10

2.7K 62 16
                                    

Ehe smut Bölümü bu bölüm diğerlerine göre biraz daha kısa olucak ve bu kitabı yazmak için bulduğum vakit gecenin 1.56 anca vaktim oldu yazarken nedense çok çekindim ve utandım 😖😖

Yazamıyorum berbat oldu bu bölüm bilginize ben smut bölümü yazamıyorum yazayım diyorum yazarken utanıyorum geri bırakıyorum

Çoooook geç geldi üzgünüm adam gibi vakit bulamadım bulduklarımdan da çekinerek yavaş yavaş yazdım

Neyse iyi okumalar

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın <3

Ateşe doğru döndüm sinirliydim bana öyle karşılık vermesi baya bozmuştu. Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu ve kucağına aldı.

Ben kafamı omzuna koydum ve gözlerimi kapadım. Bir anda serbest bırakılmam ile gözlerimi hızlıca açtım. Yatağa bırakmıştı beni.

Toprak odaya girdi ve kapıyı kitlediler. Ateş geline telefon alıp sesli mesaj attı.

"herkes yataklarına gitsin ve kulaklık takıp müzik dinliyerek uyuyun" dedi mesajda.

Sonra telefonunu kapattı ben ne olduğunu anlayamıyordum. Yatağa kendimi bıraktım. Ateş yatağa çıkıp yanıma geldi.

Bir anda dudağıma yapışınca ne yapacağımı şaşırdım. Dudağını hareket ettirmeye başlayınca bende hareket ettirmeye başladım. Gözlerimi kapattım ve ateşi resmen taklit ediyordum.

Boynumda hissettiğim sicaklık ilk gözlerimi kocaman açtım. Toprak boynumu resmen talan ediyordu. Bedenim alevler içinde yanıyordu. Ateş dudaklarımdan ayrıldı bir kaç saniye bakıştık.

Ellerini tişörtümün içine soktu ve yavaş yavaş yukarıya çıkarıyordu elini. Bir el çenemi kavrayıp kendine çevirdi. Sonra dudaklarıma bu sefer toprak yapıştı.

Ben ateşler içinde yanıyordum şuanki durumdan da aşırı utanıyordum. Ateş gögüs ucunu sıkınca dudağımı topraktan ayırıp kafamı geriye attım.

Ateşin elini tuttum bir süre bakıştık. "yapmayın sonu iyi değil" dedim zorla çıkan sesimle. "iyi olmasını istemiyoruz zaten" dedi ateş ve tekrar sıktı.

Kısın inlemiştim hazır değildim. Bunun için hiç hazır değildim bana çok erken geliyordu. Sevgili değildik olmaz. Ama bırakmıyorlardı.

İlk ateşe sonra toprağa baktım "çocuklar olmaz hem aşırı erken hem sevgili değiliz istemiyorum aşırı erken" dedim. Tabi sesim zorla çıktığından bana garip bakıyorlardı.

"efendim güzelim" dedi toprak. "olmaz diyorum sevgili olmadan izin vermem" dedim bu sefer sesim çıkmıştı. Bir süre baktılar sonra ateş beni baştan sonra süzdü.

Üstümdeki tişörtüm yarım açıktı ateşin eli içinde olduğundan. Kafasını karnına koydu. Bir elimi saçına koydun ve oynamaya başladım.

Toprak gözlerimin içine bakıyordu. "sevgili olmadan olmaz he" dedi biraz alay eder gibi. "evet teklif aldığımı hatırlamıyorum" dedim bir anda ağzımdan küçük bir çığlık çıktı.

Köpek göbeğimi ısırdı. Saçında olan elimle saçını tutup çektim. Acıyla bana baktı "ne ısırıyorsun ya acıdı köpek" dedim. "tadına baktım, tadınız harika" diyip dudaklarını yaladı.

Yanağım yanmaya başladı daha fazla durursam utancımdan ölücektim kesin. Yatakta oturur pozisyona geldim. Tam kalkacakken karnımdan toprak tuttu ve kendine çekti.

"bari bizle yat" dedi kafasını kafamın üstüne koydu. Yatarsan gece beni yerlerdi olmaz asla olmaz. "olmaz" dedim ve yanağını öptüm yataktan hızlıca kalktım ve kapıyı açtık.

Açamadım, arkadan bir kahkaha sesi duyunca o tarafa döndüm. Ateş atıyordu kahkahayı "komik olma ne ya" dedim. Elinde anahtarı salladı "bunu unuttunuz prens" diyip yine gülmeye başladı.

Doğru ya kapıyı kitlemişti. Yanina gittim almaya çalıştım ama izin vermedi "ateş verir misin şü anahtarı" dedim. "ilk öpücük" dedi.

Yanağını öptüm "tamam hadi ver" dedim. "lan bune bu öpmekten sayılmıyor" dedi. "niyeymiş ver işte" dedim. "sayılmıyor burası sayılır" diyip parmağıyla dudağını işaret etti.

"hayır ateş ver artık şünü bak uyuyacağım sabah işim gücüm var" dedim. Bir anda elini enseme koydu ve dudağıma yapıştı. Öküz, dağ ayısı, köpek, katır her şeydi.

Onu itince bıraktı. "yeter var artık dağ ayısı" dedim sonunda vermişti. Trio atar gibi döndüm ve 'hıh' dedim. Toprağın gülüşünü duydum.

Hafif bir tebessüm olmuştu yüzümde. Kapıyı açtım sonra anahtarı ateşe fırlattım ve çıktım.

Üstümü değiştirip uyumak istiyordum sadece bugünün artık bitmesini istiyordum.

***

Nasıl bir U dönüşü DJFFKDKDJDKFJ

Çok kısa oldu üzgünüm ama yazacak zaman bulamıyorummm 1 hafta oldu ve ben galiba smut bölümleri yazamıyorum 10 15 kelime yazıyorum utanıp çıkıyorum olmuyor.

Yazarken utanıyorum yaşasam neyse tövbe tövbe

Seviliyorsunuz <333

Hizmetçi (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin