Mutlu mutlu sohbet ediyorlardı. Kan beynime sıçradı. Bu yüzden mi gelmemi istemediler yoksa cidden sıkılır diye mi?.
...
Gözlerim dolmaya başladı direkt lavaboya koştum. Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Belki cidden iştir sakin olup kıskançlık yapmayacaktım.
Lavabodan çıkıp tekrar baktım. Bu sefer halleri biraz ciddiydi ama ara da gülüyorlardı. Toprak gamzesini gösterdikçe öldüresim geliyordu onu.
Gülerek yanlarına gittim. Ateş beni görünce direkt gülümsedi ve yerinden kalktı. Bunu görünce koşmaya başladım ve kocaman sarıldım.
Saçlarıma küçük bir öpücük kondurdu. "hoş geldin sevgilim" dedi. Gülümsedim ona karşı.
Toprak elimi tutup kibarca öptü. "hoş geldin kedicik" dedi. Yanaklarım yanmaya başlamıştı insanların önünde böyle davranınca utanıyordum.
Yandan sandalye çekip oturdum. Ne konuştuklarını merakla dinlerken modellik ile ilgili olduğunu duydum. Şirkete alacakları 2 erkek 2 kadın model olacakmış.
Kadınlarla bir ihtimal şimdi konuşuyorlar erkeklerle de sonra konuşacaklar. Kızlar gayet sempatikti ve sevgilim demelerine rağmen bana kötü bakmamışlardı.
Biri beyaz tenli uzun saçları uzun boyu yeşil gözleri açık kahverengi saçları vardı. Yüzü aşırı kusursuzdu. Hafif bir makyaj yapmış, dünya güzeli gibi duruyordu.
Diğeri yanık tenli siyaha yakın saçları. Ela gözleri çilleri, uzun boyu vardı. İkisi de 1.70 yukarısı oldukları çok belliydi. Biraz abartı makyaj yapmış ama bu onun yine de doğal güzelliğini öne sürmüş.
Ben onları incelerken birden ayağa kalktılar. Topraklara baktığımda onlar da kalkınca bende kalktım. El sıkıştılar. Yeşil gözlü olan elini bana uzatıp samimi bir gülümseme sundu. Bende elini sıktım aynı şekilde gülümsedim.
Ela gözlü olanla da sıkıştıktan sonra kızlar gitti. Ben geri oturdum ve imalı imalı toprak ve ateşe baktım. "kıskanmana gerek yok yavrum kuzenimiz onlar güvenecek kişiler lazımdı bize, bizde onları seçtik" dedi.
"Peki neden güvenmeniz lazım 2 poz verecekler güvenle ne alakası var ki" dedim. Bunlardan uzak olduğumdan çok garip geliyordu ama yıllardır bunun içinde oldukları için onlara aşırı doğal geliyordu.
"yurt dışlarında da olacaklar ve kaçmayacaklarının bir güvencesi yok burada yavrum göndermemiz için de güvenebileceğimiz kişiler lazım" dedi. Anlamıştım şimdi "bizde gidelim" dedim heyecanla.
"gideriz bebeğim ilk şu işler bitsin" dedi toprak. Ona uzaktan öpücük attım. "hadi kalkalım geç oldu çok durdunuz" diyip kalktım hemen.
Seke seke gittiğimde "sallama sallama" diye arkamdan bağırdılar. Onlara inat daha çok salladım.
Biraz şımarmıştım ama onlar buna çok rahat izin veriyorlardı. Bende yaparken pek fark etmiyordum.
...
Yarın işe gitmeyeceklermiş. Defne ablayı yanıma aldım kaseler çıkardık birinin içinde cips diğerine çikolata tarzı şeyler birine tuzlu şeyler, 2 tanesine de mısır koyduk. Büyük 2 tane kola aldık ve bir kaç tane bardak.
Masaya yavaş yavaş koyduk sonra ateş ve toprağın ortasına oturdum. Romantik bir film açtılar ilk onu izleyerek yiyecekleri yiyip içecekleri içtik. Sonrasında sıkıldım bitmesine de az kalmıştı.
Oturduk konuşmaya başladık. Baya konuştuştuk saat 5e geliyordu Defne abla uyumuştu onu toprak yatağına götürdü sonra yanımıza geldi.
Ateş belimden tutup kucağına oturttu. Belimi okşamaya başladı bende fırsattan istifade ederek kalçamı yavaşça ileri geri oynatmaya başladım. Ateşin gözleri o kadar istekle bakıyordu ki kıramadım ben bu çocuğu.
Ellerimi omuzuna koydum ve kendimi biraz daha bastırarak sürtmeye başladım. Ben onun gözlerine o benim gözlerime bakıyordu asla ayırmıyorduk gözlerimizi.
Belimden tutup beni tam kucağına sıkıca oturtup dudağımı öpmeye başladı. Yavaş ve tutkulu öpüşüne hemen karşılık verdim.
O sırada toprak gelmiş "ayıp ediyorsunuz bana yok mu" dedi. Bir anlık boşluma geldi gülmeye başladım.
...
Yarın diğer bölümü atıcam belki yetişirse bugün de atabilirim kesinlikle diğer bölüm smut ve utanmadan yazıcam. Utansam bile devam edicem zaten 1 gün yaşayacağız biz sadece önden spoiler alıyoruz bir kaç bilgicik yani.
Neyse çok uzatıyorum belki 8e kadar işim olmayıp yazarsam atarım ama söz veremiyorum ama net kesin diyorum yarın en kötü atıyorum smutu
Öptüm seviyorum sizi bebişlerim <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın