29

652 21 3
                                    

Evet smut geldi hadi bismillah diyip sağ ile giriyoruz

...

O sırada toprak gelmiş "ayıp ediyorsunuz bana yok mu" dedi. Bir anlık boşluma geldi gülmeye başladım.

...

Baya bir güldükten sonra toprağa ellerimi uzattım. Beni kucağına aldı ve ateşe dilini uzatıp "şansına küs panpa o artık benim" diyip direkt merdivenlere yöneldi.

Odaya çıktığımız da beni yavaşta yatağa bıraktı. Ve yere çöktü. Tişörtünün uçlerinş tuttum kollarını kaldırdı ve çıkardım.

Ellerimi yavaşça vucüdünda gezdirdim. Sonrasında sol gögüsüm ağzıma elim yavaş yavaş emmeye başladım. Toprak hafif mırıltılar dökerken ben diğer elimi sağ gögüsüne attım ve ucuyla oynamaya başladım.

Bir süre sonra kafamı kaldırdığımda baygın şekilde bana bakıyordu. 2 dokunuşumda böyle oluyorlarsa ben içine alsam bunlar zevkten 4 köşe olurdu.

Karnından boynuna kadar düz çizgi şeklinde yaladım. Boynundan dudağına kadar küçük öpücüklerle gittim ve dudağını yavaşça öpmeye başladım.

Üstüme çöktü kollarımı tutup yatağa sabitledi ve öpücüklerimi derineletirdi.

Ateş öfkeyle toprağa bakarak duşa girdi. Kalbim biraz sızladı çünkü bana hiç bakmadı ev kötü öpücük atar ya da göz kırpardı ama yapmadı.

Toprağın hiç umurunda değildi. Boynumu öpmeye başladı daha rahat öpsün diye kafamı geriye doğru attım.

Küçük ve şefkatli öpücükleri beni ona daha çok çekiyordu. Sonrasında gözlerimin içine baktı. Biraz bakıştıktan sonra kendini yana attı.

"bugün biraz yorgunum sevgilim hem dün yaptık sana çok yüklenmememiz lazım" dedi düşünceli ses tonuyla. Dudağına küçük bir öpücük kondurup.

"beni düşünmen hoşuma gidiyor ama istemesem ya da dayanamazsam zaten istemezdim" dedim elimi yanağına koyup baş parmağım ile okçamaya başladım.

Beline havluyu bağlamış ateş yanıma geldi ve belime sarıldı. Diğer elimi saçlarına atıp sevmeye başladım.

Havluyla ıslaklığını almamıştı. Hem elim hem vucüdüm ıslanıyordu saçlarından. Dudağını öpüp "saçını kurutayım mı?" dedim tatlı şekilde.

Evet anlamında mırıltılar çıkartı ve yerimden kalkıp kurutucu makinadını aramaya başladım.

Bulunca arkamı döndüğümde aynı kedi köpek gibilerdi birbirlerine ile sözlü tartışıyorlardı. İkisine birden tek kaşımı kaldırıp baktım.

Bunu fark edince ikisi de aynı anda bana baktılar. Bu halleri aşırı tatlıydı yiyesim geliyordu bazen onları. İstemsiz bir tebessüm oluştu yüzümden.

Ateş yanıma geldi tişörtümün içinden belimi tutup kafasını boynuma gömdü. Derin bir nefes aldı. "sevgilim çok güzel kokuyorsun" dedi içtenlikle.

"sen kokla diye güzel kokuyorum" dedim. Gözlerini içi bile gülümseyerek bana baktı. "hadi saçını kurutalım yoksa hasta olacaksın" dedim.

"bakmaz mısın hasta olsam" dedi. "tabi ki bakarım bu da soru mu ateş" dedim.

Yatağa oturdum önümde çöktü ve kurutma için kafasını eydi. Toprak arkadan uzanarak beni izliyordu.

Bende saçlarında ellerimi gezdirerek saçını kurutuyordum. O güzel vanilya kokusunu aşırı net bir şekilde alıyordum. Bu çocuğun kokusu benim çok pis mayıştırıyordu. Çok rahat uykuya dalabilirdim kokuduyla.

Kuruttuktan sonra saçlarını koklayarak büyük bir öpücük kondurdum. Kafasını kaldırdı ve burnuma küçük bir öpücük kondurdu.

Cidden onları çok seviyordum ve asla kararımın değişmeyeceğini biliyordum.

Onları gördükçe aklıma evli mutlu çocuklu şarkısı geliyor nedenini hiç bilemem ama bizim için evli mutlu çocuksuz olucaktı.

Onlara çocuk olarak ben yeter de artardım. Sonrasında yatağa geçtik ateş altına şort geçirip yanımıza geldi. Belimden tutup kendine çekti toprakta kafasını kafamın üstüne koydu. Çok belli ediyordu saçlarımı kokladığını.

Bu ikisine cidden çok seviyordu. İyi ki tanımışım çok aşığım onlara.

...

Pek smut olmadı ama toprağım haklı daha dün yaptılar yazık çocuğuma.

Ateş de birazcık toprağı kıskanmış olabilir ama yani ufacık mini mini minnacık 🤏🏻

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin