-2-

4.6K 495 843
                                    

Herkese selam!! İŞTE beklenen 2. Bölüm!

İyi okumalar diliyorum!

F:

Gözlerimiz kesişti hyunjinle. Ama hızla kafamı wooyoung'a çevirdim. Bundan bir haberi olup olmadığba baktım. Anlaşılan, onun da haberi yoktu.

"Bir dakika, partnerim o mu?" Diye sordu hyunjin şaşkınlıkla.

"Ne o, beğenemedin mi?" Diye yanıtladım hyunjini.

"Nedir bu asiliğin?" Diye sorduğunda ona ters ters baktım. Ne bekliyordu? Ona gülücükler saçarak bakmamı mı?

"Boşversene, ben oynamak istemiyorum."
Diyerek yönetmene döndüm.

"Artık çok geç. İmzalar atıldı."

"Ama oynamak istemiyorum?" Israrla istemediğimi söylememe rağmen, yönetmen 'artık geçti' diyerek beni reddediyordu.

"Bay lee, lütfen artık diretmeyin. Hem öteki set arkadaşlarınızla tanışmadınız?"

"Bakın-" kapının aniden açılmasından konuşmam kesildi. İçeri bit omega girmişti. Ve bu omega... Min-jee'ydi. Min-jee de çok ünlü bir oyuncuydu. Bu yüzden onu da, diziye almış yönetmen.

"Aman tanrım!" Diyerek yakındım. Wooyoung'un yanına gittim.

"Şaka olmalı bu! Felix, hayat sana oynuyor." Dedi şaşkınca woo.

"Bu işi iptal et! Hayatta oynama-"

"Ne o? Berbat şekilde oynayacağını düşündüğün için mi, geri çekiliyorsun." Dedi Min-jee.

Gülümseyerek ona döndüm.

"Berbat oynayacağımı düşünsem, imzayı atmazdım öyle değil mi?"

"Senin ilk oyunun bu ama. Belki de bizim gibi profesyonellerle oynamaktan korktun? Ama korkmana gerek yok tatlım."

Herkes film izliyormuş gibi bizi dinlemeye başlamıştı.

Derin bir nefes alıp, sevimli gözükmeye çalıştım.

"İşinizi nasıl yaptığınızı bilmiyorum. Ama sizin nasıl bir karaktere sahip olduğunuzu iyi biliyorum."

"Karakter konusuna hiç girmeyelim istersen?" Dediğinde "Neden? Çoktan kaybettiğin için mi?" Diye yanıtladım.

Tam o an, wooyoung "Felix!" Diyen sesini işittim.

Yönetmene döndüm. "Bay Heun, ne zaman başlar çekimler? Kaçırmak istemem." Dediğimde rahatlamıştı.

"Bu tür konuları menajerinize ileteceğim. Onları hiç dert etmeyin." Diyerek yanıtladı beni. Kafa salladım.

"Senaryo burada. Henüz yazım aşamasında olduğu için ufak bir kısmını yani sadece 1. Bölüm için olan replikler var." Bana uzattığı kağıdı aldım.

Ana karakter olduğum için, fazla repliğim vardı. Ama sorun değildi. Ezberlerdim.

"Çekimlere 3 gün sonra başlayacağız. Bu replikleri evlerinizde çalışacaksınız, gerekirse buluşup deneme yapın." Dedi heun.

"Öteki oyuncularla, sette tsnışacaksınız. Şimdi herkese iyi günler." Diyerek toplantıyı sonlandırdı.

Kağıtları woo'ya verdim.

"Artık bana yardım edersin." Dedim wooyoung'a.

"Onunla değil, benimle çalışmalısınız." Diyerek konuştu hyunjin.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now