İlk toprağa baktım sonra cenke. Cenkin yanına gittim sarıldım. Beni itti sarılmak istemedi. Parmak uzun kalktım ama boyum yine de yetmedi " cenk eğilir misin biraz" dedim. "eeee emir benim gitmem gerek" de. Bana bakmıyordu. Baktığı tarafa baktım ve toprağa bakıyordu, Toprakta öldürecek giti bakıyordu çocuğa.
"eğilir misin 2 dakika ya bir şey olmaz" dedim masum bir şekilde. Cenk bana baktı derin bir nefes alıp verdi. Sonra eğildi ve yanağını öptüm ve gülümsedim. Arkadan bir arkadaşı geldi. "hayırlı olsun kanka" dedi.
"ya ne hayırlısı arkadaşım sadece" dedi. Toprağa baktığımda resmen gözünden ateş fışkırıyordu. Öfkeli olduğu çok belliydi. Arkadaşına baktım o da bana bakıyordu. Hayırlı olsun demesi biraz sinir etmişti. Yanlış kişi ile dedi.
Onla bakışırken bir anda arkamı döndüm toprağa koştum. Kucağına aldı beni. Arkama baktığımda arkadaşı hâlâ bakıyordu. Bunu şans bilip toprağı dudağından öptüm. İlk şaşırdı ama sonradan karşılık verdi. Ayrıldığımız da nefes nefeseydik.
Kafamı boynun koydum. Cenkin arkadaşı geldi. Saçıma dokundu ve karıştırdı. "saçların çok yumuşak" dedi. Kafamı kaldırdım toprak baktım çocuğa ters bakıyordu. Beni fazla kıskanıyordu. Çocuğa baktım "teşekkür ederim" diyip gülümsedim. "ben Caner" diyip elini uzattı.
Toprak beni tek eliyle taşıdı diğer elini ise çocuğun elini tuttu. "bende toprak" dedi sert bir şekilde. "onu biliyorum patron ben bu tatlı şeyin ismini soruyorum" dedi kaşınır gibi. "ben emir" dedim. Toprak bana bakıyordu bende ona baktım. Mavi gözleri resmen kırmızıya dönmüştü.
"ben odaya gidiyorum burası sıkıcı gelmeye başladı" diyip gitti ateş. Caner geldi yanağımı sıktı. "bir daha ona dokunursan bu elini kırarım" dedi tehdit eder gibi. Çocukta toprağa sert bakmaya başladı. "anladık sevgilin yiyecek hâlim yok ya" dedi "senin gibi orospular yer dokunma dedim o kadar" dedi öfkeli bir şekilde.
Caner göz devirdi. Cenke baktım endişeli gözlerle Bi toprağa bir caner'e bakıyordu. Toprağa baktım "toprak inebilir miyim?" dedim. Bana sinirli baktı daha sıkı tuttu "hiç bir yere gitmiyorsun emir" dedi. Cenke tekrar baktım. Toprak kesin bir şey yaptı ve bu yüzden gergindi.
Ateşi aradı ve bizim yanımıza geldi. Beni ateşe verdi arkamı döndüğümde toprak caner'e yumruk attı. Korkudan gözlerim büyüdü ve aniden hafif bir çığlık attım. Yere düşünce üstüne oturdu yumrukarla vurmaya başladı. Ben 'dur toprak' diye bağırırken ateş beni sıkıca tutup gülüyordu.
Bi anda yere düşünce hemen kalkıp toprağın yanına gittim. "toprak ne olur dur artık!" dedim ağlamaklı çıkan sesimle. Cenk uzaktan korku ile izliyordu. Ateş arkamdan kahka atıyordu.
Toprak gözlerime baktı. Kalktı elleri kan içindeydi. Çocuğun suratı darma duman olmuştu. Bana sarıldı bu daha çok ağlamama sebeb oldu. Odasına gittik su getirdiler. İçtim ve topraktan asla ayrılmıyordum. "geçti artık kendini üzüp durma emir" dedi biraz endişeli şekilde.
"yapmana gerek yoktu toprak sadece saçımla oynadı" dedim korku dolu sesinle. Bana sinirli baktı "öğle deme emir gider gebertirim o adamı" dedi sinirle. "tamam sen sakin ol" diyip sarıldım. Kafamı boynuna koymuştum.
Kucağından kalktım, elini tuttum "hadi gel malikaneye gidelim biraz rahatlarız" dedim. "tamam ateşe haber vereyim gidelim" diyip ateşe yazdı. Malikaneye gittik ve toprak elini yıkamamıştı hâlâ kanıyla beraber geziyordu.
Malikaneye vardık.
Ada abla toprağın elindeki kanı görünce kolumdan tuttu kendine çekti. Toprağa sert bakıyordu Bi ihtimal bana zarar verdi sanıyordu. "ada abla ben iyiyim bana bir şey yapmadı" diyip sarıldım arkasından. Elini elimin üstüne koydu "emin misin canım" dedi korkuyla. "eminim canım ablam" diyip yanağından öptüm.
Bana sarıldı ve saçımla oynadı. Toprak elini yıkayıp geldi. Ona doğru koştum sarıldım. Bana gülümsedi bende ona gülümsedim. "affettin mi beni" dedim neşeyle. Burnumu sıktı "affettim güzelim" dedi.
GÜZELİM DEDİ BANAAAAAA
"ay güzelin miyim ben senin" dedim heyecanla "tabi ki güzelimsin" dedi. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.
Çok heyecanlanmıştım. Arkamda hissettiğim bedenle irkildim. Arkama bakınca sarı gözlerle mavi gözlerim göz göze geldi.Bu herifler beni geberticekti. Kalçamda hissettiğim sert bir şeyle aralarından çıktım. Endişeli şekilde "eeee ceren beni bekliyor bugün onunla buluşacaktım hazırlanayım ben" diyip aralarından sıyrıldım.
Böyle giyindim ve aşağıya indim. Ateşle toprak baştan sona süzdü. "böyle çıkamazsın duşarıya" dedi biraz sert bir şekilde. Ateş bacağıma bakıyordu. "ya niye nesi var" dedim itiraz ederek. "altında hiçbir şey yok emir böyle çıkamazsın" dedi sert bir şekilde.
Tişörtü kaldırdım alta ki şortu gördü. "bak bir şey varmıymış yokmuymuş gör" dedim. "tamam ben bırakayım seni cerenin yanına" diyip arabaya doğru yürüdü.
Cereni arayıp geleceğimi haber ettim oda hazırlanmaya başladı. Gittiğimde toprakla sarılır biraz konuştular. Sonra lunaparka gittik.
Neredeyse tüm aletlere bindirdi. Aşırı korkunçtu bir de benim yükseklik korkum vardı. Buna rağmen çoğu yükseğe çıkar alete bindirdi. Ne kadar kötü bir arkadaş.
"çok kötüsün ceren yükseklik korkum olduğunu bile bile yaptın" dedim mutsuz bir şekilde. Güldü "ama eğlenceliydi kabul et gayet güzel bir gün geçirdik" dedi neşeyle. "sen onu kendi adına konuş" dedim. "sabah olay olmuş ne oldu anlat" dedi merakla.
Pamuk şeker alıp oturduk. "şirkete ilk gittiğimde cenk diye bir çocukla tanıştım gayet tatlı ve sempatik biriydi. O gün şirketten çıkarken gördüm yanına gidip sarıldım ve yanağından bastırarak söylüyorum YANAĞINDAN öptüm. Sonra toprak geldi gördüm ve o gün çok pis trip yedim" dedim
"toprak seni mi kıskandı" diye sordu merakla. "evet kıskanıyor maalesef" dedim gülerek. "bugün yine gördük gittiğimizde çocuğu öldürecek gibi bakıyordu sonra Caner diye biri geldi. Gelmez olaydı" dedim "öldürdü mü toprak" dedi.
"ateşin elinden kurtulmasam ölebilirdi" dedim güldük. "ama şaka maka olabilirdi çocuğun yüzünü darma duman etti. Ve yapmasının sebebi de saçıma dokundu ve 'saçın çok yumuşak' dedi caner. Sonra elini uzattı bana 'ben caner' dedi toprak çocuğun elini tutup sıktı" dedim.
"tamda ondan beklenecek hareket" dedi. "çocuk benim de sinirimi bozdu Caner'i yanağından öptüğümde 'HaYıRlI oLsUn KaNkA' diyor. Toprak ya da ateşle dese sorun yok. Cenkle diyor." dedim.
Saatte baktım ve 11'e geliyordu. "ceroş saat geç okuyor ben toprağı arayayım seni evine bıraksın" dedim. Kafasıyla beni onayladı. Yorulmuşdum. Aradım 15 dakika da geldi cereni bıraktım sonra bize malikaneye geçtik.
"toprak senle uyuyabilir miyim" dedim biraz çekinerek. "tamam gel güzelim" diyip güldü. Üstümü değiştirmeden odasına gittik ve yatağa yattım. Arkamda sarıldı sıcaklığını hissedince rahatladım ve uyumuşum.
Biraz kısa oldu diğerlerine göre ama bu kadar geldi anca elimden inşallah beğenirsiniz.
+18 bölümleri yazmaya yalan olmasın biraz çekiniyorum ama artık smut bölümü yavaştan yapıcam.
Yine müzik koyacağım okurken dinleyin diye iyi dinlemeler.
İyi okumalar inşallah beğenmişsinizdir.
Seviliyorsunuz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın