Billie Eilish - Bored
––––––––
"Dengesiz misin yoksa mantıklı biri misin anlamış değilim."
Minho etraflarına oluşturduğu arena kalkanıyla kendilerini güvenceye almıştı. Ağır ağır Hyunjin'in etrafında dolanırken parmakları arasındaki su küresini döndürüyordu.
"Dışarıdan bakınca çok soğuk görünüyorsun. Su elementin sana bu özelliği veren, farkındayım." Tam Hyunjin'in karşısında durdu. "Ama ateşini hiç görmedim."
"Karşımdakine göre elementlerim ortaya çıkıyor." Tek kaşını kaldırıp sırıttı. "Belli ki ateşimi hak etmemişsin."
"Ateşini hak etmeyecek ne yapmış olabilirim anlamıyorum."
Hyunjin göz devirmek istedi ancak saygısını bozmamak için yapmadı.
"Hyunjin ciddiyim. Bak ben çok yoruldum artık. Kalbini kırmaktan korkup olabildiğince kibarca reddettim seni. Hayatım boyunca hiç o günkü kadar kibar bir adam olmadım ben."
Dediklerini umursamadı. "Sözlerinin arkasında durmaktan bihabersin Lee."
İlk atak Hyunjin'den geldi. İçinde yükselen suyu ile avucunu tavana doğru kaldırdı ve su küresinden etrafa yayılan bir hat oluşturdu. Yılan gibi kıvrılan hat etrafında döne döne yere süzüldü ve uç kısmı fazlasıyla gerçekçi bir yılan başına dönüştü.
"Sana nasıl aşık olabildim bilmiyorum."
Su yılanı sivri dişlerini gösterip ani bir hızla ileri atıldı ve Minho'nun belinden kavrayıp Hyunjin'in emriyle onu havaya kaldırdı.
Minho belinde gittikçe daralan yılanın kafası baş hizasına çıkınca göz göze geldi. Hyunjin'in gözlerini yılanın gözlerinde görünce irkildi. Yılanın dili dışarı çıkarken Hyunjin'in dudakları kıvrıldı.
"Nasıl Lee? Yılanlar da benim gibi soğuk mu?"
Minho aşağıdan Hyunjin'in hükmettiği yılan konuştukça rahatsız olmaya başladı ve vakit kaybetmeden elini yılanın ağzına sardı. Yılanın özü olan suyla bağlantı kurmayı denedi ancak Hyunjin kalbini çok iyi koruyordu.
"Boşuna uğraşma. Ona hükmedemezsin. Onun tek efendisi benim."
Minho yılanın ağzını tutunca yılan yoluyla iletişim kuramayacağı için havadaki eliyle halatı kavradı ve kendine çekti. Yılan emrine uyup avını efendisinin dibine getirdiğinde Minho yılanın ağzındaki tutuşunu daha da sıklaştırdı.
"Şimdi söyle bakalım. Daha önce hiç ilişkin oldu mu?"
Minho karşı koymayı bırakıp bir eli yılanın ağzında sarılıyken diğer kolunu da umursamazca bedenini saran yılanın sıvı derisine koydu. "Neden soruyorsun?"
Yılanın biraz daha Minho'yu sıkıştırmasını sağladı. "Soruma soruyla cevap verirsen ilerleyemeyiz Lee."
Minho ağrıyan beliyle kısıkça inledi. "Bırak beni Hyunjin."
"Soruma cevap vermeden asla."
Minho dişlerini sıktı ve daha fazla kendini tutmadı. Tek eline topladığı çamurlu suyu yılana değdirip zehir misali gövdesinde yayılmasını sağladı. "Olmadı. Daha önce hiçbir ilişkim olmadı!"
Yılan Minho'nun elementiyle hızla taşlaştı ve hareket edemez hale geldi. Zehirli çamur Hyunjin'in eline doğru ilerlerken Hyunjin hattı bıraktı ve kendini geri çekti. Minho hala havada asılıyken sertçe dirseğini yılanın taş kesilmiş gövdesine indirdi ve çatlayıp kum misali dökülmesini sağladı. Kendi de tek dizi üzerine yere düştüğünde derin bir nefes aldı ve doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawe With Brave | SeungChan ✓
Fanfiction"Her elementin öfkesi farklıdır. Ateş her yeri kora dönüştürür, su boğar, hava fırtınalarıyla yerle bir eder ve toprak da taş üstünde taş bırakmaz. Aslında hepimiz birbirimizi öldürebilecek potansiyellere sahibiz. Yine de bir şekilde yüzyıllardır bu...