32-F 🤍

1K 80 81
                                    

Stray Kids - Neverending Story
One Direction- If I Could Fly

Bu şarkıyı çok uzun zamandır kullanmamak için kendimi yırtıyorum resmen. Sırf finalimizin daha anlamlı olması için. Şunu da söyleyeyim, If I Could Fly Seungmin ve Chan'ın şarkısıyken Neverending Story kitabın şarkısı oldu benim için.

Kitabın sonunda bayağı uzun yazmışım. Gelirseniz şayet orada konuşuruz.

Son kez birlikteyiz, sonu birlikte daha güzel yapalım.

İyi okumalar. 🌱

--------

Chan elindeki fidanla evine dönerken gülümsemeden edemiyordu. Bir gözü yoldayken bir gözü de yan koltuğa koyduğu minik söğüt fidanına çarpıyor, kendini sürekli yola odaklanması gerektiğini hatırlatıp duruyordu.

Haziran sonuydu, geçmiş altı ayda hafızasının çok büyük bir kısmı yerine gelmişti ve hayatı fazlasıyla yolundaydı. Okulunu bitirmiş, çok çalışarak bilgi eksiğini kapatıp dereceyle mezun olmuştu ancak eğitim üzerinden yürümeyecekti.

Son birkaç aya kadar farkında değildi ancak şirketle uğraşmayı seviyordu.

Seungmin ile de her şey çok güzeldi. Sevildiğini hissetmenin ruhuna ne kadar iyi geldiğini gün geçtikçe daha çok hissetmiş, hissettikçe de daha çok bağlanmıştı sevgilisine.

Ve pek çok kez birbirlerine Beyaz diyerek ne kadar doğru bir hitapta bulunduğunu anlamıştı.

Jeongin'in tepkisini görmek için fazla heyecanlıydı. Evinin olduğu sokağa girerken yüzünü düzeltmeye çabaladı, arabayı park ettiğinde poşetteki fidanı da alıp eve yürüdü.

Kapıyı kendine sevgilisi açarken zar zor düzelttiği yüzü yeniden bozuldu ve gülümsedi kocaman. "Birileri uyanmış..."

Uzun bir öpücük verip beline sarıldı. "Günaydın Beyaz'ım."

"Günaydın. Nereden geldin bu saatte?" Seungmin geriye çekilip içeri geçmesine müsaade etti.

"Jeongin'e süprizim var. Erkenden kalktım o yüzden. O nerede?"

"Jisung kahvaltıya götürdü onu." Güldü kendi kendine. "Jisung senden hızlı şu aralar."

"Ama benden daha güzel bir süpriz yapamaz değil mi?"

Chan odasına geçip poşedi bıraktı ve salona geçip Seungmin'in yanına oturdu. Uykusunu hala üzerinden atamadığı fazlasıyla belli olan Seungmin'in şirin görüntüsü kıkırdamasına neden olmuştu. "İstersen evde kimse yokken biraz daha uyu. Bu fırsatı tekrar bulman çok zor."

Chan sevgilisinin kabarık saçlarını küçük küçük düzelttiği sırada Seungmin de gözlerini ovalıyordu. "Aslında yatabilirim. Düşününce, dediğinde çok haklısın. Dün gece beni fazlasıyla da yordun zaten."

Ayağa kalkıp Chan'ın elini tuttu ve onu da yanında sürükledi. "Birileri bana ninni söyler mi acaba?"

Chan gülüp arkasından sarıldı ve paytak paytak odaya kadar beraber ilerlediler. "Tabii ki söylerim. Bebeğime daha güzel ninni söylemek için özel ders bile alırım."

"İnan buna hiç gerek yok. Senin nefes alıp verişin bile ninni olur bana."

Chan daha da sıkı sarıldı. Ellerini sevgilisinin ellerine kenetledi ve başını da omzuna yerleştirdi. "Sen bayağı cilveli cilveli iltifat ediyorsun bana. Kim Seungmin sana neler oldu böyle?"

"Uzun süre Bang Christopher Chan'a maruz kaldım, olan bu." Odanın kapısını kapatıp yatağı açtı. "Ve eğer biraz daha beni utandırmaya devam edersen yan yana uyuyabileceğin bir sevgilin kalmayacak."

Brawe With Brave | SeungChan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin