Çok şükür sınavlarım bitti artık her gün bölüm atabilirim hafta içleri hâlâ okul olduğu için kısa bölümler olucak ama hafta sonları uzun bölüm atıcam.
İyi okumalar
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın aşklarım <33
...
Uyandığımda yaylanarak esnedim. Sağıma ve soluna baktım toprak ve ateş yoktu. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ardından aşağıya indim.
Merdivende seslerini duymaya başlamıştım yine sözlü tartışıyorlardı. Sesleri mutfaktan geliyordu. Yavaşça kapayı açıp tartışmalarını dinledim.
"yumurtalı ekmek yer "A
"yumurta sevmez ki o"T
"pain perdu yaparsak sever"
"sushi daha çok sever"
"gerizekalı sabah sabah sushi mi yenir"
"ne bileyim sevdiği şeyi düşünüyorum"
"sevdiğini düşün ama sabah yiyebileceği"
"iyi kapa çeneni de krep yapalım"
"onda da yumurta var az önce sevmiyor diyordun"
Çok tatlılardı ama birazdan birbirlerine dalacak gibilerdi.
"siz yaparsanız pain perdu de yerim krepte" dedim kısık çıkan sesimle.
Toprak bana baktı ateş arkasını dönüp direkt yanıma geldi. Elini tişörtümün içinden elime sardı. "günaydın bebeğim" diyip saçımı koklayıp öptü.
Toprak gelip yanağımı sıktı "günaydın ufaklık" dedi. Kaşlarımı şakasına çatıp sinirli baktım. Beni taklit edip "kaşlarını çatma buruşuk kalır alnın" dedi hemen düzeltip sırıttım.
Bu halime güldü. Ben bunca zaman onlarsız nasıl yaşamışım hiç anlamıyorum. Birbirlerine sinirli olsalar bile o sinirlerinin %1'ini bile bana yansıtmıyorlar.
Hanımlar beyler ben doğru kişi(leri) buldum sıra sizde.
"sen içeride otur bal dudaklım biz hazırlayıp gelelim" dedi ateş.
"hatta film seç izleyerek yiyelim sev seversin" dedi.
İkisini de yiyebilirdim şuan.
"ben sizi yesem onlar yerine olmaz mı" dedim bir anda ağzından kaçtı.
İlk birbirlerine baktılar sonra gülmeye başladılar. "yersin prensim yersin" diyip gülmeye devam ettiler.
Ellerimi bağlayıp trip atar gibi yürümeye başladım.
Biraz bebek gibiydim ama sadece onların yanında böyleydim çok rahattım ve içimdeki minik çocuğu ortaya çıkarıyorlardı.
Anlayın aşkımı anlatacak kelimeler gelmiyor aklıma.
İçeriye gittim filmlere baktım baktım eni sonu aklıma bir tane gelmişti. İlk çıktığında izlemek istediğim ama izleyemediğim bir filmdi.
"la casa de papel" herkes biliyordur zaten 1. Sezonunu açıp izlemeye başladım.
Zaten başlarda pek bir şey yoktu o yere gele kadar izledim. Sonrasında durdurup telefonumu elime aldım.
Evet vlog kanalım var videoyu açıp.
"evet arkadaşlar kanalına hoş geldin bugün kocalarım bana yemek yapıyor. Yanlış bilmiyorsam krep ve pain perdu yani yumurtalı ekmeğe benzer yemek yapacaklar. Umarım zehirlenmeyiz hemen gidip sizlerle bakalım."
Videoyu durdurup yönünü değiştirdim. Mutfağın kapısını açıp videoyu başlattım." kocalarım bana ne yapıyorsunuz" dedim.
"pain perdu ve krep tatlım" dedi ateş. Yine yönünü değiştirip masaya koydum. Tezgaha oturup ayağımı sallamaya başladım.
Toprak eline 1 tane çilek alıp iyice yıkadı. "aa de bakayım" dedi.
Ağzımı açtım. Çileği ağzıma koyup alnımı öptü. Çileği ısırıp elime aldım. Yavaşça yemeye başladım.
"vlog mu çekiyorsun" diyip kameranın içine girip şaşı yaptı kendini. Bir anda bunu yapınca gülmeye başladım.
Toprak ateşin omzuna attılar ve harika bir poz verdiler.
Ateş gelip beni kucağına aldı. "hadi hazırlar telefonunu alalım gidelim toprak da sofrayı hazırlasın" dedi ve hafif eğilip masadan telefonu almama yardımcı oldu.
İçeriye geçtik. "la casa de papel mi açtın" dedi. "evett" dedim heyecanla. "mükemmel seçim bebeğim" diyip burnumu öptü.
Beni koltuğa koydu sonrasında mutfağa gidip kreple ekmeği aldı geldi arkasından içeceği ve bardakları toprak getirdi.
Bir güzel yemeğimizi yiyip filmi izledik.
...
"güzelim hazırlan seni özel bir yere götüreceğiz" dedi.
Merak etmiştim hemen yukarıya çıkıp kıyafetlerimi giydim ve aşağıya indim.
Toprak bana anahtar uzattı "evin anahtarı sende de bulunsun ne olur ne olmaz" dedi. Bu bile beni mutlu edebilecek kadar güzel bir şeydi.
Hemen ona sarıldım kocaman ve öptüm. Arabaya bindik ve küçük bir butik tarzı bir yerin önünde durduk.
Ateş arabadan indi 5 dakika içinde geri geldi. "al bakalım" dedi ve bana poşeti uzattı.
Açıp içinden eşyayı aldım.
(sarı olan)
Bana fotoğraf makinalı anahtar almış. O kadar mutlu oldum ki anlatamam. Hemen anahtarlarını takıp baktım aşırı güzel duruyordu.
"yanda küçük bir kısım var aç bakayım" dedi. Sağında açılacak bir kısım vardı orayı açtığım gibi üçümüzün olduğu bir fotoğraf vardı.
Gözlerimin dolduğunu hissettim. Öne eğilim ilk ateşi sonra toprağın yanağından öptüm. "çok teşekkür ederim hayatımda aldığım en güzel hediye" dedim.
Sonrasında devam ettiler sürmeye nereye gittiğimi bilmiyordum.
...
Evet nereye gideceklerini de yarın öğrenin lütfen
Yarın saat 19.00 da ve 22.00 da bölüm geliyor aşklarım tam saatinde atacağım bugünlük malesef bu kadarr
İyi geceler küçük küçük tavşanlı rüyalar kendinize cici bakın seviyorum sizi <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın