17

1.6K 42 12
                                    

Normalde atmayacaktım ama atıyorum neyse

İyi okumalar <3

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3

***

Gezerken telefon çalınca durduk "siz gidin ben arkasına yavaş gelicem" dedim. Önümde yürümeye başladılar telefonu açtım. "alo kimi aramıştınız" dedim. Yabancı numaraydı çünkü.

"emir beyle görüşmek istiyorum" dedi. Bir kadındı "buyurun benim" dedi. Gülme sesi geldi. "şuan pek müsait değilim de demek istediğinizi bir an önce söyler misiniz" dedim ciddi şekilde.

"bir dakika" dedi kadın ve telefonu bir yere bıraktı. Arkadan bir adam "gel buraya güzelim" dedi. Ses biraz tanıdık gelmişti. Başka biri "o benim güzelim ateş yavaşla" dedi. O an kalbim durdu.

Ateşle toprak bir kadınlaydı ve resmen flörtleşiyorlardı. Hiç bir şey demeden telefonu kapattım. "kızlar benim işim var geri gelmem size konumu atarım melisi evine bırakırsınız" dedim ve gülümsedim.

Tamam anlamında kafalarını salladı. Avmden çıkıp malikaneye gitmeye başladım.

***

Malikaneye geldim "neden bu kadar erken geldin emir" dedi ada abla. "ablam lütfen toprak ya da ateş sorarsa nerde olduğumu kimseye söyleme gelmedi eve de" dedim. "neden ne oldu" dedi endişeli şekilde. "ben sana akşam anlatırım" dedim.

Odama çıktım çantama kıyafetlerimi koydum ve tek kolunu taktım. Aşağıya indim, ada ablanın yanına gittim ve sıkıca sarıldım.

Mutfağa girdiğimde Azra abla yoktu galiba bugün izinliydim o da. Emin yanına koştum ve sarıldım "ne oldu fıstık" dedi. Gözyaşlarımı tutamadım. "ben gidiyorum emin abim" dedim. "neden nereye" dedi korku dolu sesiyle.

Etrafa baktım sadece üçümüz vardık. "ateş ve toprak beni aldatıyor" diyip daha fazla ağlama başladım. Emin abi sıkıca sarıldı. Ada ablayla bakıştılar.

Ada abla "nereden anladın tatlım" dedi. "bir kadın beni arada arkadan ateş 'gel buraya güzelim' dedi kıza toprak 'o benim güzelim ateş yavaşla' dedi" dedim ve derin bir nefes aldım.

"ağlama fıstık" dedi ve göz yaşlarımı sildi. Emin abinin gözlerine baktım. Parmak ucuna kalkıp yanağını öptüm "ben gideyim sorarlarsa gelmedi eve tamam mı" dedim burnumu çekerek. "tamam" dedi ikisinde aynı anda.

"akşamları konuşuruz numaram var ikinizde de sizi bırakmam ben" dedim. Emin abi eğilip boynumu öptü ve kafasını boynuma gömdü "bizde seni bırakmayız fıstık" dedi. "ben gidiyorum görüşürüz" dedim ve el salladım onlarda salladı ve çıktım.

Ağlayarak abimin evine gittim.

***

Anahtarını bana vermişti abim. İçeriye girdim yengem mutfaktaydım. Göz yaşlarımı sildim ve yengemin yanına gittim "nasılsın yengelerim en güzeli" dedim ve sarıldım. Yanağımı öptü "iyiyim gülüm sen nasılsın" dedi.

"çoook iyiyim" dedim. "bir kaç gün sizde kalsam sorun olur mu" dedim. Bana döndü "ayıp ediyorsun emir ya bizim evimiz senin evin istediğin zaman gel her zaman açık kapımız sana" dedi.

"sağdaki 2. Oda da yatabilirsin onu zaten abim senin için yaptırmıştı" dedi. Yanağını öptüm "tamam yengem" dedim ve odaya girdim.

Ayıcıklar vardı mor bir odaydı. En sevdiğim renk olduğundan abim mor yapmış. Gözlerim dolduğunu hissettim. Derin bir nefes aldım ve eşyalarımı dolaba koydum.

***

Ateş ve topraktan beklenmeyecek hareketler. Ben emirin yerinde olsam daha kötü şeyler yaparım evi terk etmektense, ama onun minik bedeni ve masum kalbi kaldırmaz.

Neyse benim gitmem gerek.

Seviliyorsunuz bebikler <333333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin