Side story pt.3

313 18 18
                                    

,,si myslíš že se tomu vyhneš když budeš chrápat?" vzbudí mě Hyunjin který pravděpodobně přišel z krámu kam se mi nechtělo ,,drž hubu aspoň chvíli" zahuhlám rozespale a přetáhnu si peřinu přes hlavu ,,ani náhodou. Vstávej teplouši" zasměje se blonďák a rozsvítí světlo ,,jak jsi mi to řekl? Chceš umřít?" řeknu nevrle ,,prosimtě, myslíš si že se tě bojim?" vysměje se mi a stáhne ze mě peřinu.

,,dělej, seš strašně línej" řekne naposled Hyunjin a odejde ,,zabiju tě fakt" řeknu si pro sebe a vstanu z postele. Hyunjin už byl v koupelně a rozdělával barvy na vlasy. Přišel jsem k němu a sednul si na vanu ,,bože co to zase dělám se svým životem" promnu si spánky a otočím se zády k Hyunjinovi.

,,prosimtě ještě budeš rád" namítne Hyun a začne mi to patlat na hlavu abych si to náhodou nerozmyslel. Sice jsem říkal že jsem nad tím přemýšlel, ale v tuhle chvíli se mi do toho vůbec nechtělo. Hyunjin to dost dobře věděl, a proto mi to tam začal hned patlat. Chápal jsem ho, ale kdybych se před pár minutama neprobudil, tak bych ho zastavil.

,,jo a potkal jsem toho chlapa z kavárny, zrovna nastupoval do výtahu když jsem vcházel do chodby takže jsme jeli spolu. Bydlí nad tebou" řekne z ničeho nic Hyun z čehož mi naskáče uplně husí kůže ,,říkal něco?" zeptám se s nezájmem jen aby řeč nestála ,,ptal se na tebe, nebo ne uplně přímo, ale šlo to hodně poznat" odpoví s úšklebkem.

,,proč?- cože?" zeptám se už s větším zájmem ,,no ptal se jestli tu bydlím sám nebo s někým což bylo hodně okatý. A jestli ten můj přítel má furt tak špatnou náladu" debilně se zasměje a nasadí mi na hlavu igeliťák ,,bože on si myslí že spolu chodíme?!" vyhrknu znechuceně ,,neboj řekl jsem mu že jsme jen kamarádi a že jsem tu u tebe na návštěvě" uklidní mě a vymění si se mnou místo.

,,máš štěstí tyvole" Hyun jen protočí očima a otočí se zády ke mě. Zamíchal jsem tu růžovou nádheru a nakydal mu to všechno na hlavu určitě bych nechtěl mít růžovou hlavu. Hyunjin s překvapením nic nenamítal a prostě v klidu seděl. Dal jsem mu tam zbytek barvy a taky mu na to hodil igeliťák haha vypadá jak debil.

Jak jinak jsem musel ten bordel uklízet já protože Hyun je pěkná svině. Přísahám bohu že ho ve spánku udusím polštářem, otrávím ho nebo ubodám. Ach to je z lásky samozřejmě. Láskou bych ho zabil.

Všechno jsem poutíral a povyhazoval a během deseti minut jsem měl hotovo jo fakt těžký Hyunjine. Unaveně jsem se sednul na gauč a chmátnul po mobilu který se válel na stole. Jisung nic. Miluju svoje kamarády. Leda ve snu blázne.

Z nudy jsem si pustil něco na youtube a čekal až si budu moct smejt tu barvu. Uplně jsem zapomněl jakou barvu mi tam Hyunjin dal takže to bude takový překvápko zabiju ho až bude spát.

Spokojeně jsem se usmál a dál sledoval video které mi běželo na mobilu. Tak nudné~ chtěl bych si třeba s Hyunjinem povídat, ale on si furt píše s tím malým skrčkem. Kamarádi tohle fakt.

Sebral jsem mu mobil z ruky a strčil si ho do kalhot ,,notak Seungmine!" Vypískne hystericky Hyun ,,no pojď si pro něj, pojď" pobídnu ho a začnu se smát ,,kámo to není vtipní, nechci ti šahat na ptáka! Nejsem teplej-" vyhrkne rychle Hyun bez rozmyšlení ,,cože? Jeongin je holka?".

Další protočení očí a otrávený obličej ,,notak s tebou není žádná sranda" uraženě mu podám mobil a začnu se zase věnovat tomu svému. 

,,říkáš zrovna ty"

-----

jejda trocho pozdě ale tak co už. 

je to tak trochu (hodně) o ničem ale to nevadí, je to jen side story ne haha. 

Pokusím se vydat i kapitolu s hlavním dějem, ale neslibuju že to bude hned zítra.

Doufám že to aspoň někoho baví a někdy zase na viděnou.

𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat