Bölümler geç geliyor biraz üzgünüm yoğunum bu aralar telefonu bile doğru düzgün alamıyorum kuşak sınavım var bir de okullar açılacak onun hazırlıkları var yeni bir liseye geçiyorum bir de onun verdiği kötü hisle bunalıyor insan
Neyse siz bölümü okuyun <3
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <33
***
Sabah uyandığımda melis odada değildi. Odamdan çıktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. İçeriye giderken burnuma güzel kokular geliyordu. Mutfağa gidince melisin puding yaptığını gördüm.
Etrafa bakındım kimseyi göremedim "annenle baban nerede" dedim. "dışarıya çıktılar" dedi. "ha bu arada eniştemleri çağırdım" dedi. "ne? Neden?" dedim.
"özlemedin mi" dedi. Oh ben ne diyecektim şimdi kıza. "oh evet evet çok özledim onları" dedim. Ama sesimden yapmacık olduğu belliydi.
Pudingleri kaselere koyarken kapı çaldı. "emir abi sen bakar mısın?" dedi. "bakarım" diyip kapıya doğru yürüdüm. Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.
Karşımda gördüğüm 2 kişiyle gözlerim büyümüştü. Ateş ve toprağı beklerken emin ve ada gelmişti. Eniştem dedi.. "MELİSSS!" diye bağırdım. Utançtan yerin gibine girebilirdim.
"ya ne var abi iyi ki kapıyı aç dedim yani" dedi ve kapıdakilere baktı. Gülümseyip "hoş geldiniz" dedi. "eniştem dediğin herif emin miydi" dedim kısık şekilde. "evet dün o kadar yakıştığınızı anladım ki ateş ve toprak yerine emin abiye enişte demek istedim" dedi.
"ama ben eminle sevgili değilim" dedim. "gülüm fısıldayarak konuşmak ayıp olmuyor mu" dedi. Onları tamamen unutmuştum. "üzgünüm ada abla" dedim ve sarıldım ona.
Sonra emine baktım. İçimde bir şeyler uçuşuyordu ona da sarıldım saçlarıma küçük öpücük kondurdu "naber fıstık" dedi. "iyi sayılır senn" dedim. "iyi işte" diyip içeriye geçti.
Kapıyı kapatacakken biri tuttu. Kapıyı geri açınca gördüğüm 2 bedenle kalbim deli gibi atıyordu. Onlara ne kadar kızgın olsamda hâlâ seviyordum. Göz yaşlarımı tutamadım ağlamaya başladım.
Ateş hemen sarıldı ve "ağlamasan mı artık içimiz parçalanıyor" dedi. Bu daha çok ağlamama sebebi olmuştu. "aldattın sonra içimiz parçalanıyor diyin en adi heriflersiniz siz ya" dedim. "aldatmak mı seni mi" dedi toprak.
"o gün beni arayan kadınla flörtleşiyordunuz" dedin. "o sadece bir oyundu seni kıskandırmak için gerçekte öğle bir şey yok" dedi. "nasıl inanayım he bir kanıt yok" dedim.
"şirkete gidelim kamera kayıtlarına bak" dedi ciddi şekilde. "tamam bekleyin" dedim ve hemen üstüme düzgün bir şeyler giyip telefonumu alıp "ben hemen gelicem 5 dakika şirkete gidicem" dedim ve çıktık.
***
Kayıtları cidden izlediğimde bir şey yoktu telefonu masaya koymuş yanlarında duruyordu kadın. Ben şimdi onların yüzüne nasıl bakacaktım ki. "biz seni aldatmadık" dedi toprak. "ama sen" diyip beni işaret etti. "bizi aldattın" diyince yutkundum.
"hayır" dedim titreyen sesimle. "eminle öpüştün" dedi sinirle toprak. "o öptü ben değil onla aramda bir şey yok" dedim. "nasıl inanalım" dedi ateş. "yemin ederim inanın ne olur o benim abim gibi size başta da dedim o size olan sinirinden yaptı" dedim.
Ağlamaya başlamıştım. Çok çaresizim. Çok haklılardı ne desem inandıramazdım. Kendi gözleriyle gördüler ne yapsan inanmazlardı. Yüzlerine bakamıyordum." siz bilirsiniz" dedim zorla çıkan sesimle. Şirketten çıkıp abimin evine gittim.
Odama girdim ve kapıyı kitledim. Kendimi yatağa bıraktım ve sonrası ağlayarak uyuya kalmışım..
***
Çarşamba ya da salıya kadar başka bölüm atamayacağım başta söylediğim gibi hem sınavım hem yeni liseye geçme var bu arda 9 değilim 11im sadece lisemi değiştirdim ve o güne kadar elimde geldiğince yazıp bölüm biriktiricem belki günde 2 bölüm atabilirim
Serseriyi baştan okudum ve bizim üçlünün huylarını bir de deniz bölümünü değiştirip geri yayınlayıp devam ettireceğim gökyüzünde ki siyaha devam eder miyim emin değilim ama etmeyi düşünüyorum.
Neyse fazla uzattım görüşürüz <3
Seviliyorsunuz bebişlerimmm <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın