po chvíli chození se před námi opravdu objevila benzínka. Radostně jsem se rozeběhl a vrazil dovnitř jak divoká voda. Ta ženská za pultem na mě koukala jak na blázna ale musím říct že mi to bylo uplně jedno. Rychle jsem čapnul vodu a nějakou bagetu a dal jí to na pult abych zaplatil.

Minho mezi tím vešel a vzal si jen něco k pití. Prodavačka to začala markovat a když se zeptala jestli je to všechno tak tam Minho položil lahev s pitím ,,ještě tohle. Děkuji" nevěřícně jsem se na něj podíval, to chtěl abych to zaplatil já?

Než jsem stihnul něco říct Minho už vytahoval peněženku ze které následně vytáhnul kartu kterou to zaplatil. Vzal ten "nákup" a vyšel s tím ven kde si sednul na terasu. Přisednul jsem si k němu a mlčel. ,,na, najez se" podal mi jídlo které jsem si vybral spolu s vodou a sám se zapil ze svého.

,,děkuju" je jediný na co se zmůžu a pustim se do jídla. Minho na mě furt koukal jak kdybych byl ze zlata ale to jsem ignoroval ,,furt mi neřekneš kam jedeme?" zkusím už po několikáté i když vím že se mi dostane stejné odpovědi.

,,ne"

-----

ahojda.

nějak musím vydávat míň asi, pak nestíhám psát kapitoly ach ach. ale mě to tak baví.

No ja doufám že se vám to líbí i s těmi chybami které tam jsou protože jsem lína to po sobě furt kontrolovat hah.

Zase nevím o čem bude další kapitola, ale pravděpodobně už dorazí na místo. Víte kam ho Minho veze? Je to čtyři hodiny daleko od Soulu, a je to u moře. Můžete si zkusit tipnout a v příští kapitole mi napsat zdali jste to měli správně hihi.

Tohle je asi vše co vám sem napíšu, teda ještě aby jste přežili ty vedra co teď jsou. Hezký den přejiii.

PS: zitra kapitola vyjde pozdeji. nevim kdy ale pravdepodobne az nekdy kolem třetí hodiny ranní. bude zase u kamaradky a nemam předepsané kapitoly hah...

𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat