11

2.2K 58 13
                                    

Sabah saat 7 de kalktım ve duşumu aldım. Üstümü giydim ve odamda biraz oturdum. Saat 8'e 10 dakika varken aşağıya indim. Mutfakta emin abi ve Azra abla vardı.

Girdiğimde gülümsediler. Emin abi kollarını açtı koşarak yanına gittim ve sarıldım. Saçlarıma öpücük kondururken mutfağa ateş girdi. "ne yapıyorsunuz burada" dedi sert çıkan sesiyle.

Emin abiyle hâlâ sarılıyorduk. Arkamı döndüm emin abiye arkamdan sarılıyordu oda. "bir şey yapmıyoruz ateş bey" dedim. Yutkundu "siz" diyip benle emini işaret etti.

"emin abiyle ben mi" dedim. Amin abiye baktım oda bana bakıyordu. Çok güzel bakıyordu. "evet emin abinle sen" dedi. "özlemiştim sarıldım göremedim Bayadır" dedim ve emin abiye doğru döndüm.

Parmak ucuna kalkıp yanağını öptüm. "yemekten sonra konuşuruz emin abim" dedim ve gülümsedim. Sarılmayı bıraktık, ateşe doğru döndüm. "sana da sarılayım mıı" dedim mutlu şekilde.

Sert şekilde gözlerime bakıyordu. Kollarımı açmıştım yavaş yavaş kapattım. Bir anda yanıma geldi beni kucağına aldı ve sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım ve gözlerimi kapadım.

Sonra beni yere indirdi. Eyilip kafasını sağa çevirdi. Yanağını öpmemi istediğini anladım ve hemen öptüm.

***

Şirkete gitmişlerdi biz temizlik yapıyorduk. Bir kaç saatte tüm temizliği hallettik ve oturduk. 30 dakika dinlendikten sonra odama gittim ve 2-3 tane kutu oyunlarımdna aldım.

Ateş ve toprağın gelmesine az kalmıştı. Ben oyunu geri kutuya dizdim ve geri odama koydum. Emin abi ve Azra abla yemeği hazırlamaya başladılar.

Kapı çalmasıyla sevinçle hızlıca koştum. Kapıyı açınca ateş ve toprak yoktu. Bir tane adam vardı. "emir bey burada mı?" diye sordu. "buyurun benim bir şey mi oldu" dedim.

"ateş bey sizi almamı istedi" diyip gülümsedi. Kalbim hızlı atmaya başladı. "tamam üstümü değiştirip hemen geliyorum" dedim. Heyecanla odama çıktım ve bana aldıkları kedili üstü duydim altıma beyaz bir eteği giydim aşağıya indim.

Adam beni baştan son süzdü ve gülümsedi. Arabaya bindik, yanımda başka Adma vardı ve gözlerimi bağladı. Ne olduğunu anlamıyordum. Yoksa kaçırılıyormuydum???

Adam gözümü başladı. Gideceğimiz yere vardık beni yavaşça arabadan indirdi ve bir yere götürdü. "tamam gidebilirsiniz" diyen toprağın sesini duyunca kalbim hızlı atmaya başladı.

Gözlerim açıldı. Burası aşırı güzeldi. Sağlık bir alan yeşillik. Piknik sözlerini tutacaklardı galiba. Ateşe doğru koştum sarıldım. Saçıma küçük bir öpücük kondurdu.

Toprağın yanına gittim. Beni kucağına aldı dudağın akğçğk bir öpücük kondurdum. "ya siz şapşal mısınız ya" dedim. Toprak burnumu sıktı. "hem şapşalız" dedi toprak. Ateş tamamladı "hem aşık" dedi. Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.

"bizimle çıkarmısın emir" dedi toprak. Ölecek gibi hissediyordum, rüyada olabilirdim, bedenim alevler içindeydi. İkisininde gözlerin baktım. Bunlar ciddiydi.

"şaka değil demi ciddisiniz" dedim endişeli şekilde. "hiç olmadığımız kadar ciddiyiz şuan ufaklık" dedi ateş. "o zaman cevabım EVET" diye bağırdım.

***

Ben derse geç kalıyorum hadi size iyi eğlenceler öptüm baysss

Seviliyorsunuz canlarım <33333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin