Üzgünüm dün bölüm atamadım tüm gün telefonumu elime alamadım otele gidince de duş alıp uyudum direk
Neyse neyse siz bölümü okuyun iyi okumalar <3
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <33
***
Gülerek gezerken etrafı yerde bir çicek gördüm. Çok güzeldi parmağımla çiçeği işaret ettim "bak çok güzel" dedim. "senin kadar olmasa da o da güzle bir çiçek" dedi. Kafamı eydim sonra ona baktım.
"o çiçek benden de güzel" dedim. "en sevdiğin çiçek olmalı bu kadar beğendiğine göre" dedi. "hayır ben gülleri o kadar sevmem" dedim ve gülümsedim. "peki en sevdiğin çiçek ney" dedi.
"taçlı dağ lalesi ismi biraz gariptir ama mor olana aşığım diyebilirim japon dağ lalesi de güzel ama bence en güzeli taçlı dağ lalesi" dedim.
(Taçlı dağ çiçeği bu arkadaşlar ve aşırı güzel ve japon dağ çiçeğiyle pek farkı yok ama bunun rengi daha canlı ve daha hoşş)"çok farklı papatya falan dersin diye düşünmüştüm" dedi "onlar biraz fazla klasiğe kaçıyor ama kısaltırsak mor lale seviyorum diyebilirim" dedim.
"ada doğum gününü yaklaştığını söyledi doğrum günün ne zaman" dedi. "1 eylül" dedim. "hiç başak burcu gibi değilsin" dedi. "tanıyan zaten balık sanıyor ama o kadar titiz değilim odamı ve evimi hep temiz tutarım yani titizlik bu denilebilir biz başkaları fazla titiz sanıyorlar ama aslında o kadar titiz değiliz" dedim.
"evet" dedi. Abimin evinin önüne geldik "hadi iyi geceler" dedim ve yanağını öpmeye çalıştım ve yine beceremedim. Eğildi öpmem için hemen öptüm ve el salladım.
İçeriye girdiğimde televizyondan ses geliyordu. Yavaşça oturma odasına gittim abimle yengem film izlerken uyuya kalmışlar. Onları böyle görmek aklıma ateş ve toprakla gece izlediğimiz korku filmleri geldi.
Moralim bozuldu. Televizyonu kapatım odama gittim. Üstümü çıkardım altıma şort giydim ve yatağıma uzandım. Telefonla uğraşırken kapım çaldı. Yatakta oturu poziyona geldim "gir" dedim.
Melis içeriye girdi ve baştan sona beni süzdü. Kafasını yere eğip "ben karanlıktan çok korkarım annemler benimle uyur musun" dedi çekinerek. Gülümsedim "gel bakalım bücür" dedim ve kollarımı açtım.
Koşarak geldi ve sarıldı. "sen bebek misin korkuyorsun" dedim. "içinden biri çıkacak gibi geliyor" dedi. "tamam hadi sen uyu bak ben burdayım" dedim ve gülümsedim.
O da gülümsedi "teşekkür ederim" diyip tekrar sarıldı ve yattı. 5 dakika da uyudu. Yanından yavaşça kalktım, uyanmadı. Oturma odasına gittiğimde ikisinde aynı şekilde uyuyordu.
Abimin yanına gittim hafif dürttüm. Bir süre sonra kalktı "ne olur emir" dedi boğuk çıkan sesiyle. "boynumuz ağrıyacak yengemide al odanızda uyuyun" dedim. "melis" dedi direk. "o benimle uyuyacak" dedim.
"tamam" diyip kalktı. Ben odama gittim ve yere yorgan koydum 1 tane yastığımı alıp uyudum. Zaten hava sıcaktı böyle serindi.
***
Melis çok masum biri ya, emini gay bekliyormuydunuz ben bile böyle bir şey düşünmüyordum sonradan geldi aklıma.
Neyse birazdan çıkıcam o yüzden erken atıyorum bölümü belki akşam tekrar bölüm gelebilir ama söz vermiyorum
Seviliyorsunuz bebişlerimm <3333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın