SsSsseeLaaaAaaaMmmMMm! Yeni giriş nasıl? QKWKWKWMSMNDNWNDN
YORUM YORUM YORUM (Anladınız siiizz)
İyi okumalar Mantı'larım!
(İstek yemek alırım)
________
F:
"Birazdan giderler, biz devam edelim." Dedi hyunjin. Ama onu üzerimden ittim.
"Arkadaşların geldi saçmalama istersen." Diyerek kapıya koştum. Arkamdan geldi.
Kapıyı açtığımda minho küfür etmeye başlamıştı hemen.
"Ulan, uzaydan mı geliyorsun amına koyayım! Bir açamadın, meyve verecektim yeminle."
"Sana da merhaba." Dedi hyunjin bezgince.
"Selam felix!" Diyerek sarıldı seungmin.
"Selam." Diyerek girdi içeri jisung. Morali bozuk gibiydi.
"Selam hyung!" Diyerek sarıldı jeongin. Hepsi içeri geçtiler. Ardından chan geldi. Elinde poşetler vardı. Ondan alıp mutfağa götürdüm.
"Minho küfür edip durma!" Dedi chan.
"Neden lan?" Dedi minho.
"İyi birşey değil sürekli sövüyorsun." Dedi chan.
"Bu benim kendimi, ve sevgimi ifade etme yolum tamam mı?" Dedi minho.
"Sevgini nasıl belli ediyorsun?" Diye sordu changbin.
"Şöyle.." Diyerek konuşmasına devam etti.
"Hyunjin ben senin ebeni sikeyim kim seni böyle taş gibi doğurdu?" Dedi minho gülümseyerek.
"Hem sövüyor, hemde iltifat etti? Bu nasıl bişi aga." Diye söylendi changbin.
Onların bu boş sohbetinden kaçmak için mutfağa yürüdüm.
Poşetlerin içine bakarken cin (çok ağır bir alkol) getirdiğini gördüm. Siktir bu onları perişan eder!
Onu alıp kenara koydum. Ardından cips paketlerini açtım. jisung geldi.
"Felix, seninle bir şey konuşmam lazım." Dediğinde tabakları alıp tezgaha koydum ve ona döndüm.
"Noldu jisung? Biraz modun düşük?" Dediğimde neredeyse ağlayacaktı.
"Minho ilişkimizi kesti. Zaten onunla bir tek yatakta yakın olabiliyordum! Artık o da yok." Dediğinde neredeyse gözleri dolmuştu.
Şaşkınlıkla ona baktım.
"Neden böyle birşey yapmış peki?" Diye sordum merakla.
"Biraz şifreli konuştu. Hani içmiştik ya, sonra onunla kavga etmiştik? " Dediğinde kafamı salladım.
"Beni evine çağırdı. Son kez yaptıktan sonra, benimle konuşmak istediğini söyledi." İlgiyle ona baktım.
"Bana 'biliyorsun ya, birimiz birşey hissedersek yatak işi biter demiştim?' Dedi bende kafamı salladım sonra Dedi ki 'O kural bozuldu. Bu yüzden devam etmemeliyiz.' Dedi bana!" Cipsleri tabaklara koyarken.
"Acaba senin onu sevdiğini mi öğrendi?" Dediğimde "Olabilir." Dedi üzgünce.
Elimi omzuna koydum. "Hiç merak etme. Onunda sana karşı boş olmadığını düşünüyorum. Muhtemelen şuan mallığının farkında değil. Ama yakında yanına gelen o olacak." Dediğimde ufak bir tebessüm etti.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...