Giriş

8.3K 499 654
                                    

HERKESE SELAM!! İŞTE YENİ BİR EVRENE DAHA GEÇİŞ YAPMIŞ BULUNMAKTAYIZ! YEHUU!!

❗️baştan diyorum feminen giyim olacak, felix giyecek. Feminen demek kız kıyafetleri giyen erkek demektir. Kıyafetlerde hoşunuza gitmeyen olursa, lütfen kızıp küfür etmek yerine bunun zaten bir hayal ürünü olduğunu unutmayın 💗 kendi zihniniz ve kendi düşünceleriniz, böylece başka bir kıyafetler düşünebilirsiniz. Teşekkür ederim ❗️

Karakterlerden önce evren hakkında bilgi sahibi olmayanlar için gerekli bilgileri vereyim.

Omegaverse nedir?

Omegaverse bir evrendir. Omega evreni diye Türkçeye çevrilir. Bu evrende türler bulunuyor.

Alfa, Omega, beta diye. Tabii bazı kurgularda gamma, veya delta'ya da rastlarsınız.

Omega olan erkekler doğurabilir. Kadınlar da zaten. Alfalar ve omegalar eşleşir genel olarak. (sevgili, koca vesaire olur) 

Bu evrende kişi kendi kurt formuna dönüşebilir. Kurtları onların içinde yaşar, iç ses gibi.

Alfalar lider ruhludur. Omegalara çok düşkünlerdir. Betalar genelde işçi konumunda olabiliyor, elbette alfa ve beta eşleşebilir. Ama genelde alfa omega eşleşmesi olur. Alfa alfa eşleşmesinden çocuk dünyaya gelme oranı neredeyse sıfırdır. Aynı şey omega omega eşleşmesi için de geçerlidir.

Kızgınlık/ kızışma dönemi:

Yılın belli dönemlerinde omegalar, eşlerine ihtiyaç duyar. Yani cinsel olarak.  Bu dönemde omegalar eşleşmek ister. Alfası olanlarda sıkıntı olmaz, alfası olmayanlar için çok zordur, üstelik feromonları alfaları etkiler. Bu yüzden bastırıcı alırlar yani ilaç. Duygusal ve hassas oluyorlar. Bu dönemde cinsel istekleri artar ve bir alfayla birlikte olmak isterler. Bu durum onların elinde olan bir şey değildir.

Alfalar omegaların kokularına (feromonlarına) karşı hassastır. Onlara zarar verebilirler, eğer omegalar feromonlarını konrtol edemezlerse.

Feromon nedir? 

Her türün kendisine has kokusu, bir nevi parfümü diyebiliriz, vardır. Her türün feromonu farklıdır. Boyutlarında feromon bezleri vardır ve oradan koku yayarlar. Bazen bu koku korktuklarında, endişelendiklerinde falan keskin olabiliyor. Bu kadarr.

İşaretleme, mühürlenme nedir?

Omega ve alfa birbirini sevdikten sonra birbirinin boyunlarını ısırarak işaret bırakırlar. Bir nevi, ikisinin birbirine ait olduğunun göstergesidir. İşaretleme olduktan sonra, ikisinin de boynunda onların feromonuna ait izler, görseller belirir.

Birkaç bilgiyi değiştirebilirim belki bilmiyorum.

-☆-

Evet sıra karakterlerimizde;

Hyunjin- Alfa :

Hyunjin- Alfa :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now