Biraz geç geldi çünkü ne cevap verse diye düşündüm ve sonuç buldum tabi bazıları beni kesebilir bazıları doğru der bazıları hayatının şokunu yaşayacak ama olsun
Neyse sizi daha fazla tutmayayım siz bölüme geçin
İyi okumalar yıldızı basmaya ve yorum yapmayı unutmayın <333
...
Ne tepki vericem bilmiyordum o kadar heyecanlıyım ki ama içinde de bir şüphe, huzursuzluk vardı. İkisinin de gözüne baktım sonra kafamı yere eyip.
"Çocuklar çok tatlısınız ve çok ta güzel olmuş etraf çok teşekkür ederim" dedim. Heyecanla gözlerime bakıyorlardı. "Ama sanki şöyle ufacık ama mini mini minnacık hızlısınız sanki" dedim elimle ufacık işareti yaparak.
"Hızlı olmak iyidir yavrum" dedi toprak. Ateşe baktım göz kırptı. Gözlerimi kapatıp biraz düşündüm. Aslında düşünmem saçmaydı deli gibi seviyordum bu ikisini niye düşüneyim ki.
"EVET" Diye bağırdım bir anda ikiside şaşkın şekilde birbirine baktı. Sonra bir anda ateş gelip beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Küçük bir çığlık atıp sarıldım hemen.dudurp dudağıma Küçük bir öpücük bıraktı.
Toprakta dudağım küçük bir öpücük konduğu sağ yüzük parmağıma taktı. Elimi öpüp alttan gözlerime baktı. Kalbim çok hızlı atıyordu anlatamazdım şuanki hissettiğim o güzel duyguyu. Anlatılmaz yaşanır lafı şuan benim için geçerliydi.
"Düğün yapıcam demi" dedim mutlu şekilde "hemde en güzelinden" dedi toprak. Ateşe daha sıkı sarıldım "tüm okuyucular gelecek gelmezler küserim" dedim. Bir anda gülmeye başladılar, dudağımı büzüp "komik mi ya" dedim.
"Hepsi hevesle gelir bence bu anı bekliyorlar zaten kaç bölümdür" dedi ateş. "Düğüne çok var daha beklerler" dedim ve güldük.
...
Bunu aşırı kısa tuttum çünkü (galiba) bir sonraki bölüm smut olacak öyle planlarım var kafamda
Neyse sizi çok seviyorum aşklarım <33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın