2.5

4.8K 415 124
                                    

İYİ OKUMALARRR <3

🧚

Koraltan Ailesi: Ahu'nun Kaçırılma anı ve sonrası

Mete koşar adımlarla eve doğru gitti, içinde bulundukları durumu ve tehlikleri aklına bile getirmemişti. İki dakikalığına telefonu alıp geleceğim ne olabilir ki diye düşünüp hızlıca eve girdi. Kendi telefonunu bulup geldiği hızla gidecekken Ahunun da telefonunu unuttuğunu ve arkasından getirmesi için bağırdığını hatırladı. Bir süre telefonu aramakla geçirdi sonra akıl edip kendi telefonundan Ahuyu arayıp gelen sesle telefonun nerede olduğunu bulup ceylan gibi seke seke Ahuyu bıraktığı yere gitti ama bir sorun vardı.

Ahu bıraktığı yerde değildi. Beni beklerken sıkılmıştır yavaş yavaş ilerlemiştir diye düşünüp sokakları arşınlamaya her markete bakmaya başladı ama hiçbir yerde bulamadı. Telefonu da yanında değildi ki arayıp nerede olduğunu sorsun. Neredeyse bir saat boyunca yakınlarındaki her sokağa her markete girmişti ve hala hiçbir iz yoktu. Boynu bükük eve dönmeye başladı, belki Ahu bana şaka yapıyordur ve en başından beri evdedir düşüncesi yılan gibi zihnine sızdı. Bu düşünceyle beraber tekrar yeşeren umudunun verdiği güçle eve koşarak gitmeye başladı. Sonunda eve vardığında nefes nefese kalmıştı. Ellerini dizlerine koyup nefeslenmeye başladın.

"Şu an tam bir yavru köpek gibisin kardeşim. Niye koşuyorsun, Ahuyla koşu yarışına mı katıldınız? Nerede o, hayatta kazanmana izin vermez. İlla bir hile yapıp kazanır bizim fare"

Mete birden kafasını kaldırdı. Furkan abisi Ahu hakkında tamamen doğru konuşuyordu ama önemli olan bu değildi. Ahuyu sorduğuna göre evde değildi ya da belki Furkan abisi görmemişti.

"Ahu evde değil mi abi?"

"Yoo, beraber çıktınız ya hani. O zamandan beri görmedim"

Mete başından kaynar sular dökülüyormuş gibi hissetmeye başlamıştı. Her ne kadar düşünmek istemese de ablasının başına kötü bir şey gelmiş olma düşüncesi gittikçe güçleniyordu ve korku bedenini ele geçirmeye başlıyordu.

"Abi, abiii... Biz ablamla çıktık ama sonra baktık ki telefonlarımız yok, siz arar da ulaşamazsınız sonra endişelenirsiniz diye ben eve dönüp telefonlarımızı almaya geldim. Ablamın telefonunun nerde olduğunu bilmediğim için biraz uzun sürdü onu bıraktığım yere dönmek ama abi gerçekten maksimum 5 dakika sürmüştür. Gittiğimde ablam yoktu, belki beni beklerken sıkılıp yürümüştür ya da canı bir şey çekmiştir markete girmiştir diye yakınlardaki her markete her sokağa girdim ama yok. Eve döndüm bir ihtimal burdadır diye ama burda da yok abi. Abi ablamın başına bir şey gelmiş olmasın?"

Furkan'ın arkasından Demir belirdi. Yüzünde öfkeyle korkunun hakim olduğu bir ifade vardı. Elini Mete'nin omzuna koydu.

"Ahu'yu en son nerde gördün, bizi bi oraya götür abicim etrafa göz atalım kamera kayıtlarına bakalım. Ne olmuş görürüz"

"Ya abi ne olmuş olabilir ki Ahu kesin o küçük aklıyla şaka yapıyordur. Hatta bence vlog çekme peşindedir adını da abimlerden saklanıp onları korkutuyorum yapar."

"Furkan abi neyle vlog çeksin ablam, telefonu bende."

Mete Ahu'nun telefonunu Furkan'ın gözüne sokar gibi sallıyordu. O sırada Demir iyice tedirgin olmuştu Ahu'nun telefonunun yanında olmadığını duyunca.

"Bu yine de şaka yapma ihtimalinin olmadığı anlamına gelmiyor."

Demir, Mete ve Furkan üçlüsü Ahu'nun son görüldüğü yere gitmiş etrafı iyice araştırmış bir şey çıkmayınca da oraya bakan kamerayı bulup görüntüleri izlemek için kolları sıvadılar. Öncelikle evdeki güvenliğe gidip izlemek istediklerini söylediler ama görevli onların izleme yetkisi olmadığını söylemişti bunun üzerine sinirlenen Demir güvenlikle hararetli bir tartışmaya girmişti.

KORALTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin