Hellö nabersiniz güzellerim bu bölüm ateşli kısım var mı bilemem ama %85 15. Bölümde ofis de garip olaylar olacak
Neysee tutmayayım okuyun bâken
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın
***
Gördüğüm kişiyle kalbim deli gibi atmaya başladı. Onaa doğru koştum o da kollarını açtı ve beni direk kucağına alıp kafasını boynuma gömdü.
"hâlâ gül gibi kokuyorsun" dedi. Ona baktım. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi "sende hiç değişmemişsin" dedim ve tekrar sıkıca sarıldım.
"çok özledim seni" dedim. "bende seni çok özledim gökyüzü" dedi. Ateşle toprağa baktım gülümsüyolardı. Geri karşımdaki herife baktım.
"bu iki yakışıklı kim" dedi. Yanaklarım yanarken yere baktım. "sevgililerim" dedim. "oooo görüşmeyeli 2 enişte mi yaptın" dedi.
"yaptık bir hata sorgulama" dedim. Dördümüz güldük. Beni kucağından indirdi. "sizi tanıştırmayı unuttum ben" dedim. Ateşi işaret ederek "bu ateş" dedim kulağına fısıldıyarak "çok yakışıklıdır" dedim.
Toprağı işaret edip "buda toprak ateşin ikizi" dedim yine kulağına fısıldayarak "çok seksidir" dedim ve güldük. Ve onu işaret ederek "abim" dedim.
İkiside şaşkın şekilde baktı " 2 sene önce almanyaya iş için gitmişti ve 2 senedir görüşmüyoruz" dedim. El sıkıştılar ve konuşmaya başladılar.
Benim tek abim vardı. Annemle babamı araba kazasında kaybettik. Küçük erkek kardeşimi kaçırıp öldürdüler. Ailemde herkesi kaybetmiştim..
Tek abim var. Benim ondan başka kimsem yok. Tek güvenebileceğin kişi o. "abi" dedim. "söyle gülüm" dedi. "bizimle kalsana eve gitme" dedim.
Karşıma geçip yere eğildi. Ellerimi tuttu "kalmayı çok isterdim gökyüzü ama yengen bekliyor biliyorsun" dedi ve elimi öptü. "yengem bir kaç gün sensiz yapamaz mı" dedim.
"yapamaz gökyüzü" dedi. Dudağımı istemsizce büzmüştüm. "ama merak etme her gün gelirim yengen gelir melis gelir" dedi. "melis çok küçük" dedim. "sen nesin acaba" diyip burnumu sıktı.
"ben 18 yaşında kocaman bir erkeğim" dedim gururla. "oda 15 yaşında kocaman kız" diyince gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Melis 15 miydi o 12 değil miydi şuan.
Abim ayağa kalktı ilk ateş ve toprağa baktı sonra bana. Eğildi "bunlar senden fazla büyük duruyorlar yaşları kaç" dedi. Onlara sormaya çekindi galiba.
Çok büyük değiller abim 22 yaşında ikisi de" dedim mutlulukla. "4 yaş fazla değil" dedi. "evet gayet ideal bir yaş ve aslında umrumda değil biliyor musun" dedim. Bana garip baktı.
"isterlerse 18 olsunlar ister 22 ister 26 umrumda olmazdı ben onları seviyorum onlar da beni bu yeter" dedim. Beni aniden kucağın alınca çığlık attım.
Arkada ki 2 aptal gülüyorlardı. Onlara kesksin bir bakış atıp geri abime baktım. Ona trip atmak adına kafamı sağa çevirip 'hıh' diye bir ses çıkardım.
Yanağımı ısırınca kafasına vurarak "ACIYOR KÖPEK ISIRMASA YA" diye bağırdım. Ateş ve toprağa baktı "ne yaptınız lan kardeşime tadı kaçmış" dedi.
"biraz yemiş olabiliriz ama ucundan" dedi toprak. "bu ucundan yemiş halinizde tamını düşünemiyorum" dedi üçüde kahkaha attı. "ya abiii!" diyip koluna vurdum.
"yere bırak beni ısırgan otu" dedim. Güldü ve bıraktı. Arkamı döndüm ve kalçamı sallayarak yürüdüm. Abim "beyler sizde" dedi. "baş üstüne komutanım" dedi ikisi de aynı anda.
Ben toprağın odasına gittim masanın yanında ki koltuğa giderken. Arkamdan biri beni tutup masaya oturttu diğeri kapıyı kitledin.
***
Hayırlı olsun 15. Bölüm smut bölüm sevgililer emir hazır mı bilmem ama ateş ve toprak ilk günden beridir hazır.
Neyse benim teakwondo ya gitmem lazım yoksa hoca beni tahtalı köye yollar.
İnşallah beğenmişsinizdir
Seviliyorsumuz bebişlerimmmm <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın