Medya; Firuze
Acılı bir bakış,
Yerleşirse eğer,
Kirpiğinin ucundan,
Göz bebeğine...🦋 Nil 🦋
Nil'den...
Biz Ege ile oyun oynarken, salona Emir girdi. Gözlerimi ona çevirdiğimde, hafifçe dolmuş ve kızarmış gözleri ile bana bakıyordu.
Kaşlarım çatılmıştı. Ne olmuştu onu bu kadar üzecek?
"Nil," Dudakları arasından çıkan fısıltı ile gözlerim yüzünü inceledi. Berbat görünüyordu. "Yürüyüş yapalım mı?"
"Hayıy!" Ege'nin benden önce atılması ile Emir gözlerini Ege'ye çevirdi. Derince yutkundu.
"Ege, sen Oktay ile oyna olur mu?" Ege kafasını hiddetle salladı.
"Hayıy! Ben ablamla oynayacağım!" Kolumu sıkıca tutarak dediği şeyle, Emir'in gözleri bu kez bana döndü.
Onunla gitmek ve derdini dinlemek isterdim. Ama Ege'nin buna izin vereceğini düşünmüyordum.
Ege'yi göstererek omuz silktim. Emir de kafasını yavaşça aşağı yukarı oynattı.
"Başka bir zaman, o halde..." diye mırıldandı ve salondan çıktı.
"Neyi var, onun?" Kuzey'in sorduğu soruyu, bende merak ediyordum.
"Bilmem, aklına bir şey gelmiştir." Murat abimin umursamazca söylediği şeye karşılık, Kuzey sessiz kaldı.
Emir'den...
Olmamıştı.
Ona her şeyi anlatmak için bir fırsatım vardı ve Ege yüzünden iptal olmuştu.
Ne vardı her şeyi anlatıp kurtulsam?
Belki Nil de bana yardım ederdi. Onun da canı yanmazdı. Belki de o adamı tanıyordu.
Tanımaması mümkün mü?
Telefonuma gelen bildirim sesi ile sıkıca kapattım gözlerimi. Bu ses artık midemi bulandırıyordu.
05***: Bu akşama kadar vaktin var. Ya kızı getir katili bul, yada eski kardeşinin ölümüne sessiz kal. Karar senin.
Yutkundum. Kardeşime karşılık, kardeşimin canıydı.
Kardeşimin canına karşılık, kardeşimin ölü olmasının nedeni.
Eğer bunu yaparsam vicdanım rahat olacak mıydı? Eğer bunu yaparsam Nil'e zarar gelecek miydi?
Nil'i öldürmek için neden bu kadar zahmete girsinler ki?
Sessizlik boğazıma bir urgan gibi bağlıydı. Kalbimde görünmeyen bir el vardı ve canımı yakıyordu.
Bu akşam Nil'e her şeyi anlatmalıydım. Yoksa ne urganı kesebilecektim, ne de görünmez eli boğazımdan itebilecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Ve Kırıkları
ChickLit/Aile Kurgusu/ Suskunluğa mahkum bir kız. Kız konuşabilecek mi? Aile onu kabul edecek mi? İki karışan çocuk. İki farklı hayat. İki can, iki kalp. Nil sessizdi suskundu. İkizi onun sesi oldu. İkizi ona yoldaş oldu. İkizi onun herşeyi oldu. Nil sus...