Çok fazla soru yoktu bu sefer olanları cevaplandırıp kaçacağım.Kaç bölüm daha yazmayı planlıyorsun, final ne zaman?
Buna kesin bir cevap veremem. Ela ve Alef hayatlarını birbirine tam olarak açıklayacak. Birlikte yeterince mutlu oldukları sahneleri de yazmayı istiyorum bu yüzden 60 final olur diye düşündüm. Bakacağız tabi ki.
Sonu iyi mi kötü mü ?
Buna cevap verilmez ama ben vereyim. Kötü sondan hoşlanmıyorum. Ben kötü son olan kitapları okumam çünkü karakterlere çok bağlanırım ve aşırı etkilenirim. Tahmin edersiniz ki kendi karakterlerime kötü bir son yazma fikri bile beni rahatsız ediyor. Dram, kavga, kaos bolca yazarım ama kötü son hayır. En azından şimdilik fikrim bu.
Üçüncü bir kişi ekleyecek misin ?
Bu soruya şok oldum. Aşk iki kişiliktir ne işi var üçüncü bir kişinin hikayemizde ? Kıskançlık sahneleri okursunuz ama Ela'yı Alef'ten başkasıyla Alef'i Ela'dan başkasıyla okumazsınız.
Ne sıklıkla bölüm yayınlıyorsun ?
Buna şaşırabilirsiniz ama her gün bölüm geliyor. Hatta çoğu zaman günde iki bölüm de atıyorum. Daha fazla attığım da oldu. Ara verirsem bir ya da iki günü geçmiyor. Bölüm gelmiyor endişeniz olmasın bu konuyu eski okurlara sorabilirsiniz bdjdbfjf.
Böyle ayrıl barış ayrıl barış nereye kadar ?
Kitapta iki ayrılık kurguladım sadece. Birincisi uyuşturucu kriziydi, bir sonraki kıskançlık krizi. Aslında ikiside güven probleminden kaynaklanıyor. Bunlar bana göre hikayenin ilerlemesi için gerekli olan kavgalardı. Yazdığım her şeyin benim için anlamlı bir sebebi var.
Başka bir ayrılık olacak mı?
Hayır, tekrar barıştıklarında tekrar bir ayrılık yazmayı düşünmüyorum.
Hepinizin merak ettiği o kutsal soru: Sevişecekler mi ?
Buna çok güldüm o kadar çok soran var ki... Böyle şeyleri önceden planlamam. +18 sahnelerimiz kitap içinde zaten var hiçbirini planlayıp yazmadım. Tamamen o an olaylar ve karakterler yazdırıyor bana bunu. Yani antrenman sahnesi ya da arşivde uyudukları gece gibi sahneler ya da daha fazlası muhtemelen gelecektir.
Birde size cevap olarak : Boğa kadınıyım.
Okul hayatlarının sonrasını okuyacak mıyız?
Bilmem okuyalım mı ? Yazmayı düşünmedim hiç. Şimdilik hayır diyeceğim buna.
Zaman atlaması olacak mı?
Hayır, sanmıyorum.
.
Birkaç soruda ben size sorayım :
Kitapta en sevdiğiniz sahne ?
En sevdiğiniz karakter ?
Şimdiye kadar sizi rahatsız eden bir şey oldu mu yazarken yeterince hassas davranmamış olduğum bir konu vs ?
Yazım dilimi seviyor musunuz ?
Kendimi geliştirmek için yazım dilimle ilgili olumsuz eleştirilerinizi duymayı da çok isterim. Bana yazımımla ilgili ne önerirsiniz?
Ve son olarak..
Sizce Alef kampa gelecek mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alef | Texting
Genç KurguEla: Ruh hastası mısın sen, ne diye kafa atıyorsun çocuğa ? Alef: Ruhu'na hasta olduğum doğru Alef: ve o it çok fena asabımı bozdu Ela yazıyor Görüldü Alef: Sana ne demiştim kaçak ? Alef: Sen bana bir adım atsan ben sana bir nefes uzaktayım