1.7

14K 872 178
                                    

Öhm hazır  mıyızz?

 Çok beklettim sizi, biliyorum.

Bölüm sonunda buluşalım, iyi okumalarrrr<3

Neler olduğuna bakmak için aşağı inmeye karar verdim, Mete de yatmaya devam etti. Bu çocuğun umursamazlığı bitirecek beni. Aşağıda adeta küçük bir kıyamet kopuyor ama beyefendinin umurunda bile değil . Sesler iyice artmaya başlayınca Mete de kulak kesildi seslere. Önemli bir şey olduğunu anlamış olacak ki ayağa kalktı. Benim merakım Mete'ninkinden daha ağır bastığı için hızlıca odadan çıktım.

Sesler merdivenlerden indikçe netleşiyordu

"Kalk lan kalk, aç şu televizyonu"

"OLM KALKIP AÇ ŞUNU"

"DELİRİCEM"

"Deniz sana diyorum" 

"Sakin ol"

"Abartıyorsun"

Her kafadan bir ses çıkıyordu ama en telaşlısı ve yüksek desibeli Furkandan çıkıyordu. Sonunda salona vardığımızda Demir dışında kardeş takımının full salonda olduğunu, salonun savaş alanına döndüğünü gördüm.

Furkan telaşlı telaşlı ayaklarını sallıyor, Deniz kumandayı bulmuş titreyen eliyle bir şeyler açmaya çalışıyor, Buğra Furkan'a yastık fırlatıyor ve son olarak da Berk de koltukta yayılmış   uyukluyordu. Bu kadar seste nasıl uyuyabildiğini her ne kadar anlayamasam da onun sesle ilgili sorunu yok gibiydi.

"Neler oluyor burada?" 

Furkan bize dönüp heyecanlı heyecanlı konuştu

"Oha koşun koşun Çiçek sonunda yeni bir video yayınladı. Lan Mete bak sana bu kız geri döner demedim mi?" Mete neler olduğunu anlamış olacak ki ilk başta boş bakan bakışları sonradan parlamaya başladı. Ben de neler olduğunu anlatsın diye yüzüne dik dik bakmaya başladım. Yani madem anladın bize de anlat biz de anlayalım kardeşim.

"Bu ikilinin çok sevdiği resmen fanı oldukları bir kız var: youtuber. O video yüklemiş şimdi ona çıldırmışlar"

"Ee ne var bunda çok normal değil mi youtuber dediğin video yükler zaten"

"Yok işte,  o uzun zamandır yoktu. Son çektiği videodan sonra ortadan kayboldu. "

Alık alık Mete'ye baktım. Benim kanalımdan bahsetmiyordur herhalde. Yok canım ne alaka. O kadar kişi arasından benim hayranım değillerdir ya. Hem tek ortadan kaybolan uzun zamandır video atmayan YouTuber ben değilimdir canım.

"Sonunda attı be. Neler yaptı acaba. Kemoterapiye başlamış mıdır?"

Kemoterapi diyor?

" Onu bunu bilmem ama kanser olduğunu öğrendiği andaki sesinin titreyişini ölsem unutmam."

Kanser diyor?

Sonunda Deniz videoyu bulup başlatmıştı ama.. Umarım korktuğun başıma gelmez. Açılan videoya baktım ve  bu  video bana bir yerden çok  tanıdık geliyor. Hem de çok fena tanıdık geliyor. Allah'ım beni yok et.

Anlarlar mı acaba? Salak değillerse anlamaları gerek ama bizimkilerde var biraz mallık. Peki ya Buğra ve Berk... Onlar zehir gibiydi.

"Videonun başlığı 'Ufak bir karışılma meselesi' mi? Ne alaka şimdi. Ben kanserle ilgili olur sanmıştım."

Sesinin tonu yarım saattir düşmeyen Furkan bu sefer ultra yüksek bir sesle bağırdı:
"Ne demek ufak bir karışımla meselesi? Ufak bir karışılma meselesi ne demek!"

KORALTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin