Sabah uyandığımda saat 11'e geliyordu. Çok geç kalkmıştım. Toprak yanıma gelip yanağımdan küçük bir öpücük bıraktı. "bugün izinli ol yeterince geç kaldın zaten" dedi. Onaylamak adına kafamı salladım. Kahvaltı yaptım.
Ateş ve toprak şirkete gitti. Evde tek canım sıkılıyor. Hayat adında bir arkadaşım vardı. Onu aradım buluşalım diye. Hemen kabul etti ve sevindi. Saat 1 gibi sanat Cafe de buluştuk.
"merhaba hayat" diyip el salladım. Beni görmesiyle koşması bir oldu. Onu kucağıma aldım bana sıkıca sarıldı. Aslında çok yakın arkadaştık ama dışarıdan bakılınca sevgili gibi duruyorduk.
Bunu çoğu arkadaşımız diyordu. "nasılsın bâkim bayadır görüşemiyoruz" dedim. "evet çok özledim seni iyiyim" dedi neşeyle. Bende onu özlemiştim. Neşesini, enerjisini, bana olan sevgisini her şeyini özlemiştim.
Yanağımı öptü kafasını boynuma koydu. Şuan bir bebek gibiydi ve çok tatlıydı. Ailesi beni tanıdığından ilk onun evine gittik. Bir süre konuştuk. Saat 4 gibi film izleyelim dedik.
Yiyecekleri hazırladık romantik bir tane film seçtik oturduk başladık izlemeye. O benim gögüsüme yatıyordu bende sol elimle sarılıyorum. Filmi izlerken telefonuma mesaj geldi. Alıp baktım.
~Toprağım~
Toprağım: emir neredesin sen?
Kedicik: arkadaşımın evine geldim ne oldu.
Toprağım: kimmiş bu arkadaş!?
Kedicik: toprak arkadaşım işte niye uzatıyorsun.
Toprağım: hemen fotoğraf at görmeden içim rahat etmez.
Kedicik: ay toprak neyse tamam atıyorum.
Toprağım: hemen.
"hayat gel senle fotoğraf çekinelim arkadaşlarıma gösteririm ama çift gibi olalım" dedim. Amacım toprağı kıskandırmaktı. "tamam" dedi ve aynada fotoğraf çekindik.
~Toprağım~
Kedicik: al oldu mu için rahat etti mi?
Toprağım: EmirKedicik: efendim?
Toprağım: bu ne!?
Kedicik: fotoğraf
Toprağım: o yanında ki yavşak kim!!
Kedicik: arkadaşım ve yavşak demezsen sevinirim.
Toprağım: hemen eve geliyorsun emir. Ne yaptığınız da belli değil telefonu koymuşsunuz.
Kedicik: öf bir arkadaşımla baş başa bırakmadınız geliyorum.
(8.45)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın