MERHABAAA NASILSINIZZ??
Aq lol oynayayım dedim bilgisayarımı açtım falan oturum kapanmış amk. Şifremi de hatırlamıyorum neyse ki e-posta ile giriş yapabiliyoruz yoksa ☠️
Bu arada ben felixin hamilelik zamanını uzatma taraftarı değilim. Bilmiyorum hemen doğursun istiyorum LWQKEMMW
zaten 32. Bölümde hamile olduğunu söylemiş felix. Yeto kaç bölümdür okuyorsunuz, artık doğursun!
Bu bölümde Minsung sevenler yaşadı!! Çünkü biraz fazla onların yeri olacak.
YORUM 😉😉😉
HADİ BAKALIM BAŞLAYIN OKUMAYAAA!
-
J: 4 Buçuk ay sonra
"Jiwon, kumanda bir yiyecek değil." Diyerek elinden aldım. Tam 8 aylık olmuştu. Diş çıkartıyordu ve sürekli birşeyler ısırıp kemiriyordu.
"Lalalalala!" Kendi kafasında oluşturduğu sözleri söyleyerek kendi halinde konuşmaya çalıştı.
"Evet, lalalalala." Diyerek ona katıldım. Gülüp, dengesini koruyamadığı için oturduğu yerden geriye doğru düştü. Ama minho elini jiwonun başının altına koyduğu için, birşey olmadı.
Minho onun bu gülüşüne, gülerek gıdıklaşmaya başladı.
Minho neden mi bizde? Jiwon için.
4 buçuk ay önce:
Bizimle gelmek istediğini söylerken şaka yaptığını sanıyordum. Ama ciddiydi. Elbette onu reddedip, koltuklara oturmuştum. Ama jiwon ağlayıp, bir türlü susmamıştı.
Sürekli minhoyu gösterip, ellerini ona uzatıyordu. Ağlamasına, ve sürekli minhoyu istemesinden dolayı artık dayanamayıp, ona bağırdım.
"Jiwon, yeter! Minho yok." Diyerek ona kızmıştım. Çok geçmeden, dudaklarını büzüp daha fazla ağlamaya başlamıştı.
Resmen onunla birlikte bende ağlayacaktım. Minho bu duruma dayanamayıp, jiwonu almıştı kucağımdan.
"Minho, onu kendine alıştırmayı kes!" Diye kızdığımda yanıma oturdu.
"Jisung, ben ciddiyim. Jiwon tek başına değil bizimle, benimle büyüsün istiyorum." Dediğinde sinirden güldüm.
"Bunu hak edecek ne yaptın, minho?" Dediğimde sessiz kaldı.
"Jiwonla ve benimle yaşamak için ne yaptın? Nelerden vazgeçtin? Bizim için ne yaptın?" Ardı ardına sorduğum sorulara karşı sessiz kaldı.
"Hah, cevap yok çünkü hiçbir bok yapmadın." Diyerek yavaşça dolan gözlerimi sildim.
"Bizimle kalmayacaksın." Dedim ve konuyu kapattım.
Uçak anons edildiğinde, jiwonu istedim. Jiwon sıkıca minhoyu tutup, kafasını iki yana sallamıştı.
"Jiwon.." dedim ufaktan sesimi sert çıkartıp.
"Pekala, artık inadı bırak. Gördüğün gibi jiwon beni istiyor. Sizinle yaşamamı istemiyor musun? Öyleyse, yakınınıza taşınırım. Unutma ki, jiwon benimde bebeğim." Dediğinde güldüm.
"Unutmak mı? Onu istemeyen ve reddeden sensin! Şimdi tüm zorluklar bitti, jiwon doğdu. Baba olduğunu mu hatırladın? Geçti minho."
"Geçmedi, buna sen karar veremezsin. Jiwonu tek başına büyütemezsin. Benimle büyüteceksin." Dediğinde kafamı iki yana salladım.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...