³

6K 117 81
                                    

Sınav olduğundan erken uyandım aslında hiç uyumamıştım heyecandan.

Yemek yedik "hadi oğlum geçeceksin bak hepimiz sana inanıyoruz dikkatli ol ve sakin ol" dedi ada ablam duygusallaştım ve gözümün dolduğunu hissettim.

Defne abla sarıldı "hadi kedicik sen bunu geçersin o kadar çalıştınız hakkını ver bakalım" dedi ateş ağladığımı görünce kucağına aldı ve boynumu öptü.

Utandığımdan kafamı boynuna gömdüm arabaya gittik biraz erken geldik okula.

Sınav bitti ve eminim ki geçemeyecektim sorular çok zordu.
Beni almaya geldiler ceren de bizle geldi 1 hafta benim odamda kalacaktı.

Günler nasıl geçti anlamadım ateş ve toprakla daha samimi olduk ve nedense onlarla konuşurken çok heyecanlanıyordum ecem yakınlaştığında onu gebertmek istiyorum.

Ve sonuçlar açıklandı akşam hep beraber bakacaktık, çok heyecanlıydım. Ceren dayanamadı ve baktı onla beraber gitmek istediğimiz üniversiteye puanı yetiyordu bense o üniversite dışında başka üniversiteye gitmek istemiyordum.

O üniversiteye gitmezsem bırakıcaktım, diğer üniversiteleri sevmiyordum. Akşam yemeği yedikten sonra baktım ve 2 puanla kaçırmıştım o üniversiteyi. Moralim bozuldu odama gittim ve çıkmadım. Ateş geldi bir süre sonra yanıma yattı ve ağladığımı görünce sinirlendi.

"sen ağlıyor musun sadece 2 puan için başka üniversite mi yok onlara gidersin bir şey olmaz" dedi. "diğer üniversiteler güzel değil ve başarabileceğim halde yapamadım" diyip daha fazla ağlamaya başladım.

Yanıma yattı ve sarıldı. Vucüdümün yandığını hissettim ve uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda yanımda uyuyordu ceren ise yoktu.

Sıkı sarıldığından hareket demiyordum ona doğru döndüm
Biraz daha yaklaşsam öpüşürdük
Bu aklıma gelince kızardığımı hissettim. Ateş uyandı ve bana bakarak sırıtıyordu.

Bir anda dudağıma küçük bir öpücük kondurup çekildi. Gözlerim büyümüştü beklemediğimden. Bir dakika ateş beni öptü!!! Rüya gibi geldi bir an.

Ateş kalktı ve beni kucağına aldı bacağımı beline doladım. Aşağı indik ve herkesin bize baktığını hissettim. Baktığımda hissettiklerim doğruydu ecem ters ters baktı. Sonra arkamızdan gelen toprağa baktı ve indiğinde ona doğru koşup sarıldı.

Sinirlendiğim gözlerimden belliydi. Toprakla göz göze geldik ve sonra eceme bakıp itti. "ecem kediciğe ve bize kahvaltı hazırla" dedi sert bir şekilde. "tamam efendim" dedi aynı çocuksu şekilde. Bu kızdan nefret ediyordum.

Ecem mutfağa gidip geldi geri. Ateş beni kucağından indirdi. Toprağın yanına gittim. Parmak uçlarıma kalkıp ve dudağından öptüm. Bir süre tepki vermedi. Sonra ayırdım dudaklarımızı ve ona baktım.

Arkamı döndüm ve ecemin sinirden kudurduğunu gördüm.

Kudursun velet.

Toprak beni kucağına aldı "kedicik beni mi öptü az önce yoksa ben yanlış mı hatırlıyorum" dedi. "evet bu kedicik seni öptü yanlış hatırlamıyorsunuz toprak bey" dedim.

Sonra sabah kahvaltısını yaptık ben odama çıktım biraz kitap okudum. Sonra aklıma üniversite okumayacağım geldi bu durumda çalışacaktım. Ateşin yanına gittim.
"ateş ben okulu bıraktım ya çalışmam lazım burda çalışsam olur mu?" diye sordum. Şaşırmış gibiydi.

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin