cevap

27.6K 831 171
                                    







Aleften bir bölüm okur muyuz ?

Evet. Alef'ten okuyacağımız bölüm Ela'ya aşık olduğunu anladığı anı anlatan bir bölüm olacak. Bunun dışında da arada Alef'ten bölümler yazabilirim eğer isterseniz.

Alef sorunu çözmeye çalışırken Ela neden ayrılmak istiyor ?

Çünkü Ela'nın Alef kadar kaybetme korkusu yok. Alef Ela'yı uzun zamandır bekliyor ama Ela için her şey çok yeni. Bu kadar yoğun duygular hissetmeye alışık olmadığı için zoru gördüğü anda kaçma eğiliminde bulunuyor.

Uyuşturucu konusunda Ela'nın tepkisi abartı mıydı?

Kesinlikle hayır. Ela geçmişte bir takım şeyler yaşadı bu konuda. Ancak yaşamasına da gerek yok. Asker kızı olarak bu konuda böylesine bir tepki vermesi çok normal. Dizilerde, filmlerde böyle şeyleri fazla normalleştirdiğimiz için daha basit bir tepki beklemiş olabilirsiniz. Ama ben kurguyu gerçeklik üzerine kurmaya çalışıyorum.

Ela tepkisini doğru bir üslupla gösteremez miydi ?

Kesinle gösterebilirdi. Böyle peşin hükümlü olmadan sorarak aldığı cevaplara göre bir yol çizmesi daha mantıklı olurdu.

Peki karakterler her durumda mantıklı davranabilir mi ? (Bu soru benden çaktırmayın)

Davranamazlar. Ne Ela ne de Alef mükemmel değil. Birbirlerini tam olarak tanımıyorlar bile henüz. Evet mantıklı olan her zaman konuşmak ve iletişim kurmaktır ancak bazen o kadar korku içinde kalırız ki mantıklı düşünerek hareket etmeyiz. Bu bizi aptal biri yapmaz sadece insan yapar.

Alef uyuşturucu kullanıyor mu ?

Hayır. Ancak Ela bunu bilmiyor. Çok güzel bir yorum vardı bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim yazmıştı. Ela kendi karakterine uygun olmadığı şeyleri yapan tasvip etmediği biriyle asla arkadaş olmayacak bir karakter. Bu yüzden Alef'i arkadaşlarına göre şekillenirdirdi kafasında.

Alef neden Ela'yı ailesinden vurdu ?

Bilmediği için. Dediğim gibi ikisi birbirini çok az tanıyor aslında. Alef de Ela da dışarıdan sorunsuz bir hayat süren güçlü insanlar olarak görülüyor. Birbirleri hakkında hassas düşünmek konusunda bu yüzden fazla beceriksizler. Eğer Alef annesini ve Ela'nın korkularını biraz olsun bilseydi asla bunları söylemezdi.

Seven insan karşısındakini düşünerek konuşmaz mı ?

Alnı öpülesi bir yorumdu bu. Evet bence de öyle olması gerekir. Sana katılıyorum. Ama Alef'in öfke kontrol bozukluğundan bahsetmiştim size öncesinde. Sinirlendiğinde ne söylediğinin farkında olmamasına sebep oluyor bu durum. Bir nevi psikolojik rahatsızlıktır bu ve insanlar en yakınlarına bile canını acıtmak için çok ağır şeyler söyleyebilirler.

Ela Alef'in sevgisini hak ediyor mu ?

Ediyor ki Alef'in kalbi onu seçmiş :) Bunu ileride daha iyi anlayacağız bence.

Alef Ela'ya istediği zaman nasıl soğuk yapabiliyor ?

Bende böyleyim aslında. O konuda Alef'i biraz kendime benzetmişim galiba bdkfbkff. Neyse Alef'in kendini koruma mekanizması kırıldığı zaman bir duvar örerek insanları kendinden uzaklaştırabilmesi.

Ela Alef'e sevgisini yeteri kadar gösteriyor mu ?

Bazen evet bazen hayır. Tam anlamıyla kendini bırakmak için yeteri kadar güvenmiyor. Bu yüzden kendini geri çektiği durumlarda Alef'i yeteri kadar sevmiyormuş gibi bir duruma düşüyor. Ama hayır Ela aşkından ölüp bitse bile önceliği kendine vermeyi ülkü edinmiş bir karakter. Yani seviyor ama bazen bilerek göstermiyor.

Ela'nın özür dilememesi saçma mı ?

Evet.

Alef'in arkadaşının bağımlı olmasında Alef'in ne suçu var ?

Hiçbir suçu yok. Ela da onu bu konuda suçlamıyor. Kızdığı şey bunu bilmesine rağmen onu o kızla yalnız bırakmış olması. Ela'nın uyuşturucu ile en ufak bir münasebeti bile olmamalı çünkü. Hem babası asker olduğu için hemde geçmişten kaynaklı.

Son olarak da kendine değer veren Watty kızı görünce yargılıyor muyuz ?

Malesef buna evet demek zorundayım. Çünkü Alef'e daha toleranslı yaklaşılıyor. Alef oldukça kaba bir karakter. Sadece Ela'ya davranışları önemli olmamalı. Diğer insanlara nasıl yaklaştığı da bir o kadar önemli. Hayatını anlatmıyor ve anlatmadığı kısımda hoş şeyler olmadığını tahmin ediyorsunuzdur.

Ela benim çok severek yazdığım bir karakter. Yanlışları yok mu ? Elbette var. Ancak Alef'in de olduğu kadar.

Birde ayrılık konusunda çok yorum geliyor. Ben ayrı oldukları zamanda o özlemden kaynaklanan kontrolsüzlükleri seviyorum.

32. bölüm bunun kanıtı bebişler sjbdjfbf.

Bu arada bu akşam 23K olacağız belki de ve bir şey eklemek istiyorum.

İyi ki varsınız.

Şu aralar burası bana çok iyi geliyor. Hikayeyle bu kadar ilgilendiğiniz için sizi yiyesim var.

Dilediğiniz gibi yorum yapmaya devam edin. Söylediklerim sadece karakterleri yanlış anlamanızı önlemek adına.

Bana hakaret eden yorumları siliyorum. Onları okurdan saymıyorum sevgiler dkbfkfjgg




Alef | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin