Billie Eilish - everything i wanted
İyi okumalar.🫧
--------
Chan her an hazırda bekleyen elementiyle Seungmin'in uzandığı koltuğun yanında yere çökmüştü. Bir eli saçlarında dolanırken diğer elini de çenesinin altına koymuş yüzünün hemen yanındaki yüzü izliyordu. Derin bir nefes aldı ve sıkıntıyla alnını hala baygın olan Seungmin'in alnına yasladı.
Changbin Bay Robinson'a gizlediği şeyin büyüklüğü yüzünden saygısını bozmamaya çabalayarak kızarken Jisung ve Hyunjin de bir Seungmin bir Himchan arasında gözleriyle mekik dokuyorlardı.
Chan Seungmin'in üzerindeki örtüyü üzerine biraz daha çekti, bir yandan da elini tutup vücut ısısını kendi aleviyle dengelemeye çalışıyordu.
Bay Robinson her şeyin yolunda olduğunu söylemişti. Verdiği ilacın yan etkisiydi çünkü vücut çok kısa bir zamanda fazla büyük bir eksikliği kapatmaya çalışıyordu. Fiziksel enerjisi bu hızı kaldıramayıp halsiz düşmüş, yeteri kadar dinlenmediği için de bayılmıştı.
Himchan meselesi ise kocaman bir soru işaretiydi.
"Bunun size olan güvenimizi ne kadar zedeleyeceğinin farkında mısınız acaba?" Changbin arkasına yaslanmış karşı koltukta oturan orta yaşlarındaki adama kaşlarını çatmış bakıyordu. "Buradaki sorun Himchan'ın sizin yeğeniniz olması değil, bunu bizden gizlemiş olmanız. Sabahtan beri anlattıklarınıza rağmen hala içten içe yalan söyleyip söylemediğinizi sorguluyorum."
"Söylesem bu sefer de ona yardım edip etmediğimi sorgulayacaktınız Changbin." Bay Robinson ellerini birleştirdi ve dirseklerini bacaklarına koydu. "Himchan'ın bu işte olduğunu ben de sizinle beraber öğrendim. Kız kardeşim şehrin diğer ucunda yaşadığı için yeğenimi buraya gönderdiğinde işlerin böyle olacağını bilseydim asla gelmesine izin vermezdim. Ayrıca konudan bağımsız Himchan'ı yalnızca sizden değil tüm fakülteden saklıyorum. Derslerinin ne kadar iyi olduğun biliyorsunuz. Yukarıdan birisi olarak benim desteğimi aldığının düşünülmesini istemedim, kötü şeyler yapmış olabilir ama tüm bu bilgi birikimini neredeyse kendi başına kazandı."
Ortalık sessizleştiğinde Changbin doğru cümleleri kafasında tasarlamak için çaba sarf ediyordu. Salonun nabzının onun söylediği her cümleyle yeni bir hareket kazandığının farkındaydı.
"Ne zaman öğrendiniz tam olarak?"
"Bay Lee'nin onu hapishaneden kaçırdığını biliyordum ama bu işe bulaştığından emin olamamıştım." Kırışıklıkların yuvası gözleri Seungmin'e döndü. "Ta ki Seungmin'e saldırana kadar. O gün kullandığı kalkanın enerjisini hissettim. Dört elemente de fazlasıyla bağışık güçlü bir kalkandı, üniversite öğrencisi birinin başarabileceği bir element hükmü değildi bu."
Jisung başını yana eğdi düşünürken. "Yardım aldığını söylüyorsunuz yani."
"Öyle," Ayağa kalktı ve Seungmin'in yanına ilerleyip elini alnına koydu. Chan hemen koruma içgüdüsüyle doğrulurken Bay Robinson ateşinin olmadığını anlayınca geri çekilip eski yerine oturdu. "Yardım aldığı kişi Bay Lee ve Bay Bang'tı. Kalkanı kimden öğrendiği hakkında bir bilgim yok ancak o gün Himchan'ı gökyüzüne yükseltip kurtaran kişi Chan'ın babası olmalı."
Chan Seungmin'in elindeki tutuşunu sıklaştırdı ve anılarında canlanan görüntüyü yeniden detaylarıyla hatırlamaya çalıştı.
Himchan hava elemenli birisi sayesinde gökyüzüne yükselerek kurtulmuştu. Yardım eden demek babammış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawe With Brave | SeungChan ✓
Fanfiction"Her elementin öfkesi farklıdır. Ateş her yeri kora dönüştürür, su boğar, hava fırtınalarıyla yerle bir eder ve toprak da taş üstünde taş bırakmaz. Aslında hepimiz birbirimizi öldürebilecek potansiyellere sahibiz. Yine de bir şekilde yüzyıllardır bu...