6 kasımdan devam ediyormuş gibi düşünün
Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayın <33
İyi okumalar aşklarım <33333
...
Yemeği yedikten sonra hep beraber topladık. "Ateş, toprak bizim ada abla ile dışarıda işimiz var dışarı da olucaz bugün" dedim.
"Biz de geliyoruz" dedi ateş. "Hem bırakırız" diye tamamladı toprak.
Kaşlarımı çattım "olmaz sadece ada abla ve ben" dedim. Alayca kaşlarını kaldırınca ikiside dudağımı büzdüm.
"Tamam" dedi ikisi de aynı anda bitkin bir sesle. Uzaktan öpücük atıp "görüşürüz sizi seviyorum" dedim ve çıktık.
...
E- o saatte ayarlayabilir misiniz?
Y- tabi ki efendim ama bize ne düşer!?
E- onu yarın göndericem emir gönderdi derler
Y- tamamdır akşama mekanı hazırlayacağız....
Kafeye giderken markete uğrayıp yiyecek bir şeyler aldık. Kafeye giderken size planlarımı biraz anlatacağım
Ayarlattığım yer bar ve kutlama yapıcam tanıdıklarla küçük bir parti ve yaramazlık yapıcam. İçimde kelebekler uçuşuyor çok heyecanlıyım.
Acaba buna nasıl tepki verecekler kızacaklar mı yoksa sevinecekler mi?
...
Kafeye oturup arkadaşlarımızı aradık ve haber edip konum attık.
"Onu aramasak kavga çıkar" dedim. "Çıkmaz onu da çağır" dedi ada abla. Derin nefes alarak aradım ve davet ettim.
Kavga çıkmazsa çok iyi olacaktı. "Eve gidelim saat gelince gideriz" dedim. Tamam anlamında kafasını salladı ve kalktık.
...
"Ateş toprak biz geldik" diye seslendim. Ateş gülümseyerek yanıma geldi ve sarıldı. Dudağının yanı kanıyordu.
İçeriden küfür sesi duyunca şaşırdım. Tanıdık bir ses değildi. "Dudağına ne oldu senin" dedim kızgın şekilde. "Ufacık kaza bir şey yok güzelim" dedi.
Kollarından kurtulup sesin geldiği yere doğru gittim. Toprak gülerek bir adamla kavga ediyordu. Eğleniyorlardı kavga ederken.
Kollarımı birbirine bağlayıp beni fark etmesini bekledim. 2 dakika sonra kapıya baktı ve fark etti. Diğeri de bana baktı ama ben ona değil toprağın mavi gözlerine bakıyordum.
Yanına gittm sıkıca sarılıp adama baktım "dokunma kocalarıma" dedim ters şekilde.
Şakaya almıştı dediğim şeyi. Bu daha da sinirlenmeme sebeb oldu "ben ciddiyim" diyip dudak büzdüm. Daha fazla gülünce özel bölgesine tekme attım.
Yere yatıp kıvranmaya başladı. Ateş gülüyordu onun hâline. Toprağa baktım bana bakıyordu.
Çokta güzel bakıyordu. Kafamı göğüsüne gömdüm ve daha sıkı sarıldım."siz salak misiniz ya" dedim.
"Bilmem öyle miyiz ateş" dedi toprak. "Güzelim öyle dediyse öyledir toprak bey" dedi.
Adama baktım gözünden yaş gelmiş "abartma ya o kadar da sert vurmadım" dedim. "Sende yok anlamazsın" diyip kıvranmaya devam etti.
Ateş ve Toprak kahkaha atmaya başladı. "Oğlum ben erkeğim bende de var sende olan" dedim. Çocuk hayatının şokunu yaşadı "nasıl lan" dedi. Gülmemek için kendimi tutuyordum.
"Lan siz gay miydiniz" dedi. "Yok ben gay yaptım onları" dedim. Ateş de yanıma geldi ve eğildi. "Öyle mi olmuş" dedi.
Evet anlamında kafamı salladım. "Sen nereden biliyorsun?" Dedi toprak. "Meslek sırrı o" dedim.
Aralarından sıyrılıp "akşama parti var gidiyoruz" dedim ve o adama baktım "bu da gelsin eğlenir" dedim. "Benim bir adım var küçük fare" dedi.
"Benim de adım var hödük" dedim. "Boran ben" dedi ciddi şekilde. Bende aynı şekilde "emir" dedim.
Ateş ve Toprağa bakarak heyecanla "kıyafet alalım" dedim. "Tamam hazırlan çıkalım" dedi.
Hafif geniş paça kargo pantolon üstüne kolu ve arkası yazılı tişört giyip indim.
O çocukta bizle geldi.
...
Ve parti diğer bölüm sonra smot bölüm inşallah yazabilirsem.
Çarşamba ya da Perşembe günü saat 8 de yeni bölüm varrr.
Ich liebe euch, meine Lieben, guten Abend (sizi seviyorum canlarım, iyi akşamlar)
3 5 bildiğim Almanca kelimelerle bu kadar oluyor.
Neyse görüşürüzzzz <33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi (BxBxB)
Romance2 efendinin küçük hizmetçisi Cinsellik içerir +18 Gay Kötüleyeceksiniz okumayın