²

7.5K 152 92
                                    

Böyle bir kaç gün geçti sınava son 1 hafta kaldı ve çok heyecanlıydım. Ama sanki sınava ben değil de ateşle toprak girecek benden daha heyecanlılardı. Ateş bana "ufaklık son 1 hafta gel bizde kal daha fazla çalışalım geçmen lazım bu sınavı" dedi bende kabul ettim.

Okul çıkışı kendim bavul hazırlamıştım sonra ateşi aradım ama o değil toprak geldi. Toprakla değil de ateşle daha samimiydik. Eve gittik ada abla ve ateş karşıladı bizi ateşe sarıldım yanağımı sıktı" hoş geldin ufaklık" dedi. "hoş buldum ateşim" dedim neşeyle o da gülümsedi. Sonra ada ablaya döndüm.

Ona da sarıldım "hoş geldin bücür" dedi neşeyle "hoş buldum ablam" dedim. Defne abla geldi "gel canım odana götüreyim seni yerleş açsındır yemek hazırlarız sonra derse başlarsınız aç karınla başlamayın" dedi tatlı bir şekilde. Bende onaylamak adın kafamı salladım ve onu takip ettim.

Oda büyük ve güzeldi ateşte arkamızdan gelmiş fark etmedim. Yerleştirilken arkamda biri varmış gibi hissettim arkamı dönünce ateşi gördüm ve korktum. Bir anda çığlık attım ve hemen ateş ağzımı kapattı. "bağırma benim sakin ol ufaklık" dedi gergin bir şekilde sonra yatağa oturdu. Eşyaları dizmem bitince ona döndüm. Yanına gittim ve oturdum. Bir anda belimden tutup kaldırdı ve kucağına oturttu şaşırdığımdan gözlerim büyümüştür.

Ayağa kalkınca anladım biraz geç oldu ama. Çırpınmaya başladım "bırakır mısın ateş beni" diyordum ama umursamadı. Kalçamın altından tuttu ve aşağıya indik. Ada abla bizi böyle görünce 'oooo' dermiş gibi baktı. Yanaklarımın yandığını hissettim ve ateşin sıkı sarıldım utancımdan.

Masaya oturduk yemek yedik sonra derse oturduk. Saat 5 den 9'a kadar ders çalıştık aralıksız uykum gelmişti. Toprağa ve ateşe baktım "ya sizin hiç uykunuz gelmedi mi ben şimdi şuracıkta uyuyacağım" dedim ikisi de güldü. "uykun geldiyse akşam yemeği yiyelim uyu kedicik" dedi toprak. Bana genelde kedicik der toprak, ateşte ufaklık der.

Kafamı masumca evet anlamında salladım. Bu sefer de toprak beni kucağına aldı. Gözlerim büyüdü inmek için çırpındım ama çok sıkı tutuyordu. Emin abinin yanına gidince indirdi. "emin abi bana makarna ve cilekli süt yapar mısın" dedim "tamam emrinizdeyim efendim" dedi şakasına gülümsedim o da gülümsedi.

Yemek yedikten sonra biraz film izlemek istedim ve beni kırmadılar.
Ateşe sarılıyordum koltukta o sırada uyuya kalmışım.

Sabah uyandığımda kendi odamda değildim. Bu oda siyah ve beyaz renkteydi full. Kapı açılınca oraya baktım. Ateş içeriye girdi "uyanmış mı bizim ufaklık" dedi kaşlarımı çatıp yanaklarımı şişirdim. Geldi yanağımı sıkıp öptü.

Yanaklarımın yandığını hissettim eminim ki kızarmıştı. Güldü. Odama gittim ve üstümü değiştirdim.

Şöyle sevimli bir takımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şöyle sevimli bir takımdı. Aşağıya indim masada beni bekliyorlardı. Ateş ve toprağa baktığımda bacağıma baktıklarını fark ettim ve utandım.

Yanlarına gittiğimde "bizim kedimiz yine tatlılığını göstermiş" dedi toprak gülümsedim "belki de size tatlı görünmek istiyor bu kedicik" dedim ecem bana ters ters bakarken ada ablayla defne abla halime gülmüşlerdi.

Onlara bakıp "komik mi ya" diyip kaşlarımı çattım ve ellerimi bağladım. Ada ablam hemen geldi sarıldı "çok tatlı olmuşsun bücür" dedi. Gülümsedim.

Benim yemeğim gelince yedim ve odama geri çıktım. Okul formasını giyip aşağıya indim ve kapıda ateşle toprak bekliyorlardı. Arabaya bindik ve okula gittim.

Cereni gördüm benden önce toprak ve ateş indi. Ceren koşarak geldi ve onlara sarıldı, beni görünce onları itti ve bana sarıldı. Onlara dil çıkardım, ateş güldü toprak ise bana karşılık olarak dil çıkardı.

Cerenle sınıfa gittik ve konuştuk.
Gayet güzel geçmişti.

Okuldna çıktık cerenle. Biraz gezicektik ateşe yazdım.

Ufaklık:ateşim ben cerenle gezicem yazdığımda almaya gelirsiniz.

Ateşim:tamam dikkatli olun.

Baya Bi gezdik zamanın nasıl geçtiğini fark etmedik bile. Saat 8 olmuştu ateşi aradım alması için
Cereni eve bıraktık sonra gittik.

Eve gittiğimizde hemen ecem geldi ve ateşe sarıldı "hoş geldiniz efendim" dedi çocuk gibi ses çıkararak. Çok sinir bozucu bir kızdı. Ateş onun kollarından kurtuldu ve "hoş buldum ecem" dedi sinirli bir sesle. "sinirlendiniz mi bana efendim" dedi yine aynı gıcık ses tonuyla. "gidip işine devam etmezsen asıl şimdi kızıcam ecem" dedi. Ateşin koluna girip eceme dil çıkardım. Ateş bana baktı ve "ne oldu kıskandın mı ufaklık" dedi sırıtarak.

Koluna vurup "ne alakası var ya sadece koluna girmek istedim girmiyorum" dedim trip atar gibi. Çıktığımda kucağına aldı bir anda alınca çığlık attım.

Yüzümü dikkatlice inceledi ben ise onun sarı gözlerine bakıyordum. "geç gelmenin cezası gecenin 1'ine kadar ders çalışacağız" dedi. Ofaldım "ofalama ufaklık bu saate kadar gezmeyecektin 6 gün kaldı YKS'ye" dedi. Bende onaylamak adına kafamı salladım. Beni odama çıkarttı.

Üstümü değiştirdim yemek yedik sonra derse geçtik yine. Ateşin omzuna kafamı koydum o iste bana konuyu anlatıyordu. Saat 12 olmuştu ve ben çok yorulmuştum
Gözlerimi zor açık tutuyordum. Bir anda uyuya kalmışım.

Uyandığım da yataktaydım. Saate baktığımda 5 Di geri uyudum. Saat 8 de kalktım hazırlandım ve ateşi uyandırmak için odasına gittim.
Kapıyı çaldım ve girdim. "ateş uyan okula gidicem" dedim ama hiç tepki vermedi yanına gittim. "ateş sana diyorum kalk okula geç kalıcam" dedim uyandı. Yemek yiyip çıktık.

Böyle böyle 5 gün geçti. Yarın YKS vardı ve çok heyecanlıydım. Bugün cumartesi olduğundan tüm gün çalıştıracaklardı beni. Ve tahminim doğruydu sabah yemekten sonra derse oturduk. 2 saat çalışıp 10 dakika ara verdik ve böyle akşamı ettik. Akşam yemeği yiyip uyuduk.

Selam yine ben -^-
Diğerinden biraz daha uzun tuttum ve ateşle toprağın yanında çalışmaya başlayınca o konulara girmeyi düşünüyorum aklımda çok farklı şeyler var neyse iyi akşamlar beğendiyseniz ne mutlu bana ^w^

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin