Ehe selam 2 ay sonra yine ben ve baya boşladım farkındayım okul var ve ocağa kadar full sınavlarım var çalışmaktan hiç bir leye vakit ayıramıyorum ama artık zaman ayrıca ve bu hafta son 1 hafta tatili o sırada volta bölüm atıcam
Neyse daha fazla tutmayayım ve bölüme geçin
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayın unutmayın <3
...
Saat 6'ydı sağıma ve soluma baktım ikisi de uyuyordu. Yataktan yavaşça kalkıp tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım. Bugün o gündü, evet o gün. Asla unutamam bu günü.
Bugün 6 Kasımdı ve 2 aydır sevgiliydik ilk ayı kutlayamadık ama bugün akşama çok pis planlarım var. Planlarımı bahsetmiyeceğim sonradan anlayacaksınız ama biraz yaramazlık var işin içinde :)
Odaya geri gittim hâlâ uyuyorlardı. Ada ablanın odasına gittim ve çaldım "bekle emir" dedi.
10 dakika sonra "girebilirsin" dedi ve girdim.
"Üzgünüm tuttum biraz üstümü giyiniyordum" dedi. "Sorun değil abla" diyip gülümsedim. "Herkes uyuyor demi" dedi. Evet anlamında kafamı salladım. "Güzel de" dedi. "De?" Dedim soru sorarcasına. "Bu şort ile üşümeyecekmisin saat çok erken serin olur" dedi. "Ay ben üstümü değiştirmeyi unuttum" dedim panikle hemen giysi odasına gittim.
Geniş paça bir pantolon üstüne oversize tişört giydim ve kapının önüne geldim. "Anahtarı unutma" dedi ve anahtarı dolabın içinden alıp çıktık.
...
Kapıyı açıp sakince içeriye girerken arkadan birine çarpıp afalladım. Arkamdaki kişiye bakınca ateş olduğunu gördüm. Yüzüne bakıp 32 diş sırıttım. Gülümsemem karşılık verip sarıldı. "Neden uyandın çok erken" dedim. Yeni uyanmış çok belliydi daha ayıkmamış.
"Seni yatakta göremeyince kalktım" dedi. "Neredeydiniz" diyip Ada ablaya sonra bana baktı. Elimdeki poşeti kaldırıp "simit falan aldık farklı bir şey yiyelim diye" dedim. "Hadi sen uyu kahvaltıyı hazırlayınca kaldırıcam ben sizi" dedim.
"Öperek uyandırmazsan kalkmam" diyip sırıttı. "Ay tamam hadi" dedim ve gitti. Al kalsın yakalanıyorduk ama bu durumu yaşayabileceğimizi düşünüp bunu planlamıştık ve iyi ki yapmışız işe yaradı.
"Sen onları dolaba koy ben sofrayı hazırlayayım" dedim. "Okur gülüm" dedi ve mutfağa gittik.
...
Odaya gidip ateş ve toprağı kaldırdım. Ateş kalkmadı. Bebek gibi mızmızlanıyordu "ya kalksana çocuk yemek yiyicez" "ya banane uyuyacağım yemeyeceğim" diyip yorgana südaha sıkı sarıldı. Aklıma sabah dediği şey gelince.
"Bana bak bi" dedim. Omuz silkti "ateş bana bak" (ashly mene bah dedim JTJFJFKFJFKJFJ) uykulu gözlerle bana baktı. Dudağına küçük bir öpücük kondurdum "hadi" dedim. Gözlerini kapatıp gülümsedi "benim güzelim öptüyse kalkmam gerek" diyip kalktı. Toprak bir anda beni kendine çekip "hani bana" dedi.
Ona da küçük bir öpücük kondurup "hadi sofrayaaa" Diye bağırıp kaçtım. "Yeni yaramaz böyle kaçamazsın küçük öpücükle olmaz bu işler" Diye bağırdıktan arkamdan.
Umursamadan oturma odasında ki masaya oturdum. Herkes oturmuştu ama benim deli ikili yoktu. "Emir Allah aşkına şunlara bak gel öldüler herhalde" dedi "galiba öyle oldu diriltip geleyim" dedim bir anda kahkaha koptu masada.
Kapıyı çaldım ama ses gelmedi. "Ateş, toprak hadi sofraya sizi bekliyoruz" diyip 5 dakika bekledim. Ses yine gelmedi. Kapıyı açıp girdim etrafa baktım yoklardı. Bir anda arkamda biri beni tutup yatağa atınca "salak mısınız" dedim onlar olduğunu biliyordum.
Toprak bana bakıyordu ve kahkaha atıyordu. "Korktun mu" diyip gülmesine devam etti. Ateş ise beline havlu bağlamış diğer elinde küçük bir havluyu bana uzattı. "Kurutur musun güzelim" dedi.
Elinden havluyu alıp saçlarını silmeye başladım "kurutma makinesini ver bakayım oradan bana" dedim toprağa. Almak için elimi uzattım, elimi tutup öptü sonra verdi. Gülümseyip ateşin saçlarını kurutmaya başladım.
Belimde hissettiğim ellerle içim titredi ve karnımı kastım. "Kasma kendini" dedi ateş. "Elin orada gezerken nasıl kasmıyayım" dedim. Makinayı kenara bıraktım kalkacaktım belimden sıkıca tutup geri oturttu.
Tişörtümü kaldırıp karnımı hemen öpüp geri kapattı "inelim" diyip kalktı. Az çok alışmıştım bu hareketlerine.
Aşağıya inince "öldük lan burada" dedi Ada abla. "Haklısın abla ne diyeyim bu ikisinin suçu" dedim. Bana ters ters baktılar. "Bakmayın ya bana öyle" dedim. Toprak makas alıp masaya oturdu.
...
Ay yine kısa oldu sanki ama 6 Kasım 3 ya da 4 bölüm falan olacak bir anda aklıma fikir gelince unutmayayım yazayım dedim 2 Ay içinde çok fazla geldi ama hepsini derslerden unuttum
Ve bana sövmeyin 2 ayda evlenme teklifi mi edilir normal 2 Ay onlar için 2 yıl siz yaşadınız onlarla yani geç kalmış gibi bile hissettim 🤧🤧
Neyse galiba görü döndüm Ateş Toprak Emir üçlüsü geri geldiii hayırlı uğurlu olsunnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın