Po krátké přestávce jsem se vydali zase na cestu. Já poslouchal písničky které jsem měl v playlistu od roku 2019 jen jsem tam sem tam něco přidal nebo odebral. Zrovna mi tam hrálo Mikrokosmos od Bts, to je jedna z písniček u které jsem znal celý text a bylo hodně těžké se udržet a nezpívat. Co by si přece pomyslel Minho? Nejsem nějaký kpop fanoušek který by slintal nad každým idolem a až moc prožíval každou písničku... I když Jungkook by stál za hřích-
Zatřepal jsem hlavou abych zahnal takové myšlenky na Jungkooka a jeho Koncept fotky které nedávno hodil na weverse (musím řícz že mi přidělal málem infarkt). Nevědomě jsem začal broukat melodii Mikrokosmos které byla více než chytlavá, Minho se na mě zmatentě podíval ale pak se usmál. Tohle bylo trapné...
V autě jsem seděl další hodinu kterou jsem tedy spíše prospal. Před námi byla ještě hodina cesty ale byl jsem rád že to mám skoro za sebou. Minho na mě nepromluvil za celou hodinu ani slovo. Neříkám že mi to vadilo ale opravdu jsem chtěl vědět kam celou tu dobu jedeme.
Když jsme konečně zastavili, vystoupil jsem z auta abych se protáhnul. Po pořádném protáhnutí jsem se rozhlédl kolem sebe. Moře. Byli jsme u moře, mořský vzduch mě praštil jak třídní když jsem se nepřezul. Bylo to...Užasný. Bylo už poměrně dost hodin takže tu zapadlo slunce, viděl jsem jak slunce pomalu mizí za vodou která se díky němu třpytila.
Nevěřícně jsem se díval na krásu kterou jsem měl přede mnou, bal jsem tak fascinován že jsem si ani nevšimnul zprávy od Felixe. Asi až po deseti minutách kdy slunce celé zalezlo jsem se vzpamatovat a podíval se na zprávu od Felixe.
Lee.felixx111
Vítej v Busanu!!!Rychle jsem se otočil na Minha který bral věci z kufru ,,My jsme v Busanu?!" Minho dost dobře věděl že sem Jisung chtěl někdy jet. Felix mu to jednou nenápadně řekl když se bavili o tom že poletí do Itálie a jestli by mu to nevadilo. Minhovi přišlo jako dobrý nápad někam vypadnout takže se rozhodl že zbytek prázdnin stráví právě s Jisungem v Busanu.
,,jo, myslím si že ta cesta stála za to, nebo ne?" nevěděl jsem co odpovědět. Jistě že za to stála, ale proč mi to nechtěl říct? A věděl že je tohle moje vysněné místo, nebo je to jen náhoda? Mírně jsem pokýval hlavou na souhlas a začal si brát věci které jsem si sbalil. ,,kde tady budeme spát?" zeptám se když mi dojde že ani to mi neřekl ,,mám tu kamaráda, který mi aktuálně hlídá kočky. Za týden odjíždí na dovolenou s rodinou tak mi řekl že u něj můžeme ten měsíc pobýt. Alergii na kočky prý nemáš, tak doufám že ti to nevadí"
Jak ví že nemám alergii na kočky? Felixi. Já přísahám bohu že tě zabiju až tě uvidím. ,,ne nevadí, mám kočky rád" odpovím ledabyle a zabouchnu dveře od auta. ,,kde ten tvůj kamarád bydlí?" Minho ukázal na barák který se nacházel pár metrů od nás. Díky bohu, kdyby to bylo dál, radši bych si ustlal v autě.
Minho zamknul auto a vesele se rozešel směrem kterým před chvílí ukázal a mě nezbylo nic jiného než ho následovat. Nevěděl jsem jaký ten jeho kamarád je a jestli si s ním bude rozumět, ale tohle bylo to poslední co mě tížilo. Po asi pěti minutách došli do cíle a Minho zazvonil ,,běžím!" ozvalo se zpoza dveří. Ten hlas je mi povědomý zamyslel se Jisung.
Dveře se během chvíle otevřeli a v nich stál kluk asi ve stejném věku jako je on, měl černé vlasy a úsměv na tváři, hodně lidem by tím připomínal lišku. Minho se s ním přivítal a když se dostala řada na Jisunga tak klučina zkameněl ,,Sungu?" oslovil usmívajícího se Jisunga ,,ahoj Jeonginie" pozdraví ho Ji a obejme již jmenovaného Jeongina.
,,vy dva se znáte?!"
-----
HELLO EVERYBODY
Dneska jsem si řekla že by to mohlo být trochu zajímavější (což se nepovedlo ale nevermind)
Objevuje se tu Jeongin který by neměl nějak ovlivnit příběh (možná)
Taky mám otázku. Ja jsem nikdy nepochopila proč je Busan vlastně Pusan. Já to nějak nepobrala... zdali by byl někdo ochotný mi to vysvětlit, tak to moc ocením.
A dneska kapitola vychází celkem pozdě ale čekala jsem až budu mít 300 přečtení abych vám tu rovnou poděkovala. DĚKUJI MOC VŠEM KTEŘÍ MRHAJÍ SVŮJ ČAJ NA TO ABY SI PŘEČETLI MŮJ PŘÍBĚH.
Přeji hezký zbytek večera<3
ps: uhádli jste to místo??
ČTEŠ
𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]
FanfictionVůně silného kafe mu připomínala léto které, chtě nechtě, obrátilo jeho život vzhůru nohama. I přes všechnu snahu ani po tolika letech nedokázal zapomenout na chlapce s fialovými vlasy. ___________ Minsung, changlix, ___________ Věk, rodinní příbuz...