Yeni okuyucular görmek güzel. Yorumlarınızı okumayı da seviyorum. İyi okumalar hepinize. 🌱
––––––––
"Chan'ın pek kıymetlisi Kim Seungmin. Bugün fazlasıyla zevk alacağım belli ki."
Himchan hava elementiyle ortamdaki ateşi harlamaya devam etti. Seungmin'in öksürükleri gittikçe şiddetlenirken köşeye sıkıştığını anladığı için ilk planı bir an önce buradan çıkmaktı.
Himchan'ın dikkatini biraz olsun dağıtmak için sırıttı. "Hapishanede paslanmışsındır da sen."
"Dert etme. Seni ortadan kaldırmaya yetecek kadarı hala duruyor." Avuçlarından yükselen bir hortum ateşle bezendi ve kısa sürede büyüdü. Seungmin elementini çağırdı ve teninin altında dolanmasına izin verdi. Himchan'ın hortumu beraberinde sert bir kasırga da başlatırken ellerini yüzüne çıkarıp pozisyon aldı.
Çok öfkeli. O hortumun içine bir kez düşersem kurtulmam mümkün olmaz.
Gözleri hemen Himchan'ın ilk alev patlamasıyla parçalanan camlara buldu.
Camlar kırık, yeni bir patlama riski ortadan kalkmış durumda. En sondakinden dışarı atlayabilirim.
Himchan'a döndü. Ellerini yüzünden çekti ve toprağını avcunda biriktirmeye başladı. "Senin en formunda halin bile beni yenemez Himchan!"
Saldırıları için kışkırtırsam ne zaman saldıracağını da kontrol edebilirim.
"Korkuyorsan söyle biraz kibar davranayım."
Himchan öfkeleniyordu ama sırıtmasını yüzünden düşürmedi. "Biliyor musun, benim amacım gözünü korkutmak falan değil, direkt seni yok etmek. Ve birkaç dakika sonra dönüşeceğin etkisiz birine göre fazla boş konuşuyorsun."
"Onu göreceğiz."
Himchan dikkate alınmadığını anlayınca başka şekilde cevap vermek istedi ve saniyelerdir büyüttüğü hortumunu Seungmin'in üzerine gönderdi.
Seungmin ise zaten bunu istiyordu.
Kasırganın gücüyle havalanacağından emindi, bunu kendi lehine çevirmeyi planlamıştı. Cama doğru koşmaya başladı ve tam da tahmin ettiği gibi kuvvetli rüzgarla ayakları yerden kesildi. Kollarını başına siper etmesiyle de tüm hızıyla zemin katta olan kütüphaneden dışarı fırladı.
Hala camın kenarlarında kalan birkaç kırık parçanın bedeninde kestiği yerleri saymazsak fazlasıyla akıllıca bir kaçıştı.
Özellikle karnından ve kollarından aldığı kesikler canını fazlasıyla yakarken vakit kaybetmemesi gerektiğini biliyordu. Yuvarlandığı topraktan kalktı ve Himchan'ı bulmaya çalıştı.
Camın çerçevesine çıkmış adamsa sırıtarak onu izliyordu. "Biraz kas çalışmak istersen üç beş hareket gösterebilirim sana. Son zamanlarda yerden fazla havalanıyor gibisin. Chan sana iyi bakmıyor mu?"
"Ben de sana biraz daha zeki olmak istersen birkaç taktik verebilirim. Aklında olsun." Acısını belli etmemek için daha da doğruldu. "Gerçi bunları içinde tutabileceğin bir aklın olduğundan da şüpheliyim."
Himchan cam pervazından yere atladı ve ufak alev parçalarını parmaklarında döndürmeye başladı. "Konuş sen konuş. Kıvranmanı izlemek fazla eğlenceli olacak." Dudaklarını ıslattı diliyle. "Günlerdir bu anı bekliyorum."
Seungmin güldü. "Senin salaklığın anlık falan da değil belli ki. Ne kadar uzun süredir plan yapıyor olursan ol, yine bir yerde aptallığın yüzünden faka basıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawe With Brave | SeungChan ✓
Fanfic"Her elementin öfkesi farklıdır. Ateş her yeri kora dönüştürür, su boğar, hava fırtınalarıyla yerle bir eder ve toprak da taş üstünde taş bırakmaz. Aslında hepimiz birbirimizi öldürebilecek potansiyellere sahibiz. Yine de bir şekilde yüzyıllardır bu...