Size 10 bölüm daha çıkarttım yanlışıkla 😁
Neyse çok uzatmayacağım aşklarım her gün farklı şeyler yapacaklar etkinlik olarak kaos yapasım gelmiyor ama neden olmasın aklımda da öyle fikirler var.
Acaba ben bunları final bölümde düğün mü yaptırsam 🤔
Hadi siz bölümü okuyun bu bölümden 3 saat sonra diğer bölüm gelecek yanii 22.00 da
İyi okumalar
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın aşklarım <33
...
Biraz uzun süren yolcuğun ardından denize geldik. Yüzecek miydik ama şort yoktu yanımda ve ya güneş kremi nasıl yüzecektik ki.
Aşağıya indiler bende hemen arkalarından indim. Ateş elimi tutup arabadan baya uzaklaştırdı.
İlerledikçe bir şey netleşiyordu ama ne olduğunu hâlâ çıkaramadım. Gözlerimi kısıp baktım ama yine anlayamadım. Toprak gülmeye başladı.
"güzelim gittiğimiz de göreceksin zaten bu kadar yorma kendini" dedi. Ama şok merak ediyordumm.
Gördüğüm şeyle baya mutlu olmuştum bayadır da Fastfood yemiyordum iyi oldu. 3 saat önce yemiştik ama yumurta sevmediğim için çok yememiş sadece onları kırmamak için yemiştim.
Tadları güzeldi ama midem bulanıyordu. Tek bende mi oluyor acaba?
Oturdular ben toprağın kucağına yattım ateş yanıma uzandı. Öyle oturup biraz konuştuk sonrasında yedik.
Baya güzel geçmişti. Poşetlerin birinde şort ve güneş kremi vardı. Cidden yüzecektik.
"yüzelim mii" dedim heyecanla. "yüzelim tabi ki arkada giyinme kabini var sıra sıra giyiniriz" dedi toprak.
"neden sıra sıra" dedim. Yani o kadar şey yaşadık yanyana giyinsek ne sorun çıkabilir ki.
"çünkü küçücük sığmayız" dedi.
İlk ben sonra ateş sonrasında toprak giydi. İkisine de güneş kremi sürdüm. "ben önden gideyim" dedi toprak.
Ateş kremi bana sürdü elimi tutup öptü. "gidelim" dedi. Tamam anlamında mırıltılar çıkarıp kalktım. Beraber denize doğru gittik ama su aşırı soğuktu.
"ben girmem çok soğuk" diyip hemen çıktım. Ateş yanıma geldi ve çöktü "omuzuna otur girmeyeceksin" dedi.
Biraz bekleyip yavaşça oturdum. Bacaklarımdan tutup beni suya götürdü. Yavaş yavaş derinlere gidiyorlardı.
İçimden denize girmemek için dualar ederken bir anda boşluğa düştüm. Çığlık atacak zamanım dahi olmadı direkt nefesimi tuttum.
Yukarıya çıkıp "ya hani girmeyecektim ateş kandırdın beni" diye mızmızlanmaya başladım. Aslında atmadı eğlenceliydi ve burada su sıcaktı.
"beni tekrar atsana" demem ile gülmeye başladı. Ani duygu değişimi gibi oldu. Duyun içine girip beni omzuna aldı.
Bacağımdan tuttu bende ayağa kalktım. Hafif yukarı kaldırdı bende suya balıklama atladım.
Gayet eğlenceliydi. Ateş önüme geçti belimden tutup kendine çekip serçe öpmeye başladı.
İlk şaşırsamda hemen karşılık verdim. Toprak arkama geçip boynumu emmeye ve öpmeye başladı.
Çok güzel hoş iyi gidiyor ama açık alandaydık ve biri gelip görebilir ayıp olurdu. Yavaşça aradan sıyrılıp su sıçratmaya başladım ikisine de.
Biraz su savaşı yaptık. Gün batmaya başlamıştı bizde denizden çıktık ve havluya sarıldık. Ve gün batımını izledik beraber.
En güzel günlerimden biriydi cidden onlara hazırladığım şeye bunu da ekleyecektim.
"hadi fotoğraf çekinip günü bitirelim" dedim ve telefonumu çıkardım.
Onlar dilini çıkarıp Rock işareti yaptı bende aynı işareti yapıp gülümsedim ve çekindik.
Sonrasında toplanıp arabaya bindik ve eve gittik.
"duş al hazırlan tatlım" dedi ateş
Bu günde aldığım 3. Şoktu hadi hayırlısı bismillah.
Hızlıca üçümüz duş alıp giyindik.
...
Ve 22.00 da akşamları gelecekkk
22.00 da görüşürüz aşklarımmm <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın