28.

226 28 6
                                    

Probouzet se s milovanou osobou po boku je snad sen každýho z nás. Můj taky, jen když do vás ta osoba celou noc nekope a nemluví ze spaní. Felix mě během noci snad třikrát skopnul z postele a aby toho nebylo málo, furt mluvil něco o velrybách. Nevím o čem se mu zdálo, ale určitě tam byly velryby. 

Snažil jsem se ho vzbudit ale marně, vždycky začal říkat že po něm jdou velryby a že teď nemůže. Nakonec jsem to vzdal a lehnul si na zem. Krásný si myslím. 

Ráno jsem byl celý rozlámaný a nevyspalí. Felix se mi celé dopoledne omlouval a jako omluvu mi udělal snídani. Bylo mu hned odpuštěno. Jeho jídla jsou to nejlepší co mě mohlo potkat. 

Dneska odjížděl Jeongin což znamenalo že Felix může spát u něj v posteli, ale nemyslím si že bude chtít. Až přijede Bin tak tam budou spát spolu ale do té doby se ho nezbavím. Nechci už znovu spát na zemi prosím. 

Odnesl jsem talíř který Felix hned umyl a zase jsem si sednul ke stolu. Felix se omluvil že si na chvíli odběhne že mu volá Bin, ale mě bylo jasný že to bude minimálně na dvě hodiny. složil jsem hlavu na stůl a nechal myšlenkám volný průběh. 

Po chvíli jsem uslyšel kroky blížící se ke mě. Myslel jsem si že je to Felix, ale to by bylo divné že by s Binem mluvil tak krátkou dobu. Zvednul jsem hlavu abych se podíval kdo to je. Byl to Minho. Stál tam a koukal na mě. 

,,Jisungu-" už jen když vyslovil moje jméno se mi začaly plnit oči slzami. Rychle jsem vstal za účelem že uteču, ale Minho mě stihl chytit za zápěstí ,,počkej, nech mě to vysvětlit" začne žadonit ,,Minho, nech mě být. Nechci být další z tvých hraček, nebaví mě to" přiznám a snažím se mu vytrhnout ,,nech mě to vysvětlit" zopakuje.

,,dobře. Začni" pobídnu ho ,,tady ne" odpoví rychle a zatáhne mě do pokoje. Sednul jsem si na postel a čekal co z něj vypadne. Stejně to bude lež, jen se nudí.

,,nechtěl jsem aby to takhle dopadlo. Nechtěl jsem se s tebou vyspat za takových okolností. A už vůbec jsem ti nechtěl ublížit. Snažil jsem se držet dál ale pak jsme toho vypili trochu víc než jsem předpokládal, a prostě se to stalo. Když jsem ti řekl abys na to zapomněl a dělal jako by se nic nestalo, tak to bylo kvůli tomu že  mi to přišlo nefér vůči tobě. Věděl jsem že ke mě nic necítíš a bylo to jen kvůli alkoholu tak jsem se snažil to nějak hodit za hlavu, a vlastně tebe ujistit že to nic neznamenalo. Ale jak vidím tak to bylo špatný rozhodnutí a teď toho lituju. Opravdu jsem ti nechtěl ublížit"

Nehnutě jsem na něj koukal a vstřebával každý slovo co řekl. Když to dokončil, nevěděl jsem co říct. Znělo to hodně věrohodně, kdyby mi teď někdo řekl že kočky umí lítat, tak tomu uvěřím jak zblbnutý jsem. Zvednul jsem se a chvíli váhal, ale nakonec jsem ho obejmul ,,chvíli bude trval než tomu plně uvěřím ale už teď ti můžu říct že dlouhá doba to nebude" ujistím ho.

Minho chvíli jen zaskočeně stál ale pak mě obejmul nazpět a mě se rozletělo hejno motýlků v břiše. Tohle mi tak chybělo. 

,,řeknu to Felixovi. A za pár dní přijede Bin tak se připrav" upozorním ho a odtáhnu se ,,jo, jasně" odpoví prostě Minho ,,do té doby co tu nebude Bin tak budeme s Felixem spát u Jeongina v posteli, ten dneska odjíždí, takže ty můžeš spát tady. Pak se uvidí" oznámím mu a rychle vypluju z pokoje abych to šel říct Felixovi. 

-----

JUCHUU

dalsi kapitola je na světě. 

Konecne jsem se nejak probrala a kapitoly by ted mely vychazet pravidelne. 

Konecne se tu objevuje znovu minsung protože Minho si řekl že se omluví hihi.

Snad se kapitola líbila a zítra na viděnouuu.

𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat