Biliyorum biraz fazla boşladım ama hizmetçi biraz ilgi görmeye başlayınca yazma hevesim geri gelmeye başladı ve en son çıkma teklifinde kalmıştık sonrası ne oldu kimse bilmiyorum (bende bilmiyorum) öğrenelim hadi bakalım.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <33
***
"EVETT" diye bağırdım. Toprak beni direk kucağına aldı ve döndürdü. Sonra dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Kucağında indirince ateşe koştum sarıldı va saçımı koklayıp öptü.
"hadi oturalım bugünü ölümsüzleştirelim" dedim ve kafalarıyla onayladılar. Oturduk yiyerek konuştuk eğlendik.
Sonra sıkıldım ve toprağın bacağına yaptım. Saçımla oynarken ateşin ilini tuttum. Öpücük attım. Kafasını sağa çevirdi, bana bakarak gülümsedi. O sarı gözleriyle o kadar güzel bakıyordu ki anlatamam.
Toprağa baktım. Geri yatmaktan vazgeçtim ve ateşin kucağına oturdum. Toprağa bakıp dil çıkarım ve kafamı ateşin boynuna gömdüm. Kokusunu içime çektim gül gibi kokuyordu.
Bi dakika benim parfümlerimin hepsi gül kokulu. "ateş sen benim parfümlerimi mi sıkıyorsun" dedim. "güzelimin kokusu hep yanımda olsun diye" dedi ve saçıma küçük bir öpücük kondurdu.
Ateşe baktım. Gözü dudaklarımdaydı. "niye bakıyorsun" dedim "çok güzeller" dedi büyülenmiş gibi. Gülümsedim ve hemen öpüp yüzümü kapattım.
Kahkahasını duyunca ona baktım "ne gülüyorsun" dedim sinirli şekilde. "ilk defa öpüyormuş gibi tepki veriyorsun da ona gülüyoruz" dedi ateş. "gidin ya küstüm" dedim ve 'hıh' diyip arabaya bindim.
Ellerimi göğsümde bağladım. Eşyaları arabanın bağajına koyduktan sonra oturdular. Toprak arkasını döndü ve yanağını sıktı.
"ah acıyor toprak yapma" dedim koluna vurarak. "hemen trip atma kedicik tatlılığına gülüyoruz biz bu kadar tatlı olma gülmeyelim" dedi. Sonra önüne dönüp arabayı çalıştırdı.
Aynadan bana baktı bende ona öpücük attım. Kocaman gülümsedi ve sürmeye başladı. Tüm yol boyu konuşmadık. Gittiğimizde saat gece 1'e geliyoruz.
Sessizce odama gittim ve kapımı kapatım üstümü rahat giyinip direk uyudum. Gerçek mi olduğunu yarın sabah öğrenecektim ve gerçekse cidden aşırı mutlu olurdum çünkü ben bu 2 aptalı harfi çok seviyordum.
***
Alarma uyandım hemen üstüme şortumla ateş ve toprağın ortak giydiği oversize tişörtlerini giydim. Siyah üstüne kuru kafa arkasında güllü olan bir tişörttü.
Kaslı olduklarından xl giyiyorlardı ve ben s giydiğimden çuval giymiş gibiydim. Ama olsun sevgililerimin tişörtüydü bu. Bugün izinliydim ve onlarla şirkete gidecektim. Her izinli olduğumda onlarla olmak için yaparım.
Aşağıya indim ve içeriye gittim. Toprakla ateş beni baştan sonra süzdüler. Yutkundum ve onlara baktım. Arkamdan emin abi geldi ve sarıldı "fıstık bu ne güzellik" dedi. Ona doğru döndüm parmak ucuna kalkıp yanağını öptüm.
"günaydın emin abim" dedim neşeyle. "günaydın fıstık" dedi. Emin abiyle yakındık bana o beni kardeşi ben onu abim olarak görüyorum.
Sarılmayı bıraktım toprakların yanına hoplaya zıblaya geldim ve oturdum. "günaydın sevgililerim" dedim neşeyle. Toprak sinirli bakıyordu ateş ise hafif bir tebessüm vardı.
İlk ateşi sonra toprağın yanağından öptüm. "günaydın" dedi sert şekilde toprak. "günaydın ufaklık" dei ateş. Onun keyfi yerindeydi de toprağın değildi. "moralin mi bozuk senin toprağım" dedim. Bana döndü ve.
"eminle ne bu samimiyet" dedi. Yine kıskançlığı tuttu. "onunla aramda hiç bir şey olmaz o benim öz abim gibi" dedim ve ardından "ben sizden başkasına bakmam merak etmeyin" dedim.
Toprak gözlerimin içine bakıyordu. Siniri gitmiş gibiydi. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım. "ben senin mavi gözlerinden ateşin sarı gözlerinden başka göze bakmam" dedim.
***
Gece çok görülmez ama olsun bir süredir atmıyorum normalde pazar atacaktım ama o gün full meşkülüm o yüzden bugün attım (cumartesi)
İnşallah beğenmişsinizdir biraz zor fikir geliyor hizmetçiye bölüm ama olsun yine de devam ettireceğim elimden geldiğince çabuk final vermeyeceğim 'gökyüzünde ki siyah' kitabının 1. Bölümünü attım bxb kitabı
Kendi kurgum anlatmıyacapım kitabı okursanız anlarsınız ballar
Neyse iyi geceler, iyi akşamlar, iyi günler, günaydın, tünaydın artık ne zaman görüyorsanız.
Seviliyorsunuz bebişlerr <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın