21

1.5K 39 7
                                    

Arkadaşlar şimdi size emirin ne kadar minik ve tatlı biri olduğunu kanıtlayacağım

Toprak ve emir el ele tutulunca

ateş ve emir el ele tutuşunca

Neyse neyse siz bölümü okuyun <3

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3

***

Onlarla en son konuşmamdan 3 gün geçmişti ben odanın kapısını kitledin çıkmadım 3 gün boyunca. Yemek te yememiştim feci karnım ağrıyordu. Onları düşünmeden edemiyordum.

Suçluyordum kendimi. Kapımı sertçe çalmaya irkildim. "yavaş vurun be" dedim zorla çıkan sesimle. "emir biziz aç şu kapıyı" diyen kişiyle gözlerim doldu. Ateşin sesiydi.

Hemen anahtarı masamdan alıp kapıyı açtım. Gözlerinde ki öfkeyi görebiliyordum ikisininde "lan delirdin mi sen" dedi öfkeyle toprak. Kafamı eyip ağlamaya başladım.

Abim arkadan gelip "al yaptığınızı beğendiniz mi ağlattınız zaten 3 gündür perişan" dedi abim. Yengem "kızmayın çocuğa sevdiğinden yaptı" dedi. Abim bana değil onlara sinirliydi.

"bu çocuğu bu duruma siz getirdiniz siz nasıl adamsınız" dedi. Beni kucağına alıp "hadi yemek yiyelim" dedi. "istemiyorum" dedim zorla çıkan sesimle.

"yiyeceğiz gülüm hadi ilk elini yüzünü yıkıyalım sonra yemek yemeye" dedi. "bak en sevdiğin yemeği yaptım" dedi. Kafamı kalırıp "patates kızartması?" diye sordum "evet doğru tahmin" dedi. Yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.

Tuvalete gittik elimi yüzümü yıkadım. Abim elimden tuttu mutfağa gittik. Karnım feci ağrıyordu ama hiç yiyesim yoktu.
Zorla bana yemek yediriyordu. Ateş ve toprak mutsuz mutsuz izliyordu yanda. Ağzımdakileri yuttum ve abime 1 dakika işareti yaptım.

Masadan kalktım ve toprağın kucağına oturup sarıldım. Bir süre sonra o da sarıldı. Ateş saçlarımla oynuyordu. "abi ben doydum" dedim. Derin bir iç çekti "ey iyi sen bilirsin" dedi. Rahat olmadığımdan kalçamı sağa sola kaydırdım.

Toprak belimden tutum beni durdurdu kulağıma yaklaşıp "yapma" dedi. "ama rahat değilim" dedim. Biraz aşağıya itti "şimdi" dedi. "hayır"diyip geri yukarıya doğru çıktım. Gülümsedi küçük bir öpücük kondurdum.

"özür dilerim" dedi bir anda "he?" dedi. "özür dileriz bu hale biz getirdik seni" dedi. Saçını çektim "saçmalama" dedi. Ateşe baktım, çok güzel bakıyordu. Ellerimi ona uzattım. Anladı koltuk altlarımdan tutup kendi kucağına oturttu.

Hemen sarıldım. "ben 2 dağ ayımı çok özledim abi biliyor musun" dedim abim gülmeye başladı "biliyorum" dedi. "bizde kedimizi özledik" dedi ateş. Ona baktım gamzeleriyle aşırı güzeldi. Ellerimi yanağına koyup sıktım.

"çok tatlı bir herifsin lan sen" dedim herkes bir anda kahkaha atmaya başladı. Dışımdan söyledim ben onu-

Aileme rezil oldum diyebilirim. Kafanı ateş boynuna gömdüm. Şuan yerin dibine girmek istiyordum. Utançtan ölebilirim. "utanmasıda ayrı tatlı toprak" dedi ateş. "evet her şekilde tatlı" dedi. Yüzümde tebessüm oluştu.

Ateşin kucağından kalktım. "hadi işe geç kalacaksınız" dedim. "sende gelirsen gideriz" dedi ateş. Abim baktım, bakışımda anladı zaten ve tamam anlamında kafasını salladı. "bekleyim o zaman" dedim ve odama gittim.

Bu sefer tulum giydim. Çok tatlıydı. Yanlarına gittim toprak bir anda gülmeye başladı. Gülerken "bu cidden bebek" diyordu. Moralim bozulmuştu. Odama geri gittim pantolon ve tişört giyip çıktım.

"çıkalım geç kalacaksınız" dedim. "tamam hadi" dedi gülümseyerek.

***

Arkadaşlar günlük gelicek akşam saat 8 de bir bölüm daha atıcam. Okullar açılınca 2 ya da 3 günde bir atarım Bi ihtimal çok vaktim olmaz ama yine 2 bölüm atarım.

Toprak fazla mı gıcık bana mı öyle geliyor ya neyse ben serseriyi düzelticem daha 2 3 tane bölümü başka kitapla benzediği için onları değiştirip geri yayına koyucam

Seviliyorsunuz bebişlerimmmm <3333333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin