36. Bölüm

36.6K 2K 198
                                    


Çıtır çerez bir bölümle geldim bebişler

36. Bölüm | Kıskanmıyorsun Yani ?

"Bebeğim adamın paraya ihtiyacı yok ki niye o yüzden yapsın?"

İtiraz etmekte aceleci oldum. "Bir kere herkesin paraya ihtiyacı vardır."

"Senin de var mı ?"

"Hayır Alef hesabımı ödemek için kendine bahane üretemezsin." Suratını astı. "Ayrıca konuyu değiştirme. Sence niye sınırladı şimdi durduk yere Twitter'ı."

"Gündem olası gelmiştir. Sürekli sansasyon yaratmasa yaşayamaz bu herifler."

Cıkladım. "Bence kesin gıcıklığına. İnat değil mi ondan yapmıştır.."

"Aynen yavrum" diyerek dalga geçti. "Hiç işi gücü yok bizimle inatlaşıyor."

Sıkıntıyla omzuna vurdum. "Ne bu Elon Musk seviciliği ya sen hayırdır." Merak ettiğim için yaklaşıp heyecanla sordum. "Sence kafes dövüşünü hangisi alır ?"

"Profesyonel bir cevap mı olsun ?"

"Beni tatmin edecek bir cevap olsun." Şımarık şımarık saçımı omzumun gerisine attım. Yüzünde o bayıldığım ifadelerinden biri yer etti. İç çekti belli etmekten çekinmeyerek. "Bana şımardığında seni daha farklı şekillerde tatmin edesim geliyor."

"Yine konu değişimi." Uyarmak için kolunu sıktım. Kaslarına dokunasım geldiği için falan değildi. Zaten tüm teneffüslerde üstünde yatıyordum.

Arsız oldun Ela, utan biraz kızım.

"Hangisi alır ya söylesene. Bence net Zuckerberg."

"Orası belli olmaz."

"Neydi o sporun adı değişik bir şey..? "

Güldü. "Jiu-jitsu"

"Hah işte ondan yapmıyor mu ? Diğeri spor yapmıyor bile."

Başını iki yana sallayarak itiraz etti. "Elon geçmişinde birçok dövüş sporuyla uğraşmış ama."

"Hadi ya" Şaşkınlığımla eğlendi. "Ee Elon diyorsun o zaman sen ?"

"Öyle bir şey demedim."

"Aman canım bu ne garanticilik ?" Mantıklı konuşacağını hissederek araladığı dudaklarını öperek konuşmasına engel oldum. Geri çekilişim hızlı olmuştu ve kalakalmıştı öylece. Sırıttım. İyi ki sınıfta kimse yoktu. Öğle arası yemeğe gitmek yerine gündem dedikodusu yapma isteğime sesini çıkarmayan sevgilim konu ilgisini çekmiyorsa bile sohbeti devam ettiriyordu. "Bak iddaya girdik say bizi. Ben Zuckerberg dedim sen Elon. Hangimizin dediği çıkarsa diğeri onun istediğini yapacak."

"Nasıl bir istediğini yapma şekli bu ?"

"Döverim seni." Anlık cesaretim günlerce dilinden düşmeyen meselelere sebep oluyordu.

"Ne dedim şimdi ?"

"Kuduruksun sen ya."

Masum masum kendini gösterdi. "Kim ben mi? Ben mi yaladım seni ?" Utançla kafamı göğsüne gömdüm. "Of bak utandırmaya devam edersen bir daha rüyanda bile göremezsin."

"Yo" dedi rahatça. "Her gece farklı şekillerde görüyorum zaten."

"Şerefsiz"

"Bende seni seviyorum bebeğim."

Gülerek iddia için serçe parmağımı uzattım. "Tamam mı o zaman ?" Anlamsızca bakmaya devam etti. "Uzatsana oğlum."

"Oğlum diyor birde yutacağım haberi yok." Sabır çekti. Elini uzattı. Bu kadar serçe parmak sözünden haberi olmayışına şaşırarak parmağını tuttum. Birleşen serçe parmaklarımıza bakışı bana kahkaha attırdı. "Ya bakma şöyle şapşal sevgilim benim."

Alef | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin