0.1

32.1K 1.4K 295
                                    

İyi okumalar kelebeklerr 🦋

🦋

                     Nil Koç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nil Koç

🦋

Benden beş altı yaş büyük olan adam Ece Hanım'ın yüzünü gördüğünde hızla ayağa kalkmış ve annesinin yanına gelmişti.

"Anne?!" Nerdeyse bağıran sesi ile irkilmiş ve arkamda olan Koray Bey'in göğsüne çarpmıştım.

Ona döndüğümde bana gülümsedi. Ardından boğazını temizledi ve salonda oturan adamlara döndü.

"Çocuklar,"diyerek dikkatleri üzerine çekti Koray Bey. Gözler babalarına, ardından da göğsüne yaslı olan bana kaydı. Yüzlerindeki şaşkın ifade ile nerdeyse gülecektim.

"Nil sizin kardeşiniz."dedi Koray Bey.

"Ne kaydeşi? Sanaç abi neyde?"diye sordu arkamızdan gelen uykulu ses. Oraya döndüğümde 3-4 yaşlarında küçük bir erkek çocuğu ile karşılaştım.

"Ege gel, ablanla tanış."dedi Koray Bey. Buna karşılık Ege hızla gözlerini açtı ve bana bakarak hızla yanıma koştu.

Ben ne yapacağına bakarken o bana, daha doğrusu bacaklarıma, sıkı sıkı sarıldı.

İçimdeki bu tarifsiz güzel his de neydi? Neden bu kadar güzel hissettiriyordu?

"Ablam mı var?!"dedi heyecanla. Bacaklarındaki elini çekmesini sağladım ve eğilerek aynı boya geldim. Elimi uzattım. Sıkıca elimi kavradı.

"Ben Ege."dedi. Ardından"Senin adın ne?" diye sordu. Kafamı Oktay'a çevirdim. Yine benim sesim olsun, benim adıma konuşsun istedim.

"Onun adı Nil."dedi bana gülümseyerek. Kafamı tekrar Ege'ye çevirmeme kalmadan

"Dilin yok mu senin?"diyen bir ses duydum. Umursamayarak Ege'ye geri döndüm.

"Adın çok güzelmiş!"dedi 'o'yu uzatarak. Gülümsedim ve burnunun ucuna vurdum.

Elini, elimden çekerek hızla boynuma atladı. İki yanda kalan ellerim ile yavaşça sardım küçük bedenini. Daha sıkı sarıldı boynuma.

Korumak istedim onu. Bu küçük bedeni ölesiye korumak istedim. Ona hiçbir şey olmasın, gelecek tüm zarar bana gelsin istedim.

"Ben seni çok sevdim."diye fısıldadı kulağıma. Karşılık olarak yanağına bir öpücük koydum ve geri çekildim.

Bir elini yanağına koyarak hayretle bana baktı. Ardından annesinin yanına koşarak

"Anne! Ablam beni öptü."diye bağırdı. Ben de arkasından gülümseyerek ayağa kalktım.

"Bu en büyük ikinci abin Murat." Dedi ve Ece Hanım için endişe eden adamı gösterdi.

Hayaller Ve KırıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin