SELAMMLAR! NASILSINIZ BEN ÇOK İYİİİ TATİL OLDU SONUNDAAA!!
Umarım bu ilk haftanız sizin için keyifli geçmiştir, geçmediyse de sizi mutlu etmek bana düşerrr!
Yorum isterimmm💋
Kaos olcak ama bu biraz sizin işinize gelecek kıskanç hyunjin görcez çünküüü
İYİ OKUMALAR AŞKLARIM!
______
F:
"Anne." Dedim mutlulukla. Annemi çok özlemiştim. Ama babamı göremedim. Hemen ynaına gittim sarılmak için. Ama Wooyoung, benden önce davranıp Sarılmaya ve öpmeye başladı.
"Lan, benim annem o. Bırak annemi!"
"Sus, benim teyzem o! Canım teyzem!"
"Teyze mi? Wooyoung oradan bakınca teyze miyim ben! O kadar yaşlandım mı ben, Matthias?" Babam elinde toplam 5 valiz ile geliyordu. Nasıl geliyor diye sormayın...
"Baba?" Dedim valizleri kastederek. Hala formunda olmalı ki, taşırken o kadar da nefes nefese değildi. Hep dinç bu adam ya!
"Omegam benim!" Diyerek valizleri attı. Yanıma gelip hemen sarıldı sıkıca. Bende özledim babacım. Ama boğuluyorum!
"Baba, fazla sıkıyorsun." Dediğimde hemen ayrıldı.
"Canım, annenin malzemeleri bitmiyor. Şu 4 valiz onun. Bu küçük olan benim." Dediğinde gülmeye başladım. Tamamen anneme çekmişim.
"Wooyoung naber koçum?" Diyerek wooyounga sarıldı. Hyunjin ayakta öylece bizi izliyordu.
Annem "Felix, o yakışıklı taş gibi olan çocuk kim?" Dediğinde tüm bakışlar ona döndü. Babamın sert bakışları hyunjinde dolaştı.
"Hanım hanım, kocan buradayken o mu taş?" Dediğinde annem güldü. Baba bu kadar kıskanç olma.
"Sen kimsin?" Dedi annem. Hemen atladım.
"Bu hyunji-" annem hemen yanına gitti.
"Sen hwang hyunjinsin!" Dediğinde ona baktım.
"Tanıyorum seni, felixle filmde de oynadınız. Varya Mükemmelsin." Dediğinde öylece kaldım.
"Onun burada ne işi var?" Dedi Babam.
"Söyleyeceğim de, şuan müsait bir ortam değil. Daha yeni geldiniz."
"Nasıl yani?"
"Arkadaşım baba." Dedim ve içeri geçtiler. Hyunjin bana yardıma geldi.
"Söyleyecek misin?" Dedi sakince.
"Söyleyeceğim. Ama şuan değil." Dedim ve gülümsedim. Valizleri alacakken, hyunjin aldı benden.
Onları odaya koyup içeri geçtik. Hemen Wooyoung'dan bilgi almaya çalışıyorlardı.
"Bunun sevgilisi, yakını,takıldığı,aşık olduğu,flörtü falan var mı?" Dedi annem heyecanla.
"Yokki. Mal hiçkimseye aşık olmuyor." Dedi wooyoung. Biliyordu ama söylemiyordu.
Kafasına vurdum mal dediği için.
"Kibar ol biraz hayvan." Dediğimde ona hayvan dediğim için benim kafama vurdu. Bu sefer ödeşmek için onun dizine vurdum.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...