16

1.8K 49 12
                                    

Gökyüzünde ki siyah'a yarın yeni bölüm gelecek, ben bir şey merak ediyorum tiktoktan görüp okumaya başlayan var mı hizmetçi'yi çünkü tiktok hesabımda paylaşmıştım ben

Neyse neyse hadi siz okuyun iyi okumalar

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3

***

Şirketteki kafede oturup konuşuyorduk melisle "şey o topraktı galiba dediği doğru mu" dedi.

"ne dedi ki" dedim. "sana karım demişti ya" diyince kahkaha attım. "karısı değilim ben onun" dedim. "yani aranızda bir şey yok" dedi mutlu şekilde.

"hayır sevgilim ama karısı değilim kocasıyım" dedim. Yüzü düştü "neden sormuştun" dedim. "merak etmiştim" dedi. Ardından "ateş?" dedi.

"oda sevgilim ikisiyle de sevgiliyim" dedim gülümseyerek. "zor olmuyor mu" dedi. "zor olan ney" dedim. "ikisinide idare etmek" dedi. "hayır zor değil ikisi de çok anlayışlı davranıyor bu daha da kolaylaştırıyor" dedim.

Neden bu kadar merak ediyordu ki. "istersen birini vereyim sana" dedim cevabını merak ettiğimden. Yoksa ikisinden vazgeçmeye niyetim yok. "ha yok sağ ol çok büyük duruyorlar" dedi endişeli şekilde.

"büyük durmasalardı?" dedim. "yine olmazdı çünkü senin sevgililerin" dedi ve gülümsedi. "sen kaç yaşındaydın emir" dedi. "19 olucam 18 yaşındayım" dedim. *ne zaman 19 olacaksın" dedi.

Fazla soru soruyor ama tanımaya çalışıyor "30 ağustos" dedim. Gülümsedi. "sevgililerin kaç yaşında" dedi. "ikisi de 22 yaşında" dedim.

"ow onlarla aramda 7 yaş var fazla büyükler" dedi. "yaşın pek önemi yok bence seven insan yaşa takılmaz" dedim. "evet ama çok ta büyük olması iyi değil" dedi.

Göz devirdim. Ateş yanımıza geldi "ne yapıyor bu iki bebek" dedi. "konuşuyorduk enişte" diyip gülümsedi. Ayağa kalktım ve ateşin dudağına küçük bir öpücük kondurdum. "ne isteyeceksin" dedi. "seni" dedim. Yüzünde bir tebessüm oluştu.

"ama şuan olmaz çalışmam gerek" dedi. Dudağımı büzdüm, dudağıma baktı ve yutkundu kulağıma yaklaşıp "akşam yatakta görüşürüz ufaklık" dedi. Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Bedenim yanmaya başlamıştı.

"akşam evde yokuz be" dedim. "neredesiniz" dedi. "abim beni kaçırma planları yapıyormuş" dedim güldü. "tamam abim kaçırsın sabah alırım" dedi. "tamamm" dedim sevinçle.

Melise baktım morali bozuk gibiydi "kalk gezelim bir dışarıda" dedim Melise "babamdan izin almadan çıkamam kızar" dedi. "benimle çıkarsan kızmaz" dedim ve elinden tuttum dışarıya çıktık.

Arabaya bindik "bizi avmye götürür müsün mert abi" dedim. "tabi ki götürürüm" dedi ve gülümsedi. Bizim malikanede herkes beni severdi bu yüzden ne istesem yaparlardı.

İlk zamanlar ateş ve toprağın izni lazım derdi. Şuan hemen yapıyor.

***

Avm'ye geldik abimi aradım "efendim emir" dedi. "biz Melise avmdeyiz bizi boşuna orada arama ve ben istedim o kıza kızarsan kafanda saç bulamaz kel gezersin" dedim. Güldü "tamam dikkatli olun" dedi. "tamam öptüm bays" dedim sevinçle.

"artık kızamaz" dedim. "teşekkür ederim" diyip sarıldı. Bende ona sarıldım. İyi tatlı kızdı "seni arkadaşlarımla tanıştırayım" dedim.

Hayat ve cereni aradım ve avmye geldiklerinde aramalarını söyledim. Biz Melise içeriye girdik çünğl bir luna parka benzer bir kısım vardı. Oraya gittik toprak siyah kartını bana vermişti "bir şey istersen bu karttan al" demişti.

O yüzden çoğu oyuncağa binmiştik baya da eğlenmiştik. Kızlar gelmiş beni aramışlardı. O küçük şuna parka benzeyen alandan çıktık ve dışarıda onlara baktık.

Hayat direk yanıma gelip sarıldı. Sonra ceren sarıldı sonra melise sarıldılar.

***

Burda bitirirmem lazım dışarıya çıkacağım ve geç bölüm atmak istemediğimden diğerlerine göre biraz daha kısa oldu üzgünüm.

Seviliyorsunuz bebişkerimmmm <333333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin