Kapitola devatenáctá: alkohol=katastrofa

224 23 7
                                    

Nevěděl jsem jak reagovat. Prostě jsem se zvednul a rozeběhl se k moři. Potřebuju se zchladit. Cestou jsem si sundal triko a pak skočil do vody. Je to ledový, ale ani na zklidnění mého rychle bušícího srdce to nestačilo. Byl jsem jako v jednom ohni. Když jsem vyplaval zpátky na břeh hodil jsem si vlasy dozadu abych něco viděl a vzal si tričko do ruky. Vůbec mi nedošlo že jsem bez trička a mířím si to k těm dvou jakoby nic.

Jeongin na mě koukal jak na obrázek boží a Minho měl nasazení výraz který jsem vůbec nedokázal popsat. ,,sakra Sungu kde jsi nabral tolik svalový hmoty" vyhrknul rychle Jeongin a zadíval se mi na hruď ,,co tak čumíš? Máš kluka. A chodi jsem celkem často do fitka během druháku a od tý doby to nějak drží" pohodim rameny a sednu si na zem ,,myslím že by jsme měli jít domů, začínám mít hlad a z tohohle se člověk nenají" řekne z ničeho nic Minho a vstane ,,jo jasně. Tak to tady pobalíme a půjdeme".

Tentokrát jsem box bral já protože už byl lehčí než předtím a nechtěl jsem Minha otravovat i když řekl to co řekl. Nevypadal na to že by měl zrovna dobrou náladu. Zase jsem si povídal s Jeonginem ale tentokrát o mě a Minhovi ,,myslím že se mu nelíbilo jak sis sundal triko" odvětí černovlásek a podívá se na mě ,,jak jako? Proč? To mám tak špatnou postavu vša-" skočí mi Jeongin do řeči ,,ale tak jsem to nemyslel. Myslel jsem to tak že žárlil" Jeongine, kamaráde. Kam na takový nápady chodíš mi řekni. ,,jako že mám postavu lepší jak on? To se nedivím" zavtipkuju i když to není vtipný a teď mi to přijde trapný. Sakra.

,,no jasně, přesně tak jsem to myslel" mrkne na mě to dítě a začne si broukat nějakou písničku. Najednou na mě dopadla kapka a začalo se zatahovat. Ale notak. Déšť je super ale uplně se mi nechce přijít domů uplně mokrý. Přidal jsem na kroku a co nevidět jsme seděli u Jeongina na gauči. Uplně mokří. Sundal jsem si triko a mrsknul ho do koupelny na zem. Pak to dám vyprat.

Minho se na mě zase podíval tím stejným pohledem ale bylo mi to jedno. Vzal jsem si v koupelně ručník a usušil si vlasy, nebudu se mýt ještě je brzo. Ručník jsem pověsil na svoji místo a šel si převlíknout kraťasy které na tom byly nejhůř. Byly vymáchané v moři a ještě zmoklé. Převlíknul jsem se do šedivých a ty černé jsem hodil zase do koupelny. Vzal jsem si ještě bílý triko a odešel do obýváku. Jeongin byl už taky převlečený, jen Minho seděl furt na gauči který byl od něj uplně promočený.

,,kurva Minho vstávej, zničíš mi gauč" vynadá mu Jeongin načež se Minho zvednul a odešel do pokoje. ,,no takže. Něčeho bych se napil. Co ty Sungu, piješ furt?" nadzvedne obočí ten malej skřítek a začne sušit gauč ,,jak jako furt? Děláš jako bych pil už na základce" protočim očima a sednu si do křesla ,,ne tak jsem to nemyslel, spíš Hyun něco říkal" uchechtne se a odejde do kuchyně. Sakra co to mám za kamarády.

,,co by sis dal kamaráde" řekne Jeongin když přijde zpátky do obyváku s flaškama v ruce ,,ty jseš strašnej alkoholik, kdy se to z tebe stalo. To je jedno. Dej sem něco tvrdýho" natáhnu k němu ruku do které mi vrazí vodku. Prase jedno. Zkřivím obličej nad vzpomínkou když jsem byli se Seungminem v klubu, sakra já chodim jen s ním chlastat... Otevřel jsem lahev a čuchnul si. Oh bože jak mě to nechybělo. Rychle jsem se trochu napil a byl rád když jsem to ze sebe zase nevyklopil. Nepijte alkohol děti, a nebo jo co je mi po tom...

Jeongin se jen zasmál mojí reakci a došel pro skleničky. Tohle bude dlouhá noc.

-----

HIHIHIHIHI (dneska včas)

Kapitola je dneska poměrně krátká (684 slov) ale je to proto že kdybych psala dal tak bych to zase musela utnout což nechci. Takže se omlouvám...

No snad se bude líbit, zítra na viděnou(~ ̄▽ ̄)~

PS: ten nadpis neřešte, já to časem přepíšu až bude mobil spolupracovat haha....

𝐓𝐡𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 [ᴍɪɴsᴜɴɢ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat