26

945 22 11
                                    

Evet ağzıma sıçacakmışsınız gibi geliyor tabi hakkınız aylardır bölüm atmıyorum ama çok saçma şeyler yaşadım bir de bu sene karne iğrenç gelince tüm tatil boyunca çalıştım vaktim malesef ki kalmıyordu geçen 2 bölüm yazdım silinmişti tüm hevesim gitti ve gelemedi şimdi geleceğini düşünerek bu bölümü yazıyorum ve 2 ya da 3 bölüm sonra smut yazacağım neyse daha fazla uzatmayalım iyi okumalar

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayın unutmayın <3

...

Alışveriş yorucu geçmişti eve geldiğim gibi duş alıp kendimi yatağa bıraktım. Fazlasıyla yorgun hissediyordum yanadöndüm ve yemek yesem mi yemesem mi arasında gidip geldim.

O sırada uyuya kalmışım gözlerimi açtığımda saat 5 civarlarıydı ve ateşle toprak yanıma gelmişti. Yemeğe kaldırmamışlardı beni alınmıştım,mı karnım beni duyup gruldadı.

Aşağıya inip dolabı açtım yiyecek bir şey göremedim. Tezgaha nakınca saralleyi gördüm her zaman yiyebileceğim yiyecekler arasındaydı. Elime yarım ekmek aldım 2'ye kesip bir kısmına saralleyi sürdüm ve diğer kısmı üstüne kapattım.

Tost makinesinin içine koyup 2-3 dakika baktırdım böyle daha hoş oluyordu bana göre. Bir bardağa meyve suyu koyup içeri geçtim. Televizyonu açıp rastgele film seçtim.

Hem onu izliyorum Hem tıkınıyordum. Yedikten sonra kalktım televizyonu kapatıp yine mutfağa gittim. Bulaşık makinesi çalışmadığı için içine bardağı koyup çalıştırdım. Sonra yatağıma geri gidip uyudum.

...

Sabah saat 12 gibi uyandım. İkisi uyanmış yine beni uyandırmamışlardı. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. İkisinin yüzüne kafamı çevirip "hıh" dedim trip attığımı anlamaları için.

"Ne oldu" dedi ateş. "Bilmem sizin daha iyi bilmeniz lazım" dedim. Toprak karşıma geçip dizlerinin üzerine oturdu. Çenesini bacağıma koyup aşağıdan bana baktı. "Her açıdan güzel duran sevgilim ne halt yedik de o güzel tribini çekiyoruz" dedi.

Aslında hoşuma gitmişti ama yine de o tribi yiyecekler. "Akşam yemeğe kaldırmamışsın sabah kahvaltıya ayıp değil mi" dedim kırgın sesle. "Yavrum denedik ama kalkmamak için çok direndin." Dedi ateş.

Ardından "ayıp yatakta olur bebek" dedi toprak. "İyi o zaman göster bana ayıbı" dedim. Evet hazır hissediyordum partiden sonra yapacaktım. İkisinin de gözleri ışıldadı resmen bu anı bekliyorlarmış gibiydi.

"Yeni dizi var onu açım bende Hem kendime yiyecek bir şeyler Hem de atıştırmalık getireyim" dedim. "Hangi diziymiş bu?" Dedi toprak. "Şahane hayatım hiç duymadınız mı?" Dedim. "Ha tamam" diyip kumandayı aldı.

...

Dizinin 3. Bölümündeydik "bu kadının adı neydi hep unutuyorum" dedi ateş. Ona baktım "o şebnem benim idolüm olur kendisi" dedim onurla. "Neden biz değil de o?" Dedi ateş. "Bunu ileri bölümlerde anlarsın bebeğim" dedim ve geri toprağın göğüsüne kafamı koydum.

...

Baya zaman geçmişti ve partiye gidecektik baran'ı aradılar hazırlanıp mekan da bulunacaktık giyindim hepimiz ve mekana gittik. Aradığım çağırdığım herkes gelmişti.

Herkesle az bir şey sohbet ettikten sonra bizimkilerin yanına gitmiştim. Bir daha göz gezdirdiğimde birinin eksik olduğunu fark ettim. Emin gelmemişti evet o yoktu.

Belki sonra gelir diye düşünüp çok umursamadım. Garsonu çağırıp içeceklerimizi söyleyip sohbete devam ettik. O sırada kapının zil sesi geldi oraya bakınca emin'i gördüm.

Dikkatlice onu süzerken çok dikkat çekmiştim galiba t3 de oraya baktılar bir anda. Toprak kaşlarını çatarak "bunun ne işi var" dedi. "Parti sonuçta herkes çağırırmıştır" dedi ateş. Konudan uzak baran neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.
I
Ne kadar dikkat çektiğimizi eminler göz göze gelince anladım. Samimi bir gülümsemeyle onun yanına gittim ve sarıldım "hoş geldin" dedim. "Hoş buldum fıstık" diyip yanağımı sıktı.

Ardından hemen toprağın yanına gittim kafamı kaldırdım. "Zürafa bey neden bu kadar uzunsunuz" dedim. Eğilip "sevgilim dudaklarıma öpmek için çabalasın diye" dedi. "Bence gerek yok" dedim

...

Burada kesiyorum çünkü diğer bölüm smut nasıl bitireceğim bulamadım ve aylar sonra çok güzel fikirlerle geldim baya aklıma hiçbir şey gelmiyordu ama şuan delice fikirlerim var zaman buldukça yazıcam ve yayınlayacağım bunu gecenin 3'ün de attığıma inanamıyorum ama anca vakit buldum 🙃

Neyse seviliyorsunuz canlarım <3333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin