15

1.9K 57 4
                                    

Utanmadan yazmaya çalışacağım nedense smut bölümü yazarken utanıyorum 🤧

Bir şey diyicem harbi hizmetçi bu kadar sarıyor mu ya

Neyse neyse abisi hızlı sattı emiri

Hadi siz bölümü okuyun iyi okumalar bebişlerimm

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3

***

Karşımda ki herife baktım ve yutkundum. Beni ters çevirdi ve erkekliğini kalçama dayadı. Kalbim deli gibi atıyorken ne yapacağımı bilemedim.

Kendisini biraz daha bana bastırınca bir anda kısık inledim. Önüme ateş geçti, kafamı kaldırıp dudağıma yapıştı. Arkamda toprak önümde ateş vardı.

Ateşi itip dudaklarımızı ayırdım. Doğruldum ve toprağı arkamdan ittim. "çocuklar ne yapıyorsunuz" dedim. "tutamıyoruz biz artık ama kendimizi " dedi. "ofiste olmaz" dedim. "biz ofiste istiyoruz" dedi.

Hay sizin fantezinize sıçayım ya "olmaz" dedim kararlı şekilde. "biz istersek olur" dedi ve beni kucağına alıp masaya yatırdı.

Ateş ellerimi tuttu arkadan erkekliğini bana yaslayarak hareket etmemi zorlaştırdı. Erkekliğini yavaş yavaş bastırıyordu. İnlememek için dudağımı ısırıyordum.

Bir anda kendini geriye çekti. Arkama baktığımda nefesini kontrol etmeye çalışıyordu. Bana alttan keskin bakışlar atıyordu. Bir anda elimi ateşten kurtardım ve toprağın boynuna doladım.

Dudaklarına yapıştım. Dudaklarımı hareket ettirmeye başladığımda karşılık verdi. Arkamdan ateş geldi ve boynumu öpmeye başladı.

Ateş üstümde ki çeketi çıkardı. Toprakla dudaklarımızı ayırdık, derin nefesler alıp veriyorduk. Ateş üstümde ki beyaz crobu çıkardı.

Ellerimi göğsümün olduğu kısma koydum ve kafamı eydim "utanma bebem" dedi ateş. "aynısı bize de var" diyip göz kırptı. Bedenim cayır cayır yanıyordu.

Ateş ellerimi tuttu ve arkadan bağladı. Tek eliyle 2 elimi tuttu ve göğüs ucumu sıktı. Kısıkca inledim. Yüksek inleyemezdin anlarlardı ve bu ikisinin sonu gibi olabilirdi.

Biri eliyle göğüs ucumla oynatkem diğerini boynumu talan ediyordu. Ben ise inlememek için dudağımı ısırırken kapı çaldı.

İkisinin arasından sıyrıldım ve hemen crobumu giydim. Onlar kapıyı açtı o sırada çektim giydim ve odadan çıktım.

Aşağıya inince bir kızla konuşan abimi gördüm. Yanına gittim ve koluna girdim. Parmak ucuma kalktım yanağını öptüm.

"çok erken değil mi ya" dedi abim. "olsun bir şey olmaz" dedim gülümeyerek. "neyse gelmen iyi oldu" dedi. Eliyle kızı gösterdiği "emir bu melis" dedi.

İkimizde birbirimize şaşkın bakıyorduk. Abi bir insana bu kadar güzel olamaz "çok güzel" dedim istemsizce ağzımdan kaçmıştı. Hızlıca ellerimle ağzımı kapattım. Gülmeye başladı.

"çok eğlenceli birisin" dedi. Sesi de çok tatlıydı. Arkamdan ateş geldi belimi kavradı ve kendine çekti. Erkekliği kalçama deyerken yere baktım.

Sonra melise ters bakıyordu ikisine de. "melis bu ateş bu da toprak, dedim. El sıkıştılar melis bana bakarak "abilerin falan mı" dedi. Bilmiyor muydu 1 tane abim olduğunu.

"evet abim hemde bu ikisi favorimdir" dedim abime bakarak. "çok yakışıklılar" dedi. Benim kıskançlık damarlarım ölüp biterken rahatça "biliyorum" dedim.

"abi mi" dedi toprak. "yanlış söyledi emir hanım efendi kendisi öz mü öz karımdır" dedi. "karım ne vizyonsuz ben erkeğim" dedim. "karım o benim" dedi bana inat eder gibi.

"bu dağ ayısından koca olunmayacağını anladım ateşle yola devam" dedim. "şansını kaybettin bro" dedi ateş toprağa karşı. "seni de şansını da sikerim kapa çeneni" dedi sinirle.

***

Hay o kapı şuan çalınmasa olmuyor muyduuu

Neyse bu arada diyorum emir bebeğime laf etmeyin o benim UwU saf salak diyorsunuz çocuğuma ayıp ama kırılıyor 1 hafta ağlıyor

Toprak ve ateşi isteyene verebilirim ama emir bebem benim

İyi geceler, iyi akşamlar, iyi günler, günaydın ya da tünaydın artık ne zaman görüyorsanız

Seviliyorsunuz bebişlerimm <333333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin