-16-

3.3K 338 516
                                    

Seeelaaaammm!! Yb geldiiiii wuhuuu!

Yorumlar kaç TL??? 55 doksansansan KQKWMWENDMWMD Anladınız bence sizz 😉 YORUM İSTERİMM

iyi okumalar tavuk dönerlerim! (İstenmişti)

İyi okumalar sarma'larım!
(İstenmişti) 

(Yarın ne olmak istersiniz?)

_____

F: 3 gün sonra

Dans pratiğinden çıkmış, evime yürüyordum.

Evet evime. Eşyalarımı alıp, yerleşmiştim. Hyunjinle olan ilişkimi kimseye söylemeyecektim. Woo hariç.

Bir kariyerim vardı, ve bu kariyerimi devam ettireceksem ona göre davranmalıydım. Zaten şuan yaptığım şey de yakalanırsam, sonum iyi olmazdı.

Bazı kurallar vardı ve ben çoktan 1. Kuralı çiğnemiştim.

Evime geldikten sonra şifreyi girerek, giriş kapıyı açtım. Ardından bahçeye girdim. Kendi kapımı da, açtıktan sonra kapıyı kapattım.

Yorgundum ama vakit yoktu Eşyalarımı toparlamaya başladım. Sıradaki konser Fransa'da olacaktı.

Hyunjine henüz bunu söylememiştim. Ama eve çağırdım. Orta büyüklükte bir valiz alıp Eşyalarımı yerleştirdim.

Bu aralar fazla enerjik olmalıydım.

Valizi hazırladıktan sonra kapı çaldı. Kapı deliğinden baktığımda hyunjini gördüm. Hızla açtım.

"Özledim!" Diyerek sarıldığında karşılık verdim.  "Daha dün sendeydim." Dediğimde "Olabilir?" Diyerek ayrıldı.

"Bu valiz ne? Hala yerleşemedin mi?" Dediğinde "Yerleştim ama maalesef tekrar toparlanmam gerekti." Dediğimde koltuğa oturdu.

"Neden?" Diye sordu.

"Konserim Fransa'da olacak. Bugün gidiyorum." Dediğimde "Sorun yok Bende geliyorum." Diye yanıtladı beni.

"Nasıl?" Dediğimde "peşinde birisi var felix. Bu işi ciddiye almalısın. Evine kadar girebiliyorsa, oraya da gelir." Dedi.

"Haklısın, ama zaten Korumalar olacak." Dedim gülümseyip.

"Olsun, gelmemi istemiyor musun?" Dedi trip atarcasına "Ben onu mu söyledim?" Derim gülerek.

"Ben anladım anlayacağımı." Dediğinde yanına oturdum.

"Gel, hyunjin. Sadece büyütülecek bir durum olmadığını söylemek istedim. Birisini takip etmek,  veya kaçırıp zarar vermek kolay değil. Üstelik o kişi ünlüyse." Diyip yanağına bir öpücük bıraktım.

"Küsme bana." Dediğimde "Kim küsmüş,  ben mi?" Dedi gülerek. Öptün de yumuşadım demiyor da.
__

Hyunjinle biraz zaman geçirdikten sonra,onu göndermek zorunda kaldım. Çünkü birazdan araba gelecekti ve havaalanına gidecektim.

Arkamdan geleceğini söyledi. Açıkcası benimle böyle ilgilenmesi çok hoştu ama garip hissediyordum.

Geçmişin kalan izlerinden mi bilmiyordum ama, sanki onu birisiyle basacakmışım gibi düşünüyordum sürekli.

İlişkide güven sorunları yaşamam gerekliydi, ama kendime engel olamıyordum.

Araba geldiğinde bindim. Valizimi alıp bagaja eklediler ve havaalanına gitmeye başladık.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now