12. Bölümde bahsettiğim toprak ve ateşin ortak giydiği oversize tişörtün aynısını alıcam size de göstereyim belki beğenir sizde alırsınız
İnstadan satılıyor baya hoşuma gidince kitaba koydum yani neden olmasın yalnız baya hoş değil miiiiNeyse uzatmayalım biraz spoiler verelim tabi şirkette de bir kaosumuz vardır değil mi bir ateşli bölüm yani neden emir böyle şeyler yaşamasın ki
Hadi hadi başlayın uzun bir bölüm kaoslu ve ateşli bölüm sizi bekliyor
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3333
***
Üstüme onlar gibi takım giydim
Aşağıya indim etrafa baktım ama benim 2 aptal yoktu. Ada abla ve ece mutfaktan çıkıp bana baktılar. "arabada 1 güzel eksikmiş" dedi ada abla. Ona bakıp gülümsedim.
Yanına gittim ve "arabadalar mı" dedim. "evet seni bekliyorlar" dedi ve ardından "ama 5 dakika bekleyenilirler ece senle özel bir şey konuşmak istiyormuş" dedi.
"tamam" dedim. Ada abla geri mutfağa gitti ve eceyle yalnız kaldık. Bana elini uzattı eline baktım ve tuttum. "gel senle anlaşalım" dedi.
"ne konuda" dedim. "ateş ve toprak" dedi. Hemen elimi çektim ve arkamı döndüm. "ateş ve toprakla anlaşma yapmam" dedim ve kafamı yava çevirim ona baktım. "özellikle senle" dedim sinirli şekilde.
Kapıya doğru giderken kolumdan tuttu. "ateş senin toprak benim olsun zaten 2 tane fazla sana" dedi. Gözlerim şaşkınlıktan büyümüştü. Eceye doğru döndüm.
Sinirden güldüm. Omuzlarından ittim hemen yere düştü. "ne toprak ne ateş hiç biri senin olamaz onlar sana layık değil senin gibi bebeklerle takılmaz onlar" diye bağırdım.
Bir abd akapı açıldı ve ateşle toprak girdi. Ateş beni kucağına aldı kafamı boynuna gömdüm ve gül kokusunu içime çektim. Toprak eceyi yerden kaldırdı.
Ben ateşin uzağında öfke saçarken ece orada abartarak ve duygu sömürüsü yaparak toprağa anlatıyordu. "ateş tamam bir şey yapmayacağım eteğim var her yerim meydanda indirir misin" dedim.
Beni yere bıraktı. Ateşin önündeydim "ben miyim şuan haksız" dedim ve kahkaha attım. "burada kimse seni sevmiyor kimse arkanda durmaz" dedim alay eder gibi.
Ada, Azra ve emin abi arkama geçti. Toprakta yanıma gelip belimden tuttu. "benim haklı olduğumu burada herkes bilir ve kamera kayıtları var kendini haklı çıkarmayı kes" dedim ve derince nefes aldım.
"toprakta ateşte benim ve asla senin olmayacak" dedim. Toprak eğilip saçlarıma öpücük kondurdum. "bizim gözümüz mavişimizden başkasını görmez" dedi ateş. "özellikle kızlara asla bakmayız erkek olarak tek kediciğim" dedi toprak.
Bedenim yanarken onlara baktım. Öf abi bunlar hemen yumuşatıyordu beni. Sinirim falan kalmadı. "neyse hadi gidelim işinize geç kalacaksınız" dedim ve emin abi ve Azra abla mutfağa gitti. Ada abla oturma odasına.
Ece şaşkın şekilde bize bakıyordu. Evden çıktım ve arabaya bindik. "cidden benden başkasına bakmaz mısınız" dedim. Çok salakça bir soruydu "tabi ki hayatımızda sadece 1 tane mavi gözlü var oda sensin" dedi ateş.
"hayır toprakta mavi gözlü senin hayatında 2 tane mavi gözlü var" dedim. "toprak benim sevgilim mi" dedi ikisi de gülmeye başladı.
Çok güzel gülüyorlardı. "neden olmasın" dedim. Toprak "neden olsun" dedi."kardeşiz bizden olmaz" dedi ateş. "var ya kardeş olanlar neler neler yapıyor" dedim. "neler neler yapıyormuş" diyince toprak yanaklarım yanmaya başladı.
İş yerine gidince gördüğüm şeyle bedenim yanmaya başladı.
***
Acaba ne gördü ateş yanında toprak yanında onlar olamaz
Neyse ateşli bölüm galiba 14 de kaldı böyle olacağını bende bilmiyordu
İnşallah beğenmişsinizdir
Seviliyorsunuz güzellerimmmm <33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın